язык интерфейса
Комментарий к документу - NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать

ЎзР Конунчилиги

ЎзР Конунчилиги/ Статистика. Ҳисобот/ Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари/ 2012 йил учун статистика ҳисоботи шакллари/ Транспорт бўйича ҳисобот шакллари/ 8-тр шакли (йиллик). Мавжуд ҳаво кемалари тўғрисида ҳисобот

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2011 йил 24 октябрдаги 4-мб-сон қарорига

103-сон илова

                      

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

                         

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади, Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящий бланк отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике и распространяться в коммерческих целях.

          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления

      


8-tr shakli

"Ўзбекистон ҳаво йўллари" Миллий авиакомпанияси -

Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасига;

         

20 январдан

кечиктирмай


Йиллик

Годовая

Ички ва халқаро ҳаво йўналишларида юк ва йўловчи ташиш учун лицензияга эга бўлган юридик шахслар -

ўз жойидаги (туман, шаҳар) статистика бўлимига

          

Национальная авиакомпания "Узбекистон хаво йуллари" -

Государственному комитету Республики Узбекистан по статистике;

              

не позднее

20 января

Юридические лица, имеющие лицензии на перевозку пассажиров и грузов на внутренних и международных воздушных линиях -

отделу статистики (района, города) по месту нахождения

                     

Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



          

Ҳисобот топширувчи

субъект номи

Наименование

отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ    (ОКПО)


СТИР    (ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ (СОАТО)


ХХТУТ  (ОКОНХ)

                 


МАВЖУД ҲАВО КЕМАЛАРИ ТЎҒРИСИДА

20___ йил 

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

О НАЛИЧИИ ВОЗДУШНЫХ СУДОВ

за 20___ года




МАВЖУД ҲАВО КЕМАЛАРИ ВА УЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ

НАЛИЧИЕ И ЭКСПЛУАТАЦИЯ ВОЗДУШНЫХ СУДОВ

              

Ҳаво кемалари

тури

Тип воздушного

судна

Ҳаво кемаларидан

фойдаланиш хос рақамлари

(Ю - юк ташиш,

Й - йўловчи ташиш,

А - аралаш)

Код использования

воздушного судна

(Г - грузовой,

П - пассажирский,

С - смешанный)

Ўз ҳаво кемаларининг

сони, бирлик

Количество собственных

воздушных судов, единиц

Ҳаво кемалари парвозлари

сони, бирлик

Количество вылетов

воздушных судов, единиц

Йил

бошига

На начало года

Йил

охирига

На конец года

Доимий

парвозлар

Регулярные вылеты

Доимий

бўлмаган

парвозлар

Нерегулярные вылеты

1

2

3

4

5

6

Боинг-757






Боинг-767






А-310






RJ-85






Ан-12






Ил-86






Ил-62М






ТУ-154Б






ТУ-154М






Ил-76






Як-40






Ан-24






Ил-114






Ан-2






Ми-8






Ми-2






Бошқалар (номи кўрсатилсин)

Другие (указать наименование)







                






                





     

            

Маълумотнома: Справка:

Фойдаланилган ёқилғи

Использовано топлива

Керосин _________ тонна

Бензин ___________ тонна

шу жумладан:  в том числе:

халқаро ҳаво йўлларида

на международных воздушных линиях

Керосин _________ тонна

Бензин ___________ тонна


        

Ижарага берилган ҳаво кемалари сони, бирлик

Число воздушных судов, сданных в аренду, единиц

Ижарага олинган ҳаво кемалари сони, бирлик

Число арендованных воздушных судов, единиц

Ҳаво кемалари тури

Тип воздушных судов

Ҳаво кемалари сони

Количество воздушных судов

Ҳаво кемалари тури

Тип воздушных судов

Ҳаво кемалари сони

Количество воздушных судов

       




                




        




       




        




               

             

Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилганидан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг. 

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

        

          

     

                  

20__йил "__"________

          

"___"__________ 20__года

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель

_________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

_____________

(имзоси)

(подпись)

           

     

_____________________

(алоқа телефони )

(контактный телефон)


Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление отчетности

           

___________________

(мансаби)

(должность)

            

_____________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

        

___________

(имзоси)

(подпись)

                        



8-tr шаклини тўлдириш бўйича тушунтиришлар


Шаклни ички ва халқаро ҳаво йўналишларида юк ва йўловчи ташиш учун лицензияга эга бўлган юридик шахслар (кичик корхона ва микрофирмалардан ташқари) ўз жойидаги статистика органига, "Ўзбекистон ҳаво йўллари" Миллий авиакомпанияси Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасига тақдим этадилар.

1-устунда фойдаланилаётган ҳаво кемаси (ҲК) тури кўрсатилади. Агар ҲКларнинг турлари келтирилган рўйхатда кўрсатилмаган ҲК мавжуд бўлса, у бўш сатрларда кўрсатилади.

Маълумотномада ижарага берилган ва олинган ҳаво кемалари сони кўрсатилади.

2-устунда фойдаланилаётган ҲК хос рақами кўрсатилади. Й - йўловчи ташувчи, Ю - юк ташувчи, А - аралаш.

Ўз ҳаво кемалари сони (3 - 4-устун) - давлат реестрида рўйхатда турувчи, транспорт ишлари ва иқтисодиёт соҳаларида авиацияни қўллаш ишларида фойдаланиладиган ҲКлар бўйича маълумотлар кўрсатилади. Бу устунларда ижарага олинган ҲКлар ҳисобга олинмайди.

Ҳаво кемаларининг парвозлар сони қуйидаги ташишларга бўлинади:

Доимий ташишлар - қўшимча рейсларни, яъни доимий рейс амалга оширилувчи, айни йўналиш ва сана бўйича жадвалга қўшимча равишда амалга оширилган рейсларни қўшган ҳолда доимий рейслар, яъни ҳаво кемаларининг ўрнатилган тартибда эълон қилинган жадвал бўйича амалга оширилувчи рейсларда ташишлар. Доимий (5-устун) - ҳаво кемаларининг транспорт авияцияси доимий ташиш (рейс)ларда учиш (қўниш)лар сони.

Доимий бўлмаган ташишлар - ҳаво кемаларининг доимий бўлмаган (чартер) рейсларда, яъни буюртмачи ва авиакорхона ёки бошқа фойдаланувчи ўртасида тузилган шартномага асосан эълон қилинмаган жадвал бўйича амалга оширилувчи рейсларда (чартер парвозлар, махсус рейслар, доимий парвозларда акс эттирилмаган туристик йўналишлар) ташишлар. Доимий бўлмаган (6-устун) - ҳаво кемаларининг транспорт авияцияси доимий бўлмаган ташиш (рейс)ларида учиш (қўниш)лар сони.

Авиаёнилғи сарфи маълумотномада ҳисобга олинади - халқаро ҳаво йўналишларида сарфланадиган авиакеросин ва авиабензинни ажратган ҳолда сарф қилинган авиакеросин ва авиабензин алоҳида кўрсатилади.



Разъяснения по заполнению формы 8-tr


Форму представляют все юридические лица (кроме малых предприятий и микрофирм), имеющие лицензии на перевозку пассажиров и грузов на внутренних и международных воздушных линиях, статистическому органу по месту нахождения, НАК "Узбекистон хаво йуллари" Госкомстату Республики Узбекистан.

В графе 1 указывается тип эксплуатируемого воздушного судна (ВС). При отсутствии в указанном перечне типов ВС, имеющиеся другие типы ВС следует отразить в пустых дополнительных строках.

В справке отражается число ВС, сданных в аренду и арендованных, по типам ВС и указывается их количество.

В графе 2 указывается код используемых ВС: П - пассажирский вариант, Г - грузовой вариант, С - смешанный вариант.

Количество собственных воздушных судов (ВС) (графы 3 - 4) - указываются сведения по ВС, эксплуатируемым на транспортной работе и работах по применению авиации в секторах экономики, находящихся на учете в государственном реестре, включая воздушные суда сданные в аренду. Арендованные ВС в указанных графах не учитываются.

Количество вылетов воздушных судов распределяется на перевозки:

Регулярные - перевозки, осуществляемые на регулярных рейсах, т.е. на рейсах воздушных судов, выполняемых в соответствии с расписанием, опубликованным в установленном порядке, включая перевозки на дополнительных рейсах, т.е. на рейсах, выполняемых дополнительно к расписанию по датам и тому же маршруту, по которому выполняется регулярный рейс. Регулярные (графа 5) - количество вылетов (посадок) ВС при регулярных перевозках (рейсах) транспортной авиацией.

Нерегулярные - перевозки, выполняемые на нерегулярных (чартерных) рейсах, т.е. на рейсах воздушных судов, выполняемых вне опубликованного расписания в соответствии с договором на авиаперевозку, заключенным между заказчиком и авиапредприятием или прочим эксплуатантом (чартерные полеты, спецрейсы, туристические маршруты не отраженные в регулярных перевозках). Нерегулярные (графа 6) - количество вылетов (посадок) ВС при нерегулярных перевозках (рейсах) транспортной авиацией.

Расход авиатоплива учитывается в справке - указывается раздельно количество израсходованного авиакеросина и авиабензина, с выделением расхода авиакеросина и авиабензина при полетах на международных воздушных линиях.