ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА
Законодательство РУз / Статистика. Отчетность / Утратившие силу документы / Бланки статистической отчетности / Бланки статистической отчетности 2009 г. / Формы отчетов по образованию / Форма 5 -ДО (годовая). Отчет детского дошкольного учреждения /2 - 5 страницы
Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172
Альбомный формат
1-бўлим. Болалар сони (қисқа муддатли гуруҳларга қатнайдиган болаларни қўшган ҳолда)
Раздел 1. Численность детей (включая детей, посещающих группы кратковременного пребывания)
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Жами Всего
|
улардан 01.01.2009 йил санасига ёшда: из них в возрасте на 01.01.2009 г: |
|||||||
1 ёшгача (1 ёшдагиларни қўшган ҳолда) до 1 года включительно |
2 ёш 2 лет |
3 ёш 3 лет |
4 ёш 4 лет |
5 ёш 5 лет |
6 ёш 6 лет |
7 ёш 7 лет |
||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Йил охирига болалар сони Численность детей на конец года |
110 |
|||||||||
улардан: қизлар из них: девочек |
120 |
|||||||||
Уй боғчаларидаги болалар сони (130) ________ Численность детей в надомном детсаде |
Уй боғчалари сони (140) ________ Число надомных детсадов |
2-бўлим. Мавжуд гуруҳ ва ўринлар
Раздел 2. Наличие групп и мест
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Болалар сони, киши Численность детей, человек |
Гуруҳлар сони, бирлик Число групп, единиц |
Ўринлар сони, бирлик Число мест, единиц |
|||
Жами Всего |
шу жумладан, 3 ёшли ва ундан катта в том числе в возрасте 3 лет и старше |
Жами Всего |
шу жумладан, 3 ёшли ва ундан катта в том числе в возрасте 3 лет и старше |
Жами Всего |
шу жумладан, намунавий лойиҳа асосида қурилган биноларда в том числе, в зданиях построенных по типовому проекту |
||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Жами Всего |
210 |
Х |
Х |
||||
шу жумладан: санатория гуруҳлари в том числе санаторные группы |
220 |
Х |
|||||
махсус белгиланган гуруҳлар группы специального назначения |
230 |
Х |
|||||
24 соат давомида бўладиган болалар гуруҳлари Группы с 24 часовым пребыванием детей |
240 |
Х |
Х |
3-бўлим. Ҳисобот йилида мактабгача таълим муассасаларида давомат
Раздел 3. Посещаемость дошкольного учреждения в отчетном году
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Жами, бирлик Всего, единиц |
шу жумладан, 3 ёш ва ундан катта бўлган болалар в том числе, детьми в возрасте 3 лет и старше |
А |
Б |
1 |
2 |
Гуруҳларда болалар ўтказган кунлар сони Число дней, проведенных в группах детьми |
310 |
||
Болалар келмай қолган кунлар сони - жами Число дней, пропущенных детьми - всего |
320 |
||
шу жумладан: касаллиги сабабли в том числе: по болезни детей |
330 |
||
бошқа сабаблар билан по другим причинам |
340 |
||
Муассасанинг йил давомида ишлаш кунлари сони Число дней работы учреждения в году |
350 |
Х |
|
Болаларнинг йиллик ўртача сони, киши Среднегодовая численность детей, человек |
360 |
4-бўлим. Қисқа муддатли гуруҳлар
Раздел 4.Группы кратковременного пребывания
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Гуруҳ лар сони, бир лик Число групп, единиц |
Тарбияла- нувчилар сони, киши Число воспи танников, человек |
улардан 2008 йил 1 январида қуйидаги ёшга тўладиганлари в том числе, возраст которых на 1.01.2008 года составляет: |
Қисқа муддатли гуруҳлар ходимлари, киши Персонал групп кратковременного пребывания, человек |
||||||||||
2 ёш 2 года |
3 ёш 3 года |
4 ёш 4 года |
5 ёш 5 лет |
6 ёш 6 лет |
7 ёш 7 лет |
тарбиячилар воспита тели |
тарбиячилар ёрдамчилари помощ ники воспита теля |
мусиқа раҳбар лари музыка льные руково- дители |
тиббий ҳамши ралар меди цинские сестры |
ўқитув чи-лого- педлар учителя- логопе ды |
ўқитувчи- дефекто логлар учителя- дефекто логи |
||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
"Камолот" гуруҳи группы “развития” |
401 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан қизлар в них девочек |
402 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||||
"Келажакда 1-синф ўқувчиси" гуруҳи группы “будущий первокласник” |
403 |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||||||
улардан қизлар в них девочек |
404 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|||||
"Ўз она тилида ўқимаётган болалар" гуруҳи группы “для детей, в которых обучение осуществляется на не родном языке” |
405 |
х |
|||||||||||||
улардан қизлар в них девочек |
406 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||
"интеграл" гуруҳлар "интегрированные" группы |
407 |
х |
|||||||||||||
улардан қизлар в них девочек |
408 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||||
"Ўзгача бола" гуруҳи группы "особый ребенок" |
409 |
х |
х |
||||||||||||
улардан қизлар в них девочек |
410 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
||||||
Гуруҳлардаги барча болалар Всего во всех группах |
411 |
||||||||||||||
улардан қизлар в них девочек |
412 |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
5-бўлим. Мактабгача таълим муассасаси педагог ходимлари
Раздел 5. Педагогические работники дошкольного учреждения
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
Барча ходимлар, киши Всего работников, человек |
улардан аёллар из них женщин |
1-устундан қуйидаги маълумотларга эга: из графы 1 имеют образование: |
|||
олий высшее |
тугалланмаган олий незаконченное высшее |
ўрта махсус среднее специальное |
|||||
жами всего |
шу жумладан, педагогик в том числе педагогическое |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Жами Всего |
510 |
||||||
шу жумладан: в том числе: |
|||||||
мудирлар заведующий |
511 |
||||||
тарбиячилар воспитатели |
512 |
||||||
мусиқа раҳбари музыкальный руководитель |
513 |
||||||
ўқитувчи-дефектолог учитель-дефектолог |
514 |
||||||
ўқитувчи-логопед учитель-логопед |
515 |
||||||
бошқа педагоглар другие педагоги |
516 |
512-сатрдан - катта тарбиячилар (тарбиячи услубиятчилар) (517) __________________
из строки 512 - старших воспитателей (воспитателей-методистов)
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр хос рақами Код строки |
5 йилгача до 5 лет |
5 йилдан 10 йилгача от 5 до 10 лет |
10 йидан 15 йилгача от 10 до 15 лет |
15 йил ва ундан ортиқ 15 лет и более |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
Барча ходимлардан (510-сатр) педагогик иш стажига эга бўлганлар Из общей численности (строка 510) имеют стаж педагогической работы |
520 |
6-бўлим. Барча биноларнинг умумий майдони ва мактабгача таълим муассасасида болаларни боқиш ва кўрсатилган бошқа таълим хизматлари учун тўловлар
Раздел 6. Общая площадь всех помещений и оплата за содержание детей в дошкольном учреждении и оказание дополнительных образовательных услуг
Мактабгача таълим муассасасининг ҳисобот йили охирига умумий майдони (610)________ кв.м.
Общая площадь дошкольного учреждения на конец отчетного года
шу жумладан, гуруҳлар майдони (қабулхона, ўйинхона, ётоқхона, овқатланиш хонаси ва ҳожатхоналар) (620)________кв. м.
в том числе площадь групповых помещений (приемной, игральной, спальни, туалетной и буфетной комнат)
Юқумли касалликлар учун ажратилган алоҳида хонадаги жойлар сони, (630) ___________ бирлик
Число мест в изоляторе единиц
Мактабгача таълим муассасасида кўрсатилган таълим хизматлари учун йил давомида тушган пул маблағлари, (640)_________________минг сўм
Поступило денежных средств за оказание платных образовательных услуг в детское дошкольное учреждение за год, тыс. сум
Мактабгача таълим муассасасида болаларни боқиш учун йил давомида тушган пул маблағлари (ота-оналар тўлови), (650)__________________минг сўм
Поступило денежных средств за содержание детей в дошкольном учреждении (родительская плата) за год, тыс. сум
7-бўлим. Гуруҳларда машғулот олиб бориладиган тил Маълумот учун:
Раздел 7. Язык, на котором ведется работа в группах Справочно:
Тилнинг номи Наименование языка |
Тил хос рақами Код языка |
Сатр хос рақами Код строки |
Болалар сони, киши Численность детей, человек |
Ўқитиш тили Язык обучения |
Тил хос рақами Код языка |
Ўқитиш тили Язык обучения |
Тил хос рақами Код языка |
|||
Жами Всего |
шу жумладан, давлат тилини ўрганаётганлар в том числе изучают государственный язык |
|||||||||
Ўзбек тили Узбекский язык |
66 |
Туркман тили Туркменский язык |
62 |
|||||||
Рус тили Русский язык |
52 |
Қирғиз тили Киргизский язык |
29 |
|||||||
А |
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||
|
710 |
|||||||||
|
720 |
Қорақалпоқ тили Каракалпакский язык |
25 |
Тожик тили Таджикский язык |
57 |
|||||
|
730 |
|||||||||
Жами Итого |
750 |
Қозоқ тили Казахский язык |
22 |
|||||||
8-бўлим. Мактабгача таълим муассасаси биноси техник ҳолати Раздел 8. Техническое состояние здания дошкольного учреждения |
||||||||||
Капитал таъмирлашга муҳтож (811)______________________ (ҳа, йўқ) Требует капитального ремонта (да, нет) Авария ҳолатида (812) _______________ (ҳа, йўқ) Находится в аварийном состоянии (да, нет) Ободонлаштиришнинг барча турларига эга (813)________ (ҳа, йўқ) Имеет все виды благоустройства (да, нет) |
Эга: Имеет: Водопровод (814)_________ (ҳа, йўқ) Водопровод (да, нет) Марказий иситиш тармоғи (815)_________ (ҳа, йўқ) Центральное отопление (да, нет) Канализация (816)_______ (ҳа, йўқ) Канализацию (да, нет) |
Маълумот учун: Справочно:
Мактабгача таълим муассасасининг тури: Тип дошкольного учреждения: болалар боғчаси - 1 детский сад ясли-боғча - 2 ясли-сад ясли - 3 ясли болалар мактаб-боғчаси - 4 школа-детский сад Ҳудудий жойлашиши: Местность: шаҳарда - 1 городская қишлоқда - 2 сельская |
Мактабгача таълим муассасасининг йўналиши: Назначение дошкольного учреждения: умумий - 1 общее санатория - 2 санаторное махсус - 3 специальное Иш тартиби: Режим работы: беш кунлик - 1 пятидневный олти кунлик - 2 шестидневный Капитал таъмирланаяпти - 1 Находится на капитальном ремонте |
Маҳсус вазифа бажарувчи гуруҳ ёки муассасанинг йўналиши: Профиль группы или учреждения специального назначения для детей: эшитиш қобилияти бузилганлар учун - 1 с нарушением слуха эшитиш қобилияти сақланган ҳолда нутқ қобилияти бузилганлар учун - 2 с нарушением речи (при сохраненном слухе) кўриш қобилияти бузилганлар учун- 3 с нарушением зрения ақли заиф - фикрлаш қобилияти бузилганлар учун - 4 с нарушением интеллекта (умственно отсталых) таянч-ҳаракат аъзолари бузилган ногиронлар учун - 5 с нарушением опорно-двигательного аппарата бошқа йўналишда - 6 другого профиля |
Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды - поясните причину |
|
|
20___йил " _____"___________ |
М.Ў. М.П. |
Раҳбар Руководитель |
_____________________________________________________________ |
||
______________________ (алоқа телефони) (контактный телефон) |
|
Ҳисобот тузиш учун масъул мансабдор шахс Должностное лицо, ответственное за составление отчета |
_____________ (мансаби) (должность) |
_____________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
_____________ (имзоси) (подпись) |