Внимание!

NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать


ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

Законодательство РУз / Статистика. Отчетность / Утратившие силу документы / Бланки статистической отчетности / Бланки статистической отчетности 2011 г. / Формы отчетов по транспорту /

Форма 6-тр (годовая). Отчет о железнодорожном транспорте необщего пользования

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2010 йил 15 ноябрдаги 1-мб-сонли қарорига

100-сонли илова

  

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

    

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

     

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади, Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилинмайди ва тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящий бланк отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике и распространяться в коммерческих целях.

       

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления


6-tr shakli

Ўз балансида ёки ижарага олинган локомотивлари, вагонлари, умумфойдаланмайдиган темир йўллари бўлган юридик шахслар -

ўз жойидаги туман, шаҳар статистика бўлимига

   

15 январдан

кечиктирмай


Йиллик

Годовая

Юридические лица, имеющие на своем балансе или арендующие локомотивы, вагоны, железнодорожные пути необщего пользования -

отделу статистики (района, города) по месту нахождения

     

не позднее

15 января

Махфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



           

Ҳисобот топширувчи

субъект номи

Наименование

отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ      (ОКПО)



СТИР      (ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ  (СОАТО)



ХХТУТ   (ОКОНХ)

     

      

УМУМИЙ ФОЙДАЛАНИЛМАЙДИГАН

ТЕМИР ЙЎЛ ТРАНСПОРТИ

ТЎҒРИСИДА 20 __ йил

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

О ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОМ ТРАНСПОРТЕ

НЕОБЩЕГО ПОЛЬЗОВАНИЯ

за 20 __ год


  

1-бўлим. Ташилган юклар ва босиб ўтилган йўл

Раздел 1. Перевозка и пробег грузов

     

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Ўлчов

бирлиги

Единица

измерения

Сатр

рақами

N строки

Барча турдаги излар

Все виды колеи

Шу жумладан

1 520 ммли излар

В том числе

колеи 1 520 мм

А

Б

В

1

2

Хўжалик йўлларида

ташилган юклар1)

Перевезено грузов

по путям хозяйства1)

вагон (дона)

вагонов (шт.)

110



тонна

тонн

120



Юклар босиб ўтган йўл

(юк айланмаси) минг т-км

Пробег грузов (грузооборот),

тыс. т-км

минг т-км

тыс. т-км

130



     

1) Корхона йўллари бўйлаб ташиш амалга оширилиб умумфойдаланиш тармоғига топширилган, корхонанинг хусусий, ижарадаги вагонларда корхона йўллари (ички ташиш) доирасида ташилган, умумфойдаланиш тармоғидан қабул қилиб олиниб корхона йўллари бўйлаб ташиш амалга ошириладиган юклар.

1) Передано грузов на сеть общего пользования с предшествовавшей перевозкой по путям предприятия, перевезено грузов в пределах путей предприятия (внутренняя перевозка) в собственных, арендованных вагонах предприятия, принято грузов с сети общего пользования с последующей перевозкой по путям предприятия.

   

    

2-бўлим. Хусусий локомотив ва вагонлар сони

(йил охирига)

Раздел 2. Число собственных локомотивов, вагонов

(на конец года)

бирлик - единиц

Ҳаракатдаги таркиб тури

Тип подвижного состава

Сатр рақами

N строки

Барча турдаги излар

Все виды колеи

шу жумладан

1 520 ммли излар

в том числе

колеи 1 520 мм

1-устундан техник

жиҳатдан созлари

Из графы 1

технически исправные

А

Б

1

2

3

Электровозлар

Электровозы

310




Тепловозлар1)

Тепловозы

320




Магистрал юк вагонлари

Грузовые вагоны магистральные

330




Саноат учун юк вагонлари

Грузовые вагоны для промышленности

340




Йўловчи вагонлари

Вагоны пассажирские

350




   

1) Икки-уч секцияли тепловознинг ҳар бир секцияси бирлик сифатида қабул қилинсин.

      Каждую секцию двух-, трехсекционного и т. д. тепловоза принимать за единицу.

    

     

3-бўлим. Хусусий темир йўл излари узунлиги

(йил охирига)

Раздел 3. Длина собственных железнодорожных путей

(на конец года)

км

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр рақами

N строки

Барча турдаги излар

Все виды колеи

шу жумладан

1 520 ммли излар

в том числе

колеи 1 520 мм

А

Б

1

2

Йўлларнинг фойдаланиш узунлиги

Эксплуатационная длина путей

410



Йўлларнинг ёйилган узунлиги

Развернутая длина путей

420



   

      

Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды - поясните причину

   

       

    

       

20 __ йил  " ___" ___________

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель

___________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

__________

(имзоси)

(подпись)

    

     

_________________

(алоқа телефони)

(контактный телефон)


Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление формы

________________

(мансаби)

(должность)

__________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

_________

(имзоси)

(подпись)

  

  

   

6-tr шаклини тўлдириш бўйича тушунтириш

  

Шаклни ўз балансида ёки ижарага олган локомотиви, вагонлари, идоравий темир йўллари бўлган барча юридик шахслар ўз жойидаги статистика органига тақдим этадилар.

Вақтинчалик темир йўл шохобча йўлларига эга бўлган корхоналар ҳисобот тўлдирмайдилар.


1-бўлим. 2-устунидаги "Шу жумладан1520 ммли излар" релслар ўртасидаги стандарт масофа бўлиб, у умумфойдаланишдаги темир йўллардан фойдаланиш имконини беради.

110-сатрда ҳисобот даврида жўнатилган вагонлар сони кўрсатилади. 120-сатрда умумий фойдаланишдаги темир йўл тармоқларига чиқмайдиган (йўл ўзиники ёки ижарага олинган бўлишидан қатъи назар) ушбу темир йўл шохобча йўлидан фойдаланувчи корхона томонидан умумий жўнатилган ва қабул қилинган юклар ҳажми кўрсатилади. Цех ичидаги ташишлар ҳисоботга қўшилмайди. Темир йўл шохобча йўли ўзиники бўлган ёки ижарага олинган корхонадан ташқари ҳисобот топширмайдиган қўшни хўжаликлар томонидан ҳам фойдаланилган тақдирда ташилган юк ва юк айланмаси ҳисобот тузувчи корхона томонидан кўрсатилади.

130-сатрда юк билан босиб ўтилган йўл (юк айланмаси) амалда ҳар бир қатнов бўйича тоннада ташилган юкни темир йўл шохобча йўли бўйича амалда ташиш масофасига кўпайтириш орқали аниқланади.


2-бўлимда фойдаланилмаган ёки бошқа ташкилотда ижарада бўлганлигига қарамасдан фақат ўз асосий воситалари, яъни ҳисобот даври охирига техник паспорти асосида асосий воситалар балансида бўлган инвентар ҳаракатдаги таркиб сони кўрсатилади.


3-бўлим. Идораларга қарашли темир йўл шохобча йўллари жумласига хўжалик юритувчи субъектларнинг мулки бўлган ва умумий фойдаланишдаги темир йўллар билан туташадиган темир йўллар киради. 3-бўлимда балансда ўз асосий воситалари, шунингдек эгалари томонидан фойдаланилмайдиган йўллар ҳисобида юритилувчи йўллар узунлиги кўрсатилади. Корхонанинг қурилиш объектларига хизмат кўрсатиш учун қурилган темир йўллари қуриб битказилган объект ёки унинг бир қисми фойдаланишга топширилганидан кейингина ҳисоботга қўшилади.

410-сатрга шунингдек доимий фойдаланишда бўладиган очиқ қазилмалар (конлар)даги кўчма темир йўллари ҳам қўшилади.

420-сатрда жами темир йўлларининг шартли узунлиги кўрсатилади (асосий, бекат, махсус). Ушбу сатрда барча турдаги релсли йўллар узунлиги кўрсатилади.

    

       

Разъяснения по заполнению формы 6-tr

       

Форму представляют все юридические лица (кроме малых предприятий и микрофирм), имеющие на своем балансе или арендующие локомотивы, вагоны, ведомственные железнодорожные пути, статистическому органу по месту нахождения.

Предприятия, имеющие временные подъездные пути, отчет не составляют.


Раздел 1. Графа 2 "В том числе колеи 1 520 мм" - это стандартное расстояние между рельсами, которое используется железной дорогой общего пользования.

По строке 110 указывается число отправленных вагонов в отчетном периоде.

По строке 120 указывается общее количество отправляемых и получаемых грузов предприятием, эксплуатирующим данный подъездной путь без выхода на сеть общего пользования (независимо от того, является ли оно собственником или арендатором пути). Внутрицеховые перевозки в отчет не включаются. В случае использования подъездного пути не только предприятием - собственником или арендатором, но также и соседними хозяйствами (контрагентами), не составляющими отчеты, перевозки грузов и грузооборот должны быть включены предприятием, составляющим отчет.

Пробег грузов (грузооборот) по строке 130 определяется путем умножения фактически перевезенного груза в тоннах по каждой партии на фактическое расстояние перевозки по подъездному пути.


Раздел 2. В разделе 2 указываются только собственные основные средства, хотя они не эксплуатировались или находились в аренде у других организаций, т. е. инвентарное наличие находящихся на балансе основных средств по состоянию на конец отчетного периода на основании технических паспортов подвижного состава.


Раздел 3. К ведомственным железнодорожным подъездным путям относятся железнодорожные пути, находящиеся в собственности хозяйствующих субъектов и соединяющиеся с железнодорожными путями общего пользования. В разделе 3 показывается длина путей, числящихся на балансе как собственные основные средства, в том числе и не эксплуатирующиеся их владельцем. Железнодорожные пути предприятия, специально построенные для обслуживания строящихся объектов, включаются в отчет только с момента сдачи построенного объекта или части в постоянную эксплуатацию.

По строке 410 также включаются передвижные пути открытых разработок, находящиеся в постоянной эксплуатации (угольные, железорудные, нерудные карьеры и др.).

По строке 420 указывается условная длина всех железнодорожных путей (главных, станционных, специальных). В данной строке указывается длина пути со всеми типами рельсов.

    

































Время: 0.0047
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск