Внимание!

NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать


ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

Законодательство РУз / Статистика. Отчетность / Утратившие силу документы / Бланки статистической отчетности / Бланки статистической отчетности 2012 г. / Формы отчетов по образованию /

Форма 3-таълим (годовая). Отчет академического лицея, профессионального колледжа на начало 2012/2013 года

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2011 йил 24 октябрдаги 4-мб-сон қарорига

115-сон илова

                            

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

                         

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади, Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящий бланк отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике и распространяться в коммерческих целях.

          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления

        


3-ta`lim shakli

Академик лицейлар, касб-ҳунар коллежлари -

Қорақалпоғистон Республикаси, вилоятлар ва Тошкент шаҳар статистика бошқармасига

5 октябрдан

кечиктирмай


Йиллик

Годовая

Академические лицеи, профессиональные колледжи -

Управлениям статистики Республики Каракалпакстан, областей и города Ташкента

не позднее

5 октября

Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



               

Ҳисобот топширувчи

субъект номи

Наименование

отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ    (ОКПО)


СТИР    (ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ (СОАТО)


ХХТУТ  (ОКОНХ)

                 


2012/2013 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА АКАДЕМИК

ЛИЦЕЙ, КАСБ-ҲУНАР КОЛЛЕЖЛАРИ

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

АКАДЕМИЧЕСКОГО ЛИЦЕЯ,

ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО КОЛЛЕДЖА

НА НАЧАЛО 2012/2013 УЧЕБНОГО ГОДА

              



Ўқитиш: кундузги, кечки, сиртқи________________________

Обучение: дневное, вечернее, заочное (кўрсатилсин  указать)

               

Касб-ҳунар коллежи ҳуқуқий тегишлилиги кўрсатилсин_________________

Таянч - 1   

Филиал - 2

Указать статус профессионального колледжа 

Кустовой - 1

Филиал - 2


Муассаса тури кўрсатилсин___________________

Указать тип учреждения

Академик лицей - 1     

Академический лицей - 1

Касб-ҳунар коллежи - 2   

Профессиональный колледж - 2



1-БЎЛИМ. 9-СИНФНИ БИТИРГАН ЎҚУВЧИЛАРНИНГ КУРСЛАР

ВА ЙЎНАЛИШЛАР (КАСБЛАР) БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ 1. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ, ОКОНЧИВШИХ 9 КЛАССОВ

ПО КУРСАМ И СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ)

киши,  человек

Мутахас-

сислик

(касб) ёки

йўналиш

номи

(академик

лицей учун)

Наименование

специальности

(профессии) или

направления

(для академи-

ческого лицея)

Мутахас-

сислик

(касб),

йўналиш

хос рақами

(академик

лицей учун)

Код специ-

альности

(профессии),

направления

(для академи-

ческого лицея)

Жами

қабул

қилинди

Всего

принято

улардан

аёллар

из них

женщины

Курсларда ўқийдиганлар

Обучается на курсах

Барча

курсларда

ўқийди-

ганлар,

жами

Обучается

на всех

курсах, всего

улардан

аёллар

из них

женщины

2012

йилда

битир-

ганлар

сони

Число

выпуск-

ников

в 2012

году

улардан

аёллар

из них

женщины

8-устундан

ишлаб чиқариш

амалиётини

III курсда

ўтаганлар

Из графы 8

проходили

производ-

ственную

практику

на III курсе

I

II

III

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

               












        












          












        












       












       












       












       












      












           












       












        












          












           












        












         












         












         












Жами

Итого

01











улардан: 

из них:

ногиронлар сони

число инвалидов

02










х

улардан аёллар

из них женщины

03


х





х


х

х

етимлар сони

число сирот

04










х

улардан аёллар

из них женщины

05


х





х


х

х

           


2-БЎЛИМ. 11-СИНФНИ БИТИРГАН ЎҚУВЧИЛАРНИНГ КУРСЛАР

ВА МУТАХАССИСЛИКЛАР (КАСБЛАР) БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ 2. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ, ОКОНЧИВШИХ 11 КЛАССОВ

ПО КУРСАМ И СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ)

киши,  человек

Мутахас-

сисликлар

(касблар) номи

Наименование

специальности

(профессии)

Мутахас-

сислик

(касб) хос

рақами

Код специ-

альности

(профессии)

Жами қабул

қилинди

Всего

принято

улардан

аёллар

из них

женщины

Курсларда ўқийдиганлар

Обучается на курсах

Барча

курсларда

ўқийди-

ганлар,

жами

Обучается

на всех

курсах, всего

улардан

аёллар

из них

женщины

2012

йилда

битир-

ганлар

сони

Число

выпуск-

ников

в 2012

году

улардан

аёллар

из них

женщины

7-устундан

ишлаб чиқариш

амалиётини

II курсда

ўтаганлар

Из графы 7

проходили

производ-

ственную

практику

на II курсе

II

III

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

      











           











           











       











              











            











          











          











           











          











            











          











          











          











          











          











        











         











          











       











Жами

Итого

01










улардан:  из них:

ногиронлар сони

число инвалидов

02









х

улардан аёллар

из них женщины

03


х




х


х

х

етимлар сони

число сирот

04









х

улардан аёллар

из них женщины

05


х




х


х

х

       


3-БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ*

РАЗДЕЛ 3. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ВОЗРАСТУ

киши,  человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Жами

Всего

14 ёш

ва ундан

кичик

14 лет

и менее

15 ёш

15 лет

16 ёш

16 лет

17 ёш

17 лет

18 ёш

18 лет

19 ёш

19 лет

20 ёш

20 лет

21 ёш

21 год

22 ёш

22 года

23 ёш

23 года

24 ёш

24 года

25-29 ёш

25-29 лет

30 ёш

ва ундан

катта

30 лет

и старше

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Жами ўқувчилар:

Всего учащихся:

01















улардан аёллар

из них женщины

02















Жами 1-курсда ўқиётганлар

Всего учащихся I курса

03















улардан аёллар

из них женщины

04















01-сатрдан ногиронлар сони

из строки  01 число инвалидов

05















улардан аёллар

из них женщины

06















01-сатрдан етимлар сони

из строки 01 число сирот

07















улардан аёллар

из них женщины

08















                

*) 2013 йилнинг 1 январига тўлиқ ёш сони

*) число полных лет на 1 января 2013 года


         


4-БЎЛИМ. 2011 ЙИЛ 2 СЕНТЯБРДАН 2012 ЙИЛ 2 СЕНТЯБРГАЧА ТАЪЛИМ

МУАССАСАЛАРИДАН КЕТИБ ҚОЛГАН ЎҚУВЧИЛАР

(бутун курсни битириб кетганлардан ташқари)

РАЗДЕЛ 4. УЧАЩИЕСЯ, ВЫБЫВШИЕ ИЗ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

СО 2 СЕНТЯБРЯ 2011 ГОДА ПО 2 СЕНТЯБРЯ  2012 ГОДА

(за исключением выпускников, окончивших полный курс обучения)

киши,  человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

причины выбытия

Сатр

хос

рақами

Код

строки

1-бўлимдан ўқувчиларнинг кетиш

сабабларига кўра тақсимоти

Распределение учащихся из раздела 1 по причинам выбытия

2-бўлимдан ўқувчиларнинг кетиш

сабабларига кўра тақсимоти

Распределение учащихся из раздела 2

по причинам выбытия

I курс

II курс

III курс

I курс

II курс

жами

всего

улардан

аёллар

из них

женщины

жами

всего

улардан

аёллар

из них

женщины

жами

всего

улардан

аёллар

из них

женщины

жами

всего

улардан

аёллар

из них

женщины

жами

всего

улардан

аёллар

из них

женщины

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Кетиб қолганлар, жами

Всего выбыло

01











шу жумладан:

в том числе:












бошқа ўқув муассасасига ўтиб кетганлар

перешли в другое учебное заведение

02











турмушга чиқиш, фарзанд кўриш, касаллик сабабли

в связи с замужеством, рождением ребенка, болезнью

03











вояга етмаганлар иши бўйича комиссия қарори бўйича

по решению Комиссии по делам несовершеннолетних

04











академик таътилга чи??анлар

вышли в академический отпуск

05











Педагогик кенгаш қарори бўйича

по решению Педагогического совета

06











бошқа вилоятларга кетиши сабабли

в связи с выездом за пределы области

07











республикадан ташқарига кўчиб кетганлиги сабабли

в связи с выездом за пределы республики

08











бошқа сабаблар

другие причины

09











                   


5-БЎЛИМ. ЎҚИТУВЧИ ХОДИМЛАР

РАЗДЕЛ 5. ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ ПЕРСОНАЛ

                        

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

сатр хос

рақами

Код строки

Жами

Всего

улардан:

из них:

олий

маълумотлилар

с высшим

образованием

фан доктори

илмий даражасига эга

имеют ученую

степень доктора наук

фан номзоди

илмий даражасига эга

имеют ученую

степень кандидата наук

А

Б

1

2

3

4

Жами

Всего

01





улардан аёллар 

из них женщины

02





1-сатрдан штатдаги ўқитувчилар

из стр. 1 штатные преподаватели

03





улардан аёллар 

из них женщины

04





1-сатрдан информатика ўқитувчилари

из стр. 1 преподаватели информатики

05





Ишлаб чиқариш бўйича ўқитиш усталари

Мастера производственного обучения

06





улардан аёллар

из них женщины

07





       


6-БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИ ЎҚИТИЛАДИГАН ТИЛЛАР БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ 6. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ

          

Маълумот учун:

Справочно:

                  

Тилнинг номи

Наименование языка

Тил хос

рақами

Код языка

Ўқувчилар

сони, киши

Число

учащихся,

человек


Ўқитиш тили

Язык обучения

Тил хос

рақами

Код языка

Ўқитиш тили

Язык обучения

Тил хос

рақами

Код языка

А

Б

1


Ўзбек тили

Узбекский

66

Туркман тили

Туркменский

62

         




Рус тили

Русский

52

Қирғиз тили

Киргизский

29

                             




Қорақалпоқ тили

Каракалпакский

25

Тожик тили

Таджикский

57

         




Қозоқ тили

Казахский

22

Бошқалар

Другой

99

Жами

Всего

01




    


7-БЎЛИМ. КОМПЬЮТЕР ТЕХНИКАСИ БИЛАН ТАЪМИНЛАНГАНЛИК

РАЗДЕЛ 7. ОБЕСПЕЧЕННОСТЬ КОМПЬЮТЕРНОЙ ТЕХНИКОЙ

бирлик, единиц

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Компьютер

синфлари сони

Число

компьютерных

классов

уларда

компью-

терлар

сони

в них число

компьютеров

Шахсий

компьютер-

ларнинг

умумий сони

Общее число

персональных

компьютеров

улардан:

из них:

Мавжуд

веб-сайтлар

(ҳа, йўқ)

Наличие

веб-сайтов

(да, нет)

халқаро

“Интернет”

тармоғига уланган

подключенные

к международной

сети “Интернет”

“ZiyoNET”

тармоғига уланган

подключенные

к сети “ZiyoNET”

ички тармо??а

уланган

подключенные

к локальной сети

А

1

2

3

4

5

6

7

01








       


8-БЎЛИМ. ЎҚУВ-ЛАБОРАТОРИЯ БИНОЛАРИ ВА ЁТОҚХОНАЛАР

РАЗДЕЛ 8. УЧЕБНО-ЛАБОРАТОРНЫЕ ЗДАНИЯ И ОБЩЕЖИТИЯ

                 

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

Лойиҳавий

қуввати

(ўринлар сони)

Проектная мощность

(число мест)

Биноларнинг

умумий майдони,

кв. м

Общая площадь

зданий, кв. м

шу жумладан:

в том числе:

Биноларнинг

умумий

майдонидан

ижарага олинган

майдон, кв. м.

Арендованная

площадь из

общей площади

зданий, кв. м.

ижарага

берилгани

сдано в

аренду

ўқув

учебная

ўқув-

ёрдамчи

учебно-

вспомо-

гательная

ёрдамчи

подсобная

тураржой

жилая

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Жами

Всего

01









шу жумладан:

в том числе:

ўқув-лаборатория бинолари

учебно-лабораторные здания

02









ётоқхона бинолари

здания общежитий

03









      

       

Ётоқхонага муҳтож бўлганлар сони (04)_______________

Число лиц, нуждающихся в общежитии 

Улардан ётоқхонада яшайдиганлар (05) _______________

Из них проживают в общежитии

Ётоқхоналардаги мавжуд ўринлар (06)________________

Наличие мест в общежитиях

Устахоналарнинг мавжудлиги (07)____________(ҳа, йўқ)

Наличие мастерских____________(да, нет)

Қишлоқ хўжалигида фойдаланиш учун ажратилган майдон (ўқитиш мақсадида) (08)________га

Площадь выделенных сельскохозяйственных угодий (для учебных целей) (08)________га

     

              

Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды - поясните причину

              

                    

                   

                  

20__йил  "___"_________

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель


______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

_______________

(имзо)

(подпись)

______________________

(алоқа телефони)

(контактный телефон)


Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление отчета

  

________________

(мансаби)

(должность)

                  

______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

               

_______________

(имзо)

(подпись)

                  

       

КЕЛИШИЛДИ:                                            СОГЛАСОВАНО:


Ҳудудий ўрта махсус, касб-ҳунар таълими бошқармасининг бошлиғи

Руководитель территориального управления среднего специального, профессионального образования

______________________________

(Ф.И.О.)

(Ф.И.О.)

_____________

(имзоси)

(подпись)

                        



3-ta`lim ҳисобот шаклини тўлдириш бўйича тушунтиришлар


Ҳисобот шаклини ўрта махсус, касб-ҳунар таълим муассасалари - академик лицей ва касб-ҳунар коллежлари тақдим этадилар.

Ҳисобот жорий ўқув йилининг 1 октябрь ҳолатига алоҳида кундузги, кечки ва сиртқи бўлимлар бўйича кўрсатилади.


1-бўлимда - умумтаълим мактабларининг 9-синф базасини битирганлар ва давлат грантлари бўйича кундузги бўлимларда таълим олаётган шахслар ҳақида маълумотлар кўрсатилади.

1-бўлимни - академик лицейлар таълим йўналишлари, касб-ҳунар коллежлари эса мутахассисликлар (касблар) бўйича тўлдирадилар. Қабул қилинганлар ва 1, 2-курсда таълим олаётган шахслар касб хос рақамлари Ўзбекистон Республикаси “Ўзстандарт” агентлигининг 2010 йил 12 июлдаги 05-207-сонли қарори билан тасдиқланган “Ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг тайёрлов йўналишлари, касблар ва ихтисосликлар умумдавлат таснифлагичи” асосида тўлдирилади. Битирувчилар ва 3-курсда таълим олаётган шахслар мутахассислик хос рақамлари эса Ўзбекистон Республикаси Олий ва ўрта махсус таълим вазирлигининг 2006 йил 18 июлдаги 166-сонли буйруғи билан тасдиқланган “Ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг таълим йўналишлари, мутахассисликлар ва касблар таснифлагичи” асосида тўлдирилади.


2-бўлимда - умумтаълим мактабининг 11-синф базасини битирган ва тўлов-контракт асосида кундузги, кечки ва сиртқи бўлимларда таълим олаётган шахслар кўрсатилади.

2-бўлим фақат касб-ҳунар коллежлари томонидан мутахассислик (касб) бўйича тўлдирилади. Ўқитиш муддати 1 - 2 йил бўлган касб-ҳунар коллежлари ўқувчилари учун касблар хос рақамлари Ўзбекистон Республикаси “Ўзстандарт” агентлигининг 2010 йил 12 июлдаги 05-207-сонли қарори билан тасдиқланган “Ўрта махсус, касб-ҳунар таълимининг тайёрлов йўналишлари, касблар ва ихтисосликлар умумдавлат таснифлагичи” асосида тўлдирилади.


3-бўлимда барча ўқувчилар тўғрисида маълумот келтирилади. Ўқувчининг ёши келадиган ҳисобот йилининг 1 январь ҳолатига кўрсатилади. 1-сатрнинг 1-устунида барча курсларда ўқиётган ўқувчиларнинг умумий сони акс эттирилиб, у 1-бўлим 1-сатр 6-устуни ва 2-бўлим 1-сатр 5-устуни йиғиндисига тенг бўлиши керак. 2-сатр 1-устундаги “улардан аёллар” худди шундай 1-бўлим 1-сатр 7-устуни ва 2-бўлим 1-сатр 6-устуни йиғиндисига тенг бўлиши керак.

3-сатр 1-устунида 1-курс ўқувчилари тўғрисида маълумот келтирилиб, у 1-бўлим 1-сатр 3-устуни ва 2-бўлим 1-сатр 3-устуни йиғиндисига тенг бўлиши керак. 4-сатр 1-устуни “шу жумладан, аёллар” 1-бўлим 1-сатр 2-устун ва 2-бўлим 1-сатр 2-устуни йиғиндисидан кичик ёки унга тенг бўлиши керак.

5-сатр 1-устунида ҳамма курсларда ўқиётган барча ногиронлар сони 1-бўлим 2-сатр 6-устун ва 2-бўлим 2-сатр 5-устуни йиғиндисига тенг. 6-сатр 1-устуни “шу жумладан, аёллар” 1-бўлим 3-сатр 6-устун ва 2-бўлим 3-сатр 5-устуни йиғиндисига тенг.

7-сатр 1-устунида ҳамма курсларда ўқиётган барча етимлар сони 1-бўлим 4-сатр 6-устун ва 2-бўлим 4-сатр 5-устуни йиғиндисига тенг. 8-сатр 1-устуни “шу жумладан, аёллар” 1-бўлим 5-сатр 6-устун ва 2-бўлим 5-сатр 5-устуни йиғиндисига тенг.


4-бўлимда 2010 йил 2 сентябрдан 2011 йил 2 сентябргача таълим муассасаларидан кетиб қолган ўқувчилар кетиш сабаблари, курслари, жинслари бўйича тақсимланиши кўрсатилади. Бутун курсни битириб кетган битирувчилар бўлимда кўрсатилмайди.


5-бўлимни кундузги бўлимли таълим муассасаларида ўқитувчилик фаолияти олиб бораётган барча ходимлар тўғрисида маълумотлар келтирилади. Штатли ўриндошлик ва меҳнатга соатбай иш ҳақи тўлаш шарти билан ишлаётган шахслар тўғрисидаги маълумотлар ўқитувчиларнинг (1-сатр) умумий сонига киритилади. Улардан штатдаги (3-сатр) ўқитувчилар (мазкур таълим муассасасида асосий иш жойига эга бўлганлар) ажратиб кўрсатилади. Ишлаб чиқариш таълими усталари ўқитувчилар сонига қўшилмайди, улар 6-сатрда қайд этилади.


6-бўлим 1-устундаги “Жами” сатри 1-бўлим 1-сатр 6-устуни ва 2-бўлим 1-сатр 5-устунлар йиғиндисига тенг бўлиши керак.


7-бўлимда кундузги бўлимли таълим муассасалари компьютер синфларининг сони 1-устунда, улардаги компьютерлар сони 2-устунда кўрсатилади. Ўқитувчи компьютери тўғрисидаги маълумот 2-устунда кўрсатилмайди. 3-устунда шахсий компьютерларнинг умумий сони кўрсатилади.

4 - 6-устунлар, фақат 3-устун “0” дан катта бўлгандагина кўрсатилади. 7-устун 4-устун “0” дан катта бўлгандагина тўлдирилади. 7-устунда веб-сайт тўғрисида маълумот бўлса, унда 1 рақами қўйилади.


8-бўлимни мустақил кундузги бўлимли таълим муассасаси тўлдириб, унда майдон тўғрисидаги маълумотлар кв.м. ва ўнли касрсиз бутун сонларда келтирилади. 1-устунда бинонинг лойиҳа қуввати кўрсатилади. Барча сатрлар 2-устуни маълумоти 3 - 7-устунлар маълумотига тенг бўлиши керак. Барча устунларнинг 1-сатр маълумоти 2 ва 3-сатрлар йиғиндисига тенг келиши керак.

Бино умумий майдонига ўқув, ётоқхона, ўқитувчилар турар жойлари, ўқув-ёрдамчи ва шу таълим муассасасига тегишли бўлган,  шунингдек ижарага олинган (8-устун) (бошқа таълим муассасаларидан ижара олинганидан ташқари) бошқа майдонлар киради.

Ўқув майдонига - ўқиш жараёнига тегишли хоналар майдони: аудиториялар, ўқув лабораториялари, ўқув кабинетлари, чизмачилик хоналари ва курс ва диплом ишларини лойиҳалаштириш хоналари, ўқув устахоналари, препаратлар тайёрлайдиган хона, кўргазма, монтаж ва синов хоналари, ёпиқ спорт бинолари  киради.

Ўқув-ёрдамчи майдонга ўқиш жараёнига нисбатан ёрдамчи ишлар олиб бориладиган хоналар: ўқитувчилар хонаси, кафедра мудирлари хонаси, маъмурият, кутубхоналар, (ўқиш хоналари, китоблар сақланадиган жойлар), ишлаб чиқаришга оид бинолар, ходимлар дам олиш хоналари, директор хонаси, архивлар киради.

Ёрдамчи майдонларга - ошхона, буфет, кийим ечадиган хона, зинапоялар, тамбур, ўтиш жойлари, ҳожатхона, мустақил иш хоналари, тиббий пунктлар, техникавий ва санитария-техникавий мақсадларда қўлланиладиган хоналар киради.

Тураржой майдонига яшаш учун мўлжалланган барча майдон ҳамда ўқитувчилар яшайдиган турар уй-жойлар киради.

4-сатрда ётоқхонага муҳтож шахслар (ётоқхоналарда мавжуд ўринларни ҳисобга олган ҳолда) сони кўрсатилади.



Разъяснения по заполнению формы 3-ta`lim


Форму отчетности представляют средние специальные, профессиональные образовательные учреждения - академические лицеи и профессиональные колледжи.

Отчет составляется по состоянию на 1 октября текущего учебного года и представляется 1 раз в год отдельно на дневную, вечернюю или заочную формы обучения.


В раздел 1 включаются сведения о лицах, имеющих базовое образование  9 классов общеобразовательной школы и обучающихся на дневной форме обучения  по государственным грантам.

Раздел 1 заполняется академическим лицеем в разрезе направлений обучения, профессиональным колледжем - в разрезе специальностей (профессий). Коды профессий для числа принятых и обучающихся на 1, 2 курсах приводятся согласно "Общегосударственного классификатора направлений подготовки, профессий и специальностей среднего специального, профессионального образования" утвержденного постановлением Агентства "Узстандарт" от 12.07.2010 г. N 05-207, а обучающиеся на третьем курсе и для числа выпускников коды специальностей приводятся согласно “Классификатора направлений образования, специальностей и профессий среднего специального профессионального образования”, утвержденного приказом N 166 от 18.07.2006 года Министерства высшего и среднего специального образования.


В раздел 2 включаются сведения о лицах, имеющих базовое образование 11 классов общеобразовательной школы и обучающихся на дневной, вечерней или заочной форме обучения  на платно - контрактной основе.

Раздел 2 заполняется только профессиональным колледжем в разрезе профессий. Для обучающихся по программе профессионального колледжа со сроком обучения 1 - 2 года (в зависимости от формы обучения) коды профессий применяются согласно "Общегосударственного классификатора направлений подготовки, профессий и специальностей среднего специального, профессионального образования" утвержденного постановлением Агентства "Узстандарт" от 12.07.2010 г. N 05-207.


В разделе 3 приводятся сведения по всем учащимся. Возраст определяется по числу полных лет на 1 января следующего за отчетным года. В гр. 1 стр. 1 показывается общая численность учащихся, обучающихся на всех курсах, которая должна быть равна сумме стр. 1 гр. 6 раздела 1 и стр. 1 гр. 5 раздела 2. Стр. 2 гр. 1 “из них женщин” аналогично должна быть равна сумме стр. 1 гр. 7 раздела 1 и стр. 1 гр. 6 раздела 2.

В гр. 1 стр. 3 показывается общая численность учащихся, обучающихся на I курсе, которая должна быть равна сумме стр. 1 гр. 3 раздела 1 и стр. 1 гр. 3 раздела 2. Стр. 4 гр. 1 “из них женщин” должна быть  меньше или равна сумме стр. 1 гр. 2 раздела 1 и стр. 1 гр. 2 раздела 2.

В гр. 1 стр. 5 показывается общая численность учащихся - инвалидов, обучающихся на всех курсах, которая должна быть равна сумме стр. 2 гр. 6 раздела 1 и стр. 2 гр. 5 раздела 2. Стр. 6 гр. 1 “из них женщин” аналогично должна быть равна сумме стр. 3 гр. 6 раздела 1 и стр. 3 гр. 5 раздела 2.

В гр. 1 стр. 7 показывается общая численность учащихся-сирот, обучающихся на всех курсах, которая должна быть равна сумме стр. 4 гр. 6 раздела 1 и стр. 4 гр. 5 раздела 2. Стр. 8 гр. 1 “из них женщин” аналогично должна быть равна сумме стр. 5 гр. 6 раздела 1 и стр. 5 гр. 5 раздела 2.


В разделе 4 приводятся данные о числе выбывших учащихся из образовательного учреждения со 2 сентября 2010 года по 2 сентября 2011 года с распределением их по причинам выбытия, курсам, полу. Данные о выпускниках, завершивших полный курс обучения в раздел не включаются. 


В разделе 5 заполняется только по дневному виду обучения. В нем приводятся данные обо всем персонале, ведущем преподавательскую работу. Сведения о лицах, работающих на условиях штатного совместительства и почасовой оплаты труда, включаются в общее число преподавателей (стр. 1). Из них выделяются штатные преподаватели (стр. 3), имеющие основное место работы в данном образовательном учреждении. Мастера производственного обучения не включаются в число преподавателей, они учитываются по стр. 6.


В разделе 6 стр. “Всего” гр. 1 должна быть равна сумме стр. 1 гр. 6 раздела 1 и стр. 1 гр. 5 раздела 2.


В разделе 7 заполняется только по дневному виду обучения. В нем указывается число компьютерных классов (гр. 1), в них число компьютеров (гр. 2). Компьютер преподавателя в данные гр. 2 не включается. В гр. 3 отражается общее число персональных компьютеров. 

Графы 4 - 6 заполняются только в случае, если гр. 3 больше “0”. Графа 7 заполняется, если гр. 4 больше “0”. В графе 7 при наличии веб-сайта проставляется “1”.     


Раздел 8 заполняет самостоятельное образовательное учреждение только по дневному виду обучения, при этом данные о площади приводятся в квадратных метрах без десятичных знаков.

В гр. 1 указывается проектная мощность здания. Гр. 2 должна быть равна сумме гр. 3 - 7 по всем стокам. Стр. 1 должна быть равна сумме стр. 2 и 3 по всем графам.

В общую площадь зданий включается площадь учебных корпусов, общежитий, жилых домов, занятых преподавателями, подсобная и другая как собственная, так и арендованная площадь (гр. 8), кроме - арендованной у других образовательных учреждений. В общую площадь включается площадь, сданная в аренду другому аналогичному образовательному учреждению. 

В учебную площадь включается площадь тех помещений, в которых проходит учебный процесс: аудиторий, учебных лабораторий, учебных кабинетов, чертежных залов и залов курсового и дипломного проектирования, учебных мастерских, препараторских,  демонстрационных, монтажных  и испытательных залов, закрытых спортивных сооружений.

К учебно-вспомогательной площади относится площадь тех помещений, в которых производится работа, вспомогательная по отношению к учебному процессу: преподавательские комнаты, кабинеты заведующих, административные помещения,  библиотечные помещения (читальные залы, книгохранилища), служебно-производственные помещения, комнаты для отдыха сотрудников, кабинеты директоров, архивы.

В подсобную площадь включается площадь столовых, буфетов, кухонь, гардеробов, лестничных клеток, тамбуров, переходов, санузлов, комнат для  самостоятельных занятий, медицинских пунктов, помещений технического  и санитарно-технического назначения. В жилую площадь включается вся площадь, занятая под жильё, в том числе и площадь жилых домов, занятых преподавателями. В стр. 4 необходимо указать число лиц, нуждающихся в общежитии с учетом наличия мест (стр. 6).
















Время: 0.1611
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск