Юрист Предприятия

Корхона юристи / Корхона юристининг асосий ҳужжатлари базаси / Ҳужжатлар айланишини ташкил этиш / Ҳужжатлар. ("Ҳужжатлар айланишини ташкил этиш" бўлими) / Ички ҳужжатлар айланиши. ("Ҳужжатлар айланишини ташкил этиш" бўлими) / Таркибий бўлинмалар тўғрисидаги низомлар намуналарининг маълумотлар базаси. ("Ҳужжатлар айланишини ташкил этиш" бўлими) /

Маркетинг бўлими тўғрисида низом. ("Ҳужжатлар айланишини ташкил этиш" бўлими)

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172


Намуна



_____________________________

(ташкилот номи)




“ТАСДИҚЛАЙМАН”

ташкилот раҳбари

________________________________

(шахсий имзо)

________________________________

(имзонинг ёйилмаси)

________________________________

(сана)






Маркетинг бўлими тўғрисида

НИЗОМ



1. Умумий қоидалар


1.1. Маркетинг бўлими корхонанинг мустақил таркибий бўлинмаси ҳисобланиб, ташкилот директорининг буйруғи билан ташкил этилади ва тугатилади.


1.2. Маркетинг бўлими бевосита ташкилот директорига бўйсунади.


1.3. Маркетинг бўлимига ташкилот директорининг буйруғи билан лавозимга тайинланадиган бошлиқ бошчилик қилади.


1.4. Маркетинг бўлими бошлиғи ___ нафар ўринбосар (ўринбосарлар)га эга. Ўринбосар (ўринбосарлар)нинг мажбуриятлари маркетинг бўлими бошлиғи томонидан белгиланади.


1.5. Ўринбосар (ўринбосарлар), маркетинг бўлимининг ходимлари маркетинг бўлими бошлиғининг тақдимномасига кўра ташкилот директорининг буйруғи билан лавозимга тайинланади ва лавозимдан озод қилинади.


1.6. Ўзининг фаолиятида маркетинг бўлими қуйидагиларга асосланади:

- корхона уставига;

- ушбу низомга;

- Ўзбекистон Республикасининг қонун ҳужжатларига.


1.7. ___________________________________________________________________.



2. Тузилмаси


2.1. Маркетинг бўлимининг тузилмаси ҳамда штат сонини маркетинг бўлими бошлиғининг тақдимномасига кўра ва кадрлар бўлими билан келишилган ҳолда ташкилот раҳбари тасдиқлайди.


2.2. Маркетинг бўлимининг таркибига қуйидаги гуруҳлар киради:

- сотиш бозори ва талабни ўрганиш;

- режалаштириш;

- сотишни рағбатлантириш;

- оператив бошқарув;

- _____________________________;

- _____________________________.


2.3. Маркетинг бўлими таркибидаги гуруҳлар раҳбарлари, бўлимнинг бошқа ходимлари маркетинг бўлими бошлиғининг тақдимномасига кўра ташкилот директорининг буйруғи билан лавозимга тайинланади ва лавозимдан озод қилинади.


2.4. Маркетинг бўлимининг бўлинмалари тўғрисидаги низом маркетинг бўлими бошлиғи томонидан тасдиқланади, бўлинма ходимлари ўртасида мажбуриятларни тақсимлаш эса тегишли бўлинма раҳбарлари томонидан амалга оширилади.


2.5. ___________________________________________________________________.



3. Вазифалари


3.1. Маркетинг бўлими қуйидаги вазифаларни таъминлайди:

- маркетинг стратегиясини ишлаб чиқади;

- корхонани ривожлантириш стратегиясини ишлаб чиқади;

- корхонанинг бозордаги ҳолатини, унинг молия-хўжалик фаолиятини ва корхонани бошқариш самарадорлигини таҳлил қилади;

- корхонанинг му

...
Время: 0.0192
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск