Внимание!

NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать


ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

Законодательство РУз / Статистика. Отчетность / Утратившие силу документы / Бланки статистической отчетности / Бланки статистической отчетности 2012 г. / Формы отчетов по образованию /

Приложение к форме 1-таълим (годовое). Отчет о численности и составе педагогических работников общеобразовательной школы на начало 2012/2013 учебного года

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2011 йил 24 октябрдаги 4-мб-сон қарорига

113/1-сон илова

                            

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

                         

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади, Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящий бланк отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике и распространяться в коммерческих целях.

          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Сроки представления


1-ta`lim shakliga

ilova

Халқ таълими вазирлигининг умумтаълим мактаблари -

Халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман (шаҳар) бўлимларига;

       

7 сентябрь


Йиллик

Годовое

Халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман (шаҳар) бўлимлари -

Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига, вилоятлар халқ таълими бошқармаларига ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармасига;

                                     

17 сентябрь

Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги, вилоятлар халқ таълими бошқармалари ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармаси, бошқа идораларнинг кундузги умумтаълим мактаблари, умумий ўрта таълим соҳасида хизмат кўрсатувчи (лицензияга эга бўлган) нодавлат ташкилотлар -

Қорақалпоғистон Республикаси, вилоятлар ва Тошкент шаҳар статистика бошқармаларига

                            

25 сентябрдан

кечиктирмай

Общеобразовательные школы Министерства народного образования -

Районным (городским) отделам методического обеспечения и организации деятельности учреждений народного образования;

                            

7 сентября

Районные (городские) отделы методического обеспечения и организации деятельности учреждений народного образования -

Министерству народного образования Республики Каракалпакстан, управлениям народного образования областей, главному управлению народного образования города Ташкента;

            

17 сентября

Министерство народного образования Республики Каракалпакстан, управления народного образования областей, главное управление народного образования города Ташкента, дневные общеобразовательные школы других ведомств, негосударственные организации, оказывающие услуги в сфере общего среднего образования (имеющие лицензию) -

Управлениям статистики Республики Каракалпакстан, областей и города Ташкента

                    

не позднее

25 сентября

Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



                   

Ҳисобот топширувчи

субъект номи

Наименование

отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ    (ОКПО)


СТИР    (ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ (СОАТО)


ХХТУТ  (ОКОНХ)

           

     

УМУМТАЪЛИМ МАКТАБИНИНГ ПЕДАГОГ

ХОДИМЛАРИ СОНИ ВА ТАРКИБИ ТЎҒРИСИДА

2012/2013 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

О ЧИСЛЕННОСТИ И СОСТАВЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ

РАБОТНИКОВ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЫ

НА НАЧАЛО 2012/2013 УЧЕБНОГО ГОДА

           



1-БЎЛИМ. ПЕДАГОГ ХОДИМЛАР ТАРКИБИ (ЎРИНДОШЛАРСИЗ)

           

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Педагог

ходимлар

умумий сони

Общая

численность

педагогических

работников

улардан

аёллар

из них

женщин

А

Б

В

1

2

Ўқитув-

чилар

(мактаб

раҳбар-

ларидан

ташқари)

Учителей

(без руко-

водителей

школ)

1 - 4-синф ўқитувчилари

учителей 1 - 4 классов

1



мусиқа ва ашула, тасвирий санъат, чизмачилик, жисмоний тарбия, меҳнат тарбияси ўқитувчилари (ушбу дарсларни фақат 1 - 4 синфларгача ўқитадиганлар)

учителя музыки и пения, изобразительного искусства, черчения, физической культуры, трудового воспитания (преподающие данные предметы только в 1 - 4 классах)

2



5 - 11-синф ўқитувчилари (4-сатрда кўрсатилган ўқитувчилардан ташқари)

учителей 5 - 11 классов (без учителей, указанных в строке 4)

3



мусиқа ва ашула, тасвирий санъат, чизмачилик, жисмоний тарбия, меҳнат тарбияси ўқитувчилари

учителя музыки и пения, изобразительного искусства, черчения, физической культуры, трудового воспитания

4




Мактаб директорлари

Директор школы

5



Ўқув ишлари бўйича директор ўринбосарлари

Заместитель директора по учебной работе

6



Маънавий-маърифий ишлар бўйича директор ўринбосарлари

Заместитель директора по духовно-просветительской работе

7



Ўқитувчилар - жами (1 - 7-сатрлар йиғиндиси)

Всего - учителей (сумма строк 1 - 7)

8



Ундан

ташқари

Кроме того

Мактабда дарс ўтмайдиган тарбиячилар

Воспитателей, не ведущих преподавания в школах

9



Ёшлар етакчиси

Вожатый  молодежи

10



Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаби ва синфлари ўқитувчилари, директор ва директор ўринбосарлари, тарбиячилари (дарс ўтадиган ва ўтмайдиган), катта етакчилари

Учителей, директоров и зам. директоров, воспитателей (как ведущих так и не ведущих преподавание), старших вожатых в школах и классах для детей с недостатками умственного или физического развития

11



шу жумладан, ақлий ва жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаб-интернатларидаги

в том числе в школах-интернатах для детей с недостатками умственного или физического развития

12



кутубхоначилар (кутубхона мудирлари)

библиотекарь (заведующий библиотеки)

13



      

2-БЎЛИМ. ФАНЛАРДАН ДАРС БЕРУВЧИ ЎҚИТУВЧИЛАР ТАҚСИМОТИ

(ДИРЕКТОР ВА ДИРЕКТОР ЎРИНБОСАРЛАРИНИ ҚЎШГАН ҲОЛДА)

             

Кўрсаткичлар номи

Наименование

показателей

Сатр

хос

рақами

Код 

строки

Жами

ўқитув-

чилар

Всего

учителей

Улардан асосий мутахассислик бўйича

ўзбек тили ва адабиёти

узбекского языка

и литературы

она

тили

ва ада-

биёти

(ўз-

бекча

бўлма-

ган)

род-

ного

языка

и лите-

ратуры

(не

узбек-

ского)

4-ус-

тундан

рус

тили

ва ада-

биёти

из

графы 4

русского

языка

и лите-

ратуры

рус бўл-

маган

мактаб-

ларда

рус тили

ва ада-

биёти

русского

языка и

литера-

туры в

нерусских

школах

тарих

ва давлат

ва ҳуқуқ

асослари

истории

и основ

государ-

ства и

права

миллий

ғоя ва

маъна-

вият

асос-

лари

нацио-

наль-

ная

идея и

основы

духов-

ности

физика

физики

мате-

матика

мате-

матики

инфор-

матика

инфор-

матики

ўқитиш

ўзбек

тилида

бўлган

мактаб-

ларда

(синф-

ларда)

в школах

(классах)

с узбекским

языком

обучения

ўқитиш

ўзбек

тилида

олиб

борил-

майдиган

мактаб-

ларда

(синф-

ларда)

в школах

(классах)

с не

узбекским

языком

обучения

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Олий

Высшее

1












Тугалланмаган олий

Незаконченное высшее

2












Ўрта-махсус

Среднее специальное

3












Жами

Итого

4












улардан аёллар

из них женщин

5












                               

Нутқни тиклаш (логопед) хоналаридаги ўқитувчи-логопедлар (6) ____________

Учителей-логопедов в логопедических пунктах

Руҳшунослар (7) _________

Психологов



РАЗДЕЛ 1. СОСТАВ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ РАБОТНИКОВ (БЕЗ СОВМЕСТИТЕЛЕЙ)

                     

Ходимлар умумий сонидан (1-устун) қуйидаги маълумотга эга бўлганлар

Из общей численности работников (гр. 1) имеют образование

олий

высшее

улардан

педагогикага оид

из них педагогическое

тугалланмаган олий

незаконченное высшее

ўрта-махсус

среднее специальное

улардан

педагогикага оид

из них педагогическое

3

4

5

6

7

        

         





        

             





            





           

                      

             





            

           


х

х

х

               

             





                                     





              

            





           

              





          

                             





                  



              





          

                                       





          

           




х

              


РАЗДЕЛ 2. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧИТЕЛЕЙ, ПРЕПОДАЮЩИХ ПРЕДМЕТЫ

(ВКЛЮЧАЯ ДИРЕКТОРА И ЗАМЕСТИТЕЛЕЙ ДИРЕКТОРА)

              

Из них по основной специальности

Жами

ўқитув-

чилар

сони-

дан

аёллар

Из

общего

числа

учи-

телей,

жен-

щины

кимё

химии

геог-

рафия

геог-

рафии

био-

логия

био-

логии

инглиз

тили

англий-

ского

языка

немис

тили

немец-

кого

языка

француз

тили

француз-

ского 

языка

испан

тили

испан-

ского

языка

шарқ

тил-

лари

восточ-

ных

языков

бошқа

чет

тиллар

других

иност-

ранных

языков

мусиқа

ва

ашула

музыки

и пения

тас-

вирий

санъат,

чизма-

чилик

изобра-

зитель-

ного

искус-

ства,

черче-

ния

жис-

моний

тарбия

физи-

ческой

куль-

туры

меҳнат

таълими

трудо-

вого

обучения

бошқа

фанлар

прочих

предметов

ҳарбий

таълим

раҳбар-

лари

воен-

руков

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27
















































































х

        

Ўриндошлик асосида ишлаётган ўқитувчилар сони (8) _________

Число преподавателей, работающих по совместительству

    


3-БЎЛИМ. ЎҚИТИШ ТИЛЛАРИ БЎЙИЧА ПЕДАГОГ ХОДИМЛАР СОНИ

РАЗДЕЛ 3. ЧИСЛЕННОСТЬ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ РАБОТНИКОВ ПО ЯЗЫКАМ ПРЕПОДАВАНИЯ

          

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Жами

Всего

Улардан мактабларда (синфларда) ўқитиш тилида

Из них в школах (классах) с языками обучения

ўзбек

узбек-

ский

рус

русский

қора-

қалпоқ

каракал-

пакский

тожик

таджик-

ский

қозоқ

казах-

ский

қирғиз

киргиз-

ский

туркман

турк-

менский

бош-

қалар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

ўзбек тили ва адабиёти

узбекского языка и литературы

1










она тили ва адабиёти

родного языка и литературы

2


Х

Х







рус тили ва адабиёти

русского языка и литературы

3










тарих ва давлат ва ҳуқуқ асослари

истории и основ государства и права

4










миллий ғоя ва маънавият асослари

национальная идея и основы духовности

5










физика

физики

6










математика

математики

7










информатика

информатики

8










кимё

химии

9










география

географии

10










биология

биологии

11










европа тиллари (13 - 16-сатрлар йиғиндиси)

европейских языков (сумма строк 13 - 16)

12










улардан:  из них:











инглиз  

английского

13










немис  

немецкого

14










француз

французского

15










испан

испанского

16










шарқ тиллари (18 - 21-сатрлар йиғиндиси)

восточных языков (сумма стр. 18 - 21)

17










улардан:  из них:











араб

арабского

18










форс

персидского

19










хитой

китайского

20










япон

японского

21










бошқа тиллар

других языков

22










мусиқа ва ашула

музыки и пения

23










тасвирий санъат ва чизмачилик

изобразительного искусства и черчения

24










жисмоний тарбия

физической культуры

25










меҳнат таълими

трудового обучения

26










бошланғич синфлар

начальных классов

27










бошқалар

прочие

28










бошланғич ҳарбий таълим

начальной военной подготовки

29










Жами (1 - 12, 17, 22 - 29 сатрлар йиғиндиси)

Всего (сумма строк 1 - 12, 17, 22 - 29)

30










улардан аёллар

из них женщин

31










           

        

Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилганидан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг. 

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

        

          

     

                  

20__йил "__"________

          

"___"__________ 20__года

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель

_________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

_____________

(имзоси)

(подпись)

           

     

_____________________

(алоқа телефони )

(контактный телефон)


Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление отчетности

           

___________________

(мансаби)

(должность)

            

_____________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

        

___________

(имзоси)

(подпись)

                  



1-ta`lim шаклига иловани тўлдириш бўйича тушунтиришлар


Ҳисобот шаклини Халқ таълими вазирлиги ва бошқа вазирлик ва идоралар тизимидаги мактаблар ўқув йили боши ҳолатига тўлдирадилар ва статистика органларига тақдим этадилар.

Ҳисоботда асосий иш жойи бўйича умумтаълим мактабларида (умумий ва санаторий типидаги мактаб-интернатларни қўшган ҳолда), шунингдек ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаблари ва мактаб-интернатларида фаолият кўрсатаётган барча ўқитувчилар, тарбиячи ва катта етакчилар тўғрисида маълумотлар берилади.

Ҳомиладорлик таътилида бўлган ўқитувчилар ҳисоботда кўрсатилмайди.


1-бўлимда педагог ходимлар (ўриндошларсиз) таркиби тўғрисида маълумотлар берилади. 1 - 4-синф ўқитувчилари 1-сатрда кўрсатилади. Лекин, бу сатрда фақат мусиқа ва ашула, тасвирий санъат, чизмачилик, жисмоний тарбия, меҳнат тарбиясидан дарс берувчи ўқитувчилар кўрсатилмайди, улар 2-сатрда кўрсатилади. 3-сатрда 5 - 11-синф ўқитувчилари, 5-сатрда мактаб директорлари, 6, 7-сатрларда эса мактаб директори ўринбосарлари ҳақида маълумотлар келтирилади. Мактаб ва синфдан ташқари тарбиявий ишлар бўйича мактаб директори ўринбосарлари тўғрисидаги маълумотлар 7-сатрда кўрсатилади. Лекин, 0,5 ставка маош ва ўқитувчиларнинг тўлиқ ставкасини оладиган мактаб директори ўринбосарлари 1 - 4-сатрларда кўрсатилади.

Барча устунлар бўйича 8-сатр маълумотлари 1 - 7-сатр маълумотлари йиғиндисига тенг бўлиши керак. Барча сатрлар бўйича 2-устун маълумотлари 1-сатр маълумотларидан кичик ёки тенг бўлиши керак. 1 - 8, 11 - 12-сатрлар бўйича 1-устун маълумотлари 3, 5, 6-устунлардаги маълумотлар йиғиндисига тенг бўлиши, шунингдек 1-устун бўйича 9, 10, 13-сатрлар маълумотлари 9, 10, 13-сатрлар бўйича 3, 5, 6-устунлардаги маълумотлар йиғиндисидан катта ёки тенг бўлиши керак.


2-бўлимда алоҳида фанлардан дарс берувчи ўқитувчилар (алоҳида фанлардан дарс берувчи директор ва директор ўринбосарларини қўшган ҳолда) тўғрисида маълумотлар келтирилади. Икки ёки ундан ортиқ фанлардан дарс берувчи ўқитувчиларда қайси фандан дарс соатлари кўп бўлса, улар шу фан бўйича маълумотларда кўрсатилиши керак. Агар иккала дарс соатлари ҳам бир хил бўлса, у ҳолда ўқитувчи қайси фан бўйича махсус маълумот олган бўлса, ўша фан маълумотларида кўрсатилади.

Ўзбек ва ўзбекча бўлмаган тилларда ўқийдиган синфларда дарс берадиган ўзбек тили ва адабиёти ўқитувчилари қайси синфда дарс соатлари кўплигига қараб, 2 ёки 3-устунлардан бирида кўрсатилади. 4-устунда она тилиси ўзбек тили бўлмаган ўқувчиларга она тилидан дарс берувчи ўқитувчилар сони кўрсатилади. 6-устунда рус бўлмаган (миллий) мактабларда рус тили ва адабиётидан дарс берувчи ўқитувчилар тўғрисида маълумот берилади. 20-устунда бошқа чет тили ўқитувчилари (инглиз, немис, француз тили ўқитувчиларидан ташқари) сони йиғиндиси кўрсатилади.

4-сатр 1-устун маълумотлари 1-бўлимнинг 8-сатри 1-устуни маълумотларидан 1 ва 5 (агар бошланғич мактаб, яъни каталогда 6-устун = 1 бўлса) сатри 1-устуни маълумотларининг айрилганидан кичик ёки тенг бўлиши керак. Барча устунлар бўйича 1 - 3-сатрлар йиғиндиси 4-сатр маълумотларига тенг бўлиши, 1 - 5-сатрлар бўйича 1-устун маълумотлари эса шу сатрлар бўйича 2 - 4, 6 - 26-устунлардаги маълумотлар йиғиндисига тенг бўлиши керак. 1 - 5-сатрлар бўйича 27-устун маълумотлари 1-устундаги маълумотлардан кичик ёки унга тенг бўлиши керак.


3-бўлим мактаб (синф)ларда ўқитиш тиллари бўйича алоҳида фанлардан дарс берувчи ўқитувчилар тўғрисидаги маълумотларни ўз ичига олади.

1-сатр 2-устун маълумотлари 2-бўлимнинг 4-сатри 2-устуни маълумотлари билан доимо тенг бўлиши лозим. 1-сатр 3 - 9-устунларда 2-бўлимнинг 4-сатри 3-устуни маълумотлари тақсимланган ҳолда келтирилади. 3-сатр 3-устундаги маълумотлар 2-бўлимнинг 4-сатри 5-устунидаги маълумотларга тенг бўлиши керак. 3-сатр 2, 4 - 9-устунларда 2-бўлимнинг 4-сатри 6-устунидаги маълумотлар тақсимланган ҳолда келтирилади. 2-сатр 2 ва 3-устунларда она тили (ўзбек ва рус) ва адабиёт ўқитувчилари ҳисобга олинмайди. 2-сатр 1-устун маълумотлари 2-бўлимнинг 4-сатри 4-устуни маълумотларидан 5-устуни маълумотлари айирмасига тенг бўлиб, у 4 - 9-устунларидаги маълумотларга тақсимланган ҳолда келтирилади. 12-сатрда чет (инглиз, немис, француз, испан) тили ўқитувчиларининг жами сони келтирилади. 1 - 9-устунлар бўйича 12-сатр маълумотлари 13 - 16-сатрлардаги маълумотлар йиғиндисига, шу устунлар бўйича 17-сатр маълумотлари эса 18 - 21-сатрлар маълумотларининг йиғиндисига тенг бўлиши керак. 17-сатр 1-устундаги маълумотлар 2-бўлимнинг 4-сатри 19-устунидагига тенг бўлиши лозим. 27-сатр 1-устун маълумотлари (бошланғич синф ўқитувчилари) 1-бўлимнинг 1-сатри 1-устунидаги маълумотлардан катта ёки унга тенг бўлиши, барча устунлар бўйича 30-сатр маълумотлари эса 1 - 12, 17, 22 - 29-сатрлардаги маълумотлар йиғиндисига тенг бўлиши керак. Барча устунлар бўйича 31-сатрдаги маълумотлар 30-сатрдагидан кичик ёки тенг бўлиши керак. 30-сатр 1-устундаги маълумот 1-бўлимнинг 8-сатри 1-устунидагига тенг ёки бироз кичик бўлиши (мактабда дарс бермайдиган директорлар ва директор ўринбосарлари ҳисобига) керак. 31-сатр 1-устундаги маълумот 1-бўлимнинг 8-сатри 2-устунидагига тенг ёки ундан бироз кичик (мактабда дарс бермайдиган директорлар ва директор ўринбосарлари ҳисобига) бўлиши лозим.



Разъяснения по заполнению приложения к форме 1-ta`lim


Форму отчетности составляют школы системы Министерства народного образования и школы других министерств и ведомств по состоянию на начало учебного года и представляется в органы статистики.

В отчет включается данные обо всех учителях, воспитателях и старших вожатых, имеющих основную работу в общеобразовательных школах (включая школы-интернаты общего типа и санаторные), а также в школах и школах-интернатах для детей с отклонением в умственном или физическом развитии. Учителя, находящиеся в декретном отпуске в отчет не включаются.


В разделе 1 приводятся данные о составе педагогических работников без совместителей. По стр. 1 показываются сведения об учителях 1 - 4 классов. Однако, учителя, преподающие в 1 - 4 классах только музыку, пение, изобразительное искусство, физическую культуру, трудовое обучение в стр. 1 не включаются, а показываются в стр. 2. В стр. 3 включаются учителя 5 - 11 классов. В стр. 5 показываются сведения о директоре школы. В стр. 6, 7 учитываются сведения о заместителях директора школы. Данные о заместителе директора школ по внеклассной и внешкольной воспитательной работе с детьми включаются в стр. 7. Однако, сведения о заместителях директоров, получающих 0,5 оклада и полную ставку учителя, показываются в стр. 1 - 4.

Данные стр. 8 должны быть равны сумме данных стр. 1 - 7 по всем графам. Данные гр. 2 по всем строкам меньше или равны данным стр. 1. Данные гр. 1 равны сумме данных граф 3, 5, 6 по строкам 1 - 8, 11 - 12.

Данные стр. 9, 10, 13 по гр. 1 суммы данных граф 3, 5, 6 по стр. 9, 10, 13.


Раздел 2 приводятся данные об учителях, преподающие отдельные предметы, включая директора и заместителей директоров, преподающие отдельные предметы. Сведения об учителях, ведущих два и более предметов, следует показать по тому предмету, по которому они имеют наибольшее количество часов. Если учебная нагрузка одинакова, то их следует показать по тому из предметов, по которому получено специальное образование.

Данные об учителях узбекского языка и литературы, преподающих в классах с узбекским и неузбекским языком обучения показываются в одной из гр. 2 или 3, в зависимости о того, в каких классах учитель имеет наибольшую нагрузку. При заполнении гр. 4 следует иметь в виду, что если не узбекский язык является родным для учащихся, обучающихся на этом языке, то сведения об учителях указанного предмета включаются в гр. 4. В гр. 6 учитываются учителя, преподающие русский язык и литературу в нерусских (национальных) школах. В гр. 20 включаются суммарно данные об учителях других иностранных языков (кроме английского, немецкого, французского).

Данные строки 4 гр. 1 меньше или равны данным строки 8 гр. 1 за вычетом данных строк 1 и 5 (если школа начальная, т.е. при каталоге гр. 6 =1) гр. 1 раздела 1. Сумма данных строк 1 - 3 по всем графам должна быть равна данным строки 4. Данные гр. 1 по строкам 1 - 5 должна быть равна сумме данных граф 2 - 4, 6 - 26 по тем же строкам. Данные гр. 27 должны быть меньше или равны данным гр. 1 по строкам 1 - 5.


В Раздел 3 включаются сведения об учителях, преподающих отдельные предметы в школах (классах) по языкам обучения.

Данные стр. 1 гр. 2 всегда равны данным стр. 4 гр. 2 раздела 2. В графах 3 - 9 по стр. 1 распределяются данные стр. 4 гр. 3 раздела 2. Данные стр. 3 гр. 3 всегда равны данным стр. 4 гр. 5 раздела 2. В графах 2, 4 - 9 по стр. 3 распределяются данные стр. 4 гр. 6 раздела 2. В стр. 2 по гр. 2 и 3 учителя родного языка и литературы (узбекского и русского языков) не учитываются. Данные стр. 2 гр. 1 всегда равны данным стр. 4 гр. 4 за вычетом данных гр. 5 раздела 2 и распределяются по графам 4 - 9. В стр. 12 приводятся суммарные данные об учителях иностранных языков (английского, немецкого, французского, испанского). Данные стр. 12 по гр. 1 - 9 должны быть равны сумме данных строк 13 - 16. Данные стр. 17 по гр. 1 - 9 должны быть равны сумме данных строк 18 - 21. Данные стр. 17 гр. 1 равны данным стр. 4 гр. 19 раздела 2. Данные стр. 27 гр. 1 (учителя начальных классов) больше или равны данным стр. 1 гр. 1 раздела 1. Данные стр. 30 по всем графам равны сумме строк 1 - 12, 17, 22 - 29. Данные стр. 31 меньше или равны данных стр. 30 по всем графам. Данные стр. 30 гр. 1 равны или немного меньше данных стр. 8 гр. 1 раздела 1 (за счет директоров и заместителей директоров не ведущих преподавание в школе). Данные стр. 31 гр. 1 равны или немного меньше данных стр. 8 гр. 2 раздела 1 (за счет директоров и заместителей директоров не ведущих преподавание в школе).



























Время: 0.1429
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск