Внимание!

NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать


ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

ЎзР Конунчилиги / Статистика. Ҳисобот / Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари / 2012 йил учун статистика ҳисоботи шакллари / Транспорт бўйича ҳисобот шакллари /

11-тр шакли (йиллик). Сув транспорти фаолияти тўғрисида ҳисобот

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2011 йил 24 октябрдаги 4-мб-сон қарорига

108-сон илова

                       

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

                         

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади, Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящий бланк отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике и распространяться в коммерческих целях.

          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления

      


11-tr shakli

Ички сув транспорти корхоналари -

ўз жойидаги (туман, шаҳар) статистика бўлимига

        

15 февралдан

кечиктирмай


Йиллик

Годовая

Предприятия внутреннего водного транспорта -

отделу статистики (района, города) по месту нахождения

       

не позднее

15 февраля

Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



                    

Ҳисобот топширувчи

субъект номи

Наименование

отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ    (ОКПО)


СТИР    (ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ (СОАТО)


ХХТУТ  (ОКОНХ)

                 


СУВ ТРАНСПОРТИ ФАОЛИЯТИ ТЎҒРИСИДА

20___ йил

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

О ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ВОДНОГО ТРАНСПОРТА

за 20___ год

               


                

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр рақами

Номер строки

Ўлчов бирлиги

Единица измерения

Ҳисобот даврида   

За отчетный период

А

Б

В

1

      

I. ЮК ЖЎНАТИШ

I. ОТПРАВЛЕНИЕ ГРУЗОВ

             

Дастлабки жўнатилган юк

Первоначальное отправление грузов

1

минг тонна

тысяч тонн


Юк айланмаси

Грузооборот

2

млн. т-км


1-сатрдан:    из строки 1:

Қуйиш йўли билан жўнатилган нефть ва нефть маҳсулотлари

Нефть и нефтепродукты наливом

3

минг тонна

тысяч тонн


Қуруқ юклар

Сухогрузы

4

- // -


шу жумладан:      в том числе:

дон ва тегирмонда тортилган дон маҳсулотлари

зерно и продукты перемола

5

- // -


омухта ем

комбикорма

6

- // -


кўмир

уголь

7

- // -


ёғоч-тахта

лесные

8

- // -


қурилиш

строительные

9

- // -


цемент

цемент

10

- // -


рангли руда ва олтингугурт хом ашёси

руда цветная и серное сырье

11

- // -


қора металл

черные металлы

12

- // -


кимёвий ва маъданли ўғитлар

удобрения химические и минеральные

13

- // -


Бошқа юклар

Остальные грузы

14

- // -


улардан:    из них:

мева-сабзавотлар (картошкасиз)

плодовощи (без картофеля)

15

- // -


картошка

картошка

16

- // -


пахта толаси

хлопок-волокно

17

- // -


      

II. ЙЎЛОВЧИЛАР ЖЎНАТИШ

II. ОТПРАВЛЕНИЕ ПАССАЖИРОВ

          

Йўловчиларни жўнатиш

Отправлено пассажиров

18

минг киши

тысяч чел.


Йўловчи ташиш айланмаси

Пассажирооборот

19

млн. йўловчи км

млн. пасс-км


     

III. ДАРОМАДЛАР

III. ДОХОДЫ

        

Юк ташишдан олинган даромадлар

Доходы от перевозки грузов

20

минг сўм

тысяч сум


Йўловчи ташишдан олинган даромадлар

Доходы от перевозки пассажиров

21

минг сўм

тысяч сум


         


IV. МАВЖУД ДАРЁ КЕМАЛАРИ

IV. НАЛИЧИЕ РЕЧНЫХ СУДОВ

                        

Кема гуруҳи (тури)

Группы (виды) судов

Сатр

рақами

Номер

строки

Сони, бирлик

Количество,

единиц

Юк кўтариш

қобилияти, тонна

Грузоподъем-

ность, тонн

Қуввати, от кучи

Мощность,

Лошадиная сила

Йўловчи сиғими,

йўловчи-ўрин

Пассажировмес-

тимость, пасс-мест

А

Б

1

2

3

4

Ўзиюрар:

Самоходные:






Йўловчи ва юк-йўловчи кемаси

Пассажирские и грузопассажирские

22





Қуруқ юк ташувчи юк кемалари

Сухогрузные грузовые

23




х

Суюқлик ташувчи юк кемалари

Наливные грузовые

24




х

Шатакка олувчи

Буксирные

25


х


х

Қатновчи

Рейдовые

26


х


х

Ёрдамчи (қатновчи кемалардан ташқари)

Вспомогательные (кроме рейдовых)

27


х


х

Жами:

Итого:

28


х


х

Ўзи юрмайдиган

Несамоходные






Қуруқ юк ташувчи юк кемалари

Сухогрузные грузовые

29



х

х

Суюқлик ташувчи юк кемалари

Наливные грузовые

30



х

х

Ёрдамчи кемалар

Вспомогательные

31



х

х

Жами:

Итого:

32



х

х

Шатакчи кемалар

Буксиры

33


х


х

Итариб юргизувчи-шатакчи

Толкачи-буксиры

34


х


х

       

     

Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилганидан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг. 

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

        

          

     

                  

20__йил "__"________

          

"___"__________ 20__года

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель

_________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

_____________

(имзоси)

(подпись)

           

     

_____________________

(алоқа телефони )

(контактный телефон)


Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление отчетности

           

___________________

(мансаби)

(должность)

            

_____________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

        

___________

(имзоси)

(подпись)

                        



11-tr шаклини тўлдириш бўйича тушунтиришлар


Шакл ташкилий-ҳуқуқий ва мулкчилик шаклидан қатъи назар, сув транспортида ташиш ва ортиш-тушириш фаолиятини амалга оширувчи барча юридик шахслар (кичик корхона ва микрофирмалардан ташқари) томонидан тақдим этилади.

Ташиш фаолиятига оид маълумотлар ўзига тегишли ва (ёки) ижарага олинган, Ўзбекистон Республикаси байроғи остида сузувчи флотга эга бўлган ташкилотлар томонидан тузилади.


1-бўлимда ўзига тегишли ва (ёки) ижарага олинган кемаларда, тегишли юк ташиш ҳужжатлари - юк ортиш ордери, коносамент, манифест, юкхатлар, йўл ведомостлари, багаж квитанциялари билан расмийлаштирилган, сувда юк ташиш шартномаси бўйича амалга оширилган юк жўнатишга оид маълумотлар акс эттирилади.

Юк жўнатиш статистик ҳисоби ўзаро ташиш амалга оширилган портлардан қатъи назар, кемалар тегишлилиги тамойили асосида амалга оширилади.

Юк ташиш ҳажмига транспорт ёки порт флотининг ўзига тегишли кемаларида амалга оширилган ташишлар киради; ижарага олинган кемаларда амалга оширилган ташишлар; шатакка олиш ҳужжатларида кўрсатилган, қурилган ёки харид қилинган жойидан белгиланган портгача шатакка олиб тортиб борувчи кемалар ва сузиш воситалари, шунингдек темир-терсакка чиқарилган кемалар оғирлиги; тегишли ташиш ҳужжатларини расмийлаштиришда топшириш пунктларига ўзи сузиб борувчи темир-терсакка чиқарилган кемалар оғирлиги.

Ижарага берилган кемаларда ташишлган юклар, асосий транспорт операциясини таъминловчи қўшимча иш ёки флотнинг ёрдамчи хизмат иши ҳисобланадиган, ташиш ҳужжатлари билан расмийлаштирилмайдиган, порт акваторияси ичида бир соҳилдан иккинчисига ташишлар; қирғоқдан кемага ёки аксинча рейдга қайта ортиш ишлари юк ташишга қўшилмайди.

Ёрдамчи ва хизмат кўрсатувчи кемаларда амалга оширилган ташишлар транспорт характерига эга бўлган ва тегишли ташиш ҳужжатлари билан расмийлаштирилган тақдирдагина ҳисоботга қўшилади.

Юк ташиш (1-сатр) юк тараси, шунингдек ташишда қўлланиладиган барча мослама ва ускуналар оғирлигини қўшган ҳолда ташиш ҳужжатларига кўра тонналарда жўнатиш бўйича ҳисобга олинади ва 3 - 17-сатрларда кўрсатилган юк турлари бўйича акс эттирилади.

Жўнатиш бўйича юк айланмаси (2-сатр) млн. тонна-км.да акс эттирилади ва ҳар бир юк тупини бир йўналишдаги жўнатиш ва манзил портлари (оралиқ портларга ёки тавсия қилинган курс бўйича кириб ўтишларни ҳисобга олган ҳолда) ўртасидаги энг қисқа масофага кўпайтириш ва ҳосил бўлган кўпайтмани жамлаш орқали аниқланади.


2-бўлим. Шаклда йўловчи ташишга мўлжалланган транспорт ва порт флотлари кемаларида амалга оширилган йўловчи жўнатишлар ҳисобга олинади.

Жўнатиш бўйича йўловчиларни ташиш ҳисобот даврида ўзига тегишли ва ижарага олинган кемаларда амалда жўнатилган йўловчилар сонига кўра ҳисобга олинади ва 18-сатрда акс эттирилади. Йўловчилар сонини ҳисобга олиш объекти бир йўловчининг бир йўналишдаги жўнатиш пунктидан манзил пунктигача ҳар бир қатновидир.

Йўловчилар ҳисоби сотилган чипталар сонига кўра олиб борилади. Ушбу маълумотга сотилган чипталар тўғрисидаги касса ҳисоботларига биноан чипталари нақд ва нақд пулсиз ҳисоб-китоб асосида сотиб олинган йўловчилар сони қўшилади.

Чипталарни олдиндан буюртма асосида сотилганда ҳисоб кеманинг жўнаш вақти бўйича юритилади.

Жўнатиш бўйича йўловчи айланмаси (19-сатр) млн. йўловчи-км.да акс эттирилади ва йўловчилар сони ва жўнатиш пунктидан манзил пункти ўртасидаги энг қисқа масофадан келиб чи??ан ҳолда, ҳар бир қатнов бўйича жўнатилган йўловчилар сонини ҳар бир йўловчининг ташиш масофасига кўпайтириш ва ҳосил бўлган кўпайтмани жамлаш орқали аниқланади.


3-бўлим. Ушбу бўлим бухгалтерия маълумотлари асосида, бухгалтерия ҳисоби норматив қонунчилик актларига кўра юк ва йўловчи ташиш билан боғлиқ бўлган даромадларга оид маълуммотларни ўз ичига олади.


4-бўлим. Техник ҳолатидан (соз ҳолатда, таъмирда, таъмирни кутиш ҳолатида, консервацияда) қатъи назар, ҳисобот топширувчи корхона (ташкилот) балансида бўлган ўз ва (ёки) ижарага олинган барча турдаги ўзи юрувчи (22 - 27-сатрлар) ва ўзи юрмайдиган (29 - 31-сатрлар) кемалар, буксирлар (33-сатр) ва шатакка олувчи буксирлар (34-сатр) ҳисобга олинади.

Кемаларни маълум бир турга - қуввати (3-устун), юк кўтариш қобилияти (2-устун) ва йўловчи сиғими (4-устун) киритиш кемаларнинг техник паспортига кўра амалга оширилади.

Кемаларнинг юк кўтариш қобилияти ҳар бир турдаги (йўловчи ташувчи, қуруқ юк, суюқлик ташувчи юк кемалари, шатакка олувчи кемалар, рейд, ёрдамчи кемалар) кемалар сонининг тайёрловчи завод белгилаган номинал юк кўтариш қобилиятига кўпайтмасига тенг.

Кемаларнинг қуввати ҳар бир турдаги (йўловчи ташувчи, қуруқ юк, суюқлик ташувчи юк кемалари, шатакка олувчи кемалар, рейд, ёрдамчи кемалар) кемалар сонининг тайёрловчи завод белгилаган номинал қувватига кўпайтмасига тенг.

Кемаларнинг йўловчи сиғими ҳар бир турдаги кемалар сонининг тайёрловчи завод белгилаган номинал йўловчи сиғимига кўпайтмасига тенг.



Разъяснения по заполнению формы 11-tr


Форма представляется юридическими лицами (кроме малых предприятий и микрофирм), независимо от формы собственности, осуществляющими перевозочную и погрузочно-разгрузочную деятельность на водном транспорте.

Сведения о перевозочной деятельности составляются организациями, имеющими собственный и (или) арендованный флот, плавающий под Государственным флагом Республики Узбекистан.


Раздел 1. В разделе отражаются данные об отправлении грузов, осуществленном по договору водной перевозки груза собственными и (или) арендованными судами, оформленном соответствующими перевозочными документами - погрузочным ордером, коносаментом, манифестом, передаточной накладной, дорожной ведомостью, багажной квитанцией.

Статистический учет отправления грузов осуществляется по принципу принадлежности судна независимо от тех портов, между которыми производились перевозки.

В объём перевозок грузов включаются перевозки, осуществляемые собственными судами транспортного и портового флота; перевозки, осуществляемые судами, взятыми в аренду; вес судов и плавучих средств, буксируемых от мест их постройки или закупки до портов назначения, указанных в буксировочном документе, а также судов, списанных в металлолом; вес судов, списанных в металлолом, идущих своим ходом в пункты сдачи при оформлении соответствующих перевозочных документов.

Не подлежат включению перевозки грузов, выполненные в судах, сданных в аренду; совершаемые внутри акватории порта от одного причала к другому и не оформленные перевозочными документами, являющиеся либо дополнительной работой, обеспечивающей основную транспортную операцию, либо работой служебно-вспомогательного флота (доставка воды на суда, принятие  вод с транспортных судов, доставка снабжения на суда и т.д.);  с берега на судно и наоборот перегрузка на рейде.

Перевозки грузов, выполненные вспомогательными и обслуживающими судами, подлежат включению в отчет в тех случаях, если перевозки носили транспортный характер и были оформлены соответствующими перевозочными документами.

Перевозки грузов (строка 1) учитываются по отправлению в тоннах в точном соответствии с перевозочными документами, включая вес тары груза, а также вес приспособлений и оборудования, применяемых при перевозках, и отражаются по видам грузов, указанных по строкам 3 - 17.

Грузооборот по отправлению (строка 2) отражается в млн. тонна-км и определяется путём умножения каждой отдельной партии груза на кратчайшее расстояние между портами отправления и назначения (с учетом захода в промежуточные порты либо по рекомендованным курсам) в одном направлении и последующим суммированием этих произведений.


Раздел 2. В форме учитывается отправление пассажиров, выполненные судами транспортного и портового флота, предназначенными для перевозки пассажиров.

Перевозки пассажиров по отправлению учитываются по количеству пассажиров, фактически отправленных в отчетном периоде на собственных и арендованных судах, и отражаются по строке 18. Объектом учета количества пассажиров является каждая поездка одного пассажира от пункта отправления до пункта назначения в одном направлении.

Учет пассажиров ведется в соответствии с количеством реализованных билетов. В данные включается число пассажиров, билеты которых приобретены за наличный и безналичный расчет, согласно кассовым отчетам о проданных билетах.

В случае продажи билетов по предварительным заказам учет осуществляется по моменту отправления судна.

Пассажирооборот (строка 19) по отправлению отражается в млн. пассажиро-км и определяется по каждой поездке, исходя из количества пассажиров и расстояния перевозки от пункта отправления до пункта назначения путём умножения количества отправленных пассажиров на расстояние перевозки каждого пассажира и последующим суммированием этих произведений.


Раздел 3. Данный раздел содержит сведения о доходах, связанных  с перевозкой грузов и пассажиров, на основании бухгалтерского учета в соответствии с нормативно-законодательными актами по бухгалтерскому учету.


Раздел 4. Учету подлежат собственные и (или) арендованные самоходные (строки 22-27) и несамоходные (строки 29-31) суда всех типов, буксиры (строка 33) и толкачи-буксиры (строка 34), находящиеся на балансе отчитывающегося предприятия (организации), независимо от технического состояния (в исправном состоянии, в ремонте, в ожидании ремонта, в консервации и т.п.).

Отнесение судов к определенному типу, мощность (графа 3), их грузоподъемность (графа 2) и пассажировместимость (графа 4) производится на основании технического паспорта судна.

Грузоподъемность судов равна сумме произведений списочного числа судов каждого вида (сухогрузов, наливных) на их номинальную грузоподъемность по паспорту завода-изготовителя.

Мощность судов равна сумме произведений списочного числа судов каждого вида (пассажирских, сухогрузов, наливных, буксиров, рейдовых, вспомогательных, толкачей-буксиров) на их номинальную мощность по паспорту завода-изготовителя.

Пассажировместимость судов равна сумме произведений списочного числа судов на их номинальную вместимость пассажиров по паспорту завода-изготовителя.



























Время: 0.2011
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск