Внимание!

NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать


ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

ЎзР Конунчилиги / Статистика. Ҳисобот / Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари / 2012 йил учун статистика ҳисоботи шакллари / Таълим бўйича ҳисобот шакллари /

1-таълим шакли (йиллик). Умумтаълим мактабининг 2012/2013 ўқув йили бошига ҳисоботи

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2011 йил 24 октябрдаги 4-мб-сон қарорига

113-сон илова

                            

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

                         

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади, Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящий бланк отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике и распространяться в коммерческих целях.

          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Сроки представления


1-ta`lim shakli

Халқ таълими вазирлигининг умумтаълим мактаблари -

Халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман (шаҳар) бўлимларига;

      

7 сентябрь


Йиллик

Годовая

Халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман (шаҳар) бўлимлари -

Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига, вилоятлар халқ таълими бошқармаларига ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармасига;

               

17 сентябрь

Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги, вилоятлар халқ таълими бошқармалари ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармаси, бошқа идораларнинг кундузги умумтаълим мактаблари, умумий ўрта таълим соҳасида хизмат кўрсатувчи (лицензияга эга бўлган) нодавлат ташкилотлар -

Қорақалпоғистон Республикаси, вилоятлар ва Тошкент шаҳар статистика бошқармаларига

               

25 сентябрдан

кечиктирмай

Общеобразовательные школы Министерства народного образования -

Районным (городским) отделам методического обеспечения и организации деятельности учреждений народного образования;

        

7 сентября

Районные (городские) отделы методического обеспечения и организации деятельности учреждений народного образования -

Министерству народного образования Республики Каракалпакстан, управлениям народного образования областей, главному управлению народного образования города Ташкента;

        

17 сентября

Министерство народного образования Республики Каракалпакстан, управления народного образования областей, главное управление народного образования города Ташкента, дневные общеобразовательные школы других ведомств, негосударственные организации, оказывающие услуги в сфере общего среднего образования (имеющие лицензию) -

Управлениям статистики Республики Каракалпакстан, областей и города Ташкента

                   

не позднее

25 сентября

Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



                   

Ҳисобот топширувчи

субъект номи

Наименование

отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ    (ОКПО)


СТИР    (ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ (СОАТО)


ХХТУТ  (ОКОНХ)

                 

               

УМУМТАЪЛИМ МАКТАБИНИНГ

2012/2013 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА

ҲИСОБОТИ

            

ОТЧЕТ

ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЫ

НА НАЧАЛО 2012/2013УЧЕБНОГО ГОДА

     



1-БЎЛИМ. ЎҚИТИШ ОЛИБ БОРИЛАДИГАН ТИЛЛАР

РАЗДЕЛ 1. ЯЗЫКИ ОБУЧЕНИЯ

                              

Ўқитиш

тили

Язык

обучения

Тил

хос

рақами

Код

языка

Сатр

ҳос

рақами

Код

строки

Синфлар                                  Классы

1

2

3

4

5

6

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12



01















02















03















04















05













Жами

Всего

10

06













          

                

Ўқитиш

тили

Язык

обучения

Тил

хос

рақами

Код

языка

Сатр

ҳос

рақами

Код

строки

Синфлар                                  Классы

7

8

9

10

11

Жами     Всего

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Сони       Число

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

Синф-

лар

Клас-

сов

Ўқув-

чилар

Уча-

щихся

А

Б

В

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24



01















02















03















04















05













Жами

Всего

10

06













           

Маълумотнома:             

Справка:

               

Ўқитиш тили

Язык обучения

Тил хос рақами

Код языка

Ўқитиш тили

Язык обучения

Тил хос рақами

Код языка

Ўзбек тили

Узбекский

66

Туркман тили

Туркменский

62

Рус тили

Русский

52

Қирғиз тили

Киргизский

29

Қорақалпоқ тили

Каракалпакский

25

Тожик тили

Таджикский

57

Қозоқ тили

Казахский

22

Бошқалар

Другие

99

         

2-БЎЛИМ. 2012 ЙИЛДА МАЗКУР СИНФНИ ТУГАЛЛАГАН

ВА КЕЙИНГИ СИНФГА ЎТКАЗИЛГАН ЁКИ МАКТАБНИ

ТУГАТГАН ЎҚУВЧИЛАР ТЎҒРИСИДА МАЪЛУМОТ

РАЗДЕЛ 2. СВЕДЕНИЯ ОБ УЧАЩИХСЯ, ОКОНЧИВШИХ

ДАННЫЙ КЛАСС И ПЕРЕВЕДЕННЫХ В СЛЕДУЮЩИЙ КЛАСС

ИЛИ ОКОНЧИВШИХ ШКОЛУ В 2012 ГОДУ

         

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Ўқувчилар

сони, жами

Число учащихся,

всего

улардан

қизлар

из них 

девочек


А

Б

1

2

1-синф - 1-й класс

01



2-синф - 2-й класс

02



3-синф - 3-й класс

03



4-синф - 4-й класс

04



5-синф - 5-й класс

05



6-синф - 6-й класс

06



7-синф - 7-й класс

07



8-синф - 8-й класс

08



9-синф - 9-й класс

09



10-синф - 10-й класс

10



11-синф - 11-й класс

11



Қайтадан 9-синфга қолдирилганлар сони

Число оставленных на повторный год обучения в 9 классе

12



11-синфни тугаллаган ва ўрта маълумот тўғрисида аттестат олмаган ўқувчилар сони

Число окончивших 11-й класс и не получивших аттестат о среднем образовании

13



9-сатрдан тў??из йиллик умумий ўрта мактаб курси бўйича имтиҳон топширган ва умумий ўрта мактабни тамомлаганлиги тўғрисида аттестат олган экстернлар сони

Из строки 9 численность экстернов, выдержавших экзамены за курс девятилетней общей средней школы и получивших аттестат об общем среднем образовании

14



11-сатрдан ўн бир йиллик ўрта мактаб курси бўйича имтиҳон топширган ва умумий ўрта маълумот тўғрисида аттестат олган экстернлар сони

Из строки 11 численность экстернов, выдержавших экзамены за курс одиннадцатилетней общей средней школы и получивших аттестат о среднем образовании

15



        


3-БЎЛИМ. КОМПЛЕКТ-СИНФЛАР

РАЗДЕЛ 3. КЛАССЫ-КОМПЛЕКТЫ

                        

1 - 4-синфлар ва комплект-синфлар сони (мактабгача таълим муассасаларида ташкил этилган 1-синфлар ҳам киради)* (01)_____________

Количество 1 - 4 классов и классов-комплектов (включая 1 классы, организованные в учреждениях дошкольного образования)

1 - 11-синфлар ва комплект-синфлар сони** (02)___________

Количество 1 - 11 классов и классов-комплектов

Ақлий заиф болалар синфлари* (03)_____________

Классы для умственно-отсталых детей

Руҳий ривожланиши заиф болалар синфлари* (04)____________

Классы для детей с задержкой психического развития


*) 01, 03 ва 04-сатрларни умумтаълим мактаблари тўлдирадилар

*) строки 01, 03 и 04 заполняют общеобразовательные школы

**) 02-сатрни ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаблари ва санаторий мактаб-интернатлари тўлдиради

**) строку 02 заполняют школы и школы-интернаты для детей с недостатками умственного или физического развития и санаторные школы-интернаты



4-БЎЛИМ. СИНФЛАР БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАР ТАРКИБИ

РАЗДЕЛ 4. СОСТАВ УЧАЩИХСЯ ПО КЛАССАМ

                    

Синфлар

Классы

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Синфлар

сони

Число

классов

Жами

ўқувчилар

Всего

учащихся

улардан

қизлар

из них:

девочек

Жами

ўқувчилар

сонидан

иккинчи

йил ўқи-

ётганлар

Из общего

числа

учащихся

второ-

годников

улардан

қизлар

из них

девочек

Жами

ўқувчилар

сонидан

келувчи

ўқувчилар

Из общего

числа

учащихся

приходящих

учащихся

Бундан ташқари,

қуйидаги махсус синфларда

таълим олаётган ўқувчилар

Кроме того, обучающихся

в специальных классах для:

ақлий

ривожланиши

заиф болалар

синфларида

детей, имеющих

недостатки

в умственном

развитии

руҳий

ривожланиши

заиф болалар

синфларида

детей с задержкой

психического

развития

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Тайёрлов cинфи

Подготовительный класс

01




х

х




Мактабгача муассасада ташкил этилган 1-синф

1-й класс, организованный в учреждениях дошкольного образования

02






х

х

х

1-синф - 1-й класс

03









2-синф - 2-й класс

04









3-синф - 3-й класс

05









4-синф - 4-й класс

06









5-синф - 5-й класс

07









6-синф - 6-й класс

08









7-синф - 7-й класс

09









8-синф - 8-й класс

10









9-синф - 9-й класс

11









10-синф - 10-й класс

12









11-синф - 11-й класс

13









Жами

Всего

14






*)

**)

**)

              

    

2-устуннинг 14-сатридан:      Из строки 14 графы  2:

Махсус дастур асосида якка тартибда уй шароитида ўқитилаётган болалар сони (15)_______

Численность детей, обучающихся индивидуально на дому по специальным программам

Турли фанлар чуқур ўқитиладиган мактаблардаги ва синфлардаги ўқувчилар сони (16)_______

Численность учащихся школ и классов с углубленным изучением различных предметов

Умумий турдаги мактаб-интернатларда ота-она парваришисиз қолган ва етим болалар сони (17)_______

Численность детей сирот и детей, оставшихся без попечения родителей в школах-интернатах общего типа

Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаб-интернатларида етим болалар сони (18)______

Численность детей-сирот в школах-интернатах для детей с недостатками умственного или физического развития

улардан қизлар (19)_____

из них девочек

Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаблари ва мактаб-интернатларида ақлий заиф болалар сони (20)_____

Численность умственно отсталых детей в школах и школах-интернатах для детей с недостатками умственного или физического развития

Кўзи ожизлар мактабларида ўқийдиган яхши кўрмайдиган ўқувчилар сони (21)________

Численность слабовидящих детей, обучающихся в школах для слепых

Яхши кўрмайдиганлар мактабларида ўқийдиган кўзи ожиз болалар сони (22)__________

Численность слепых детей, обучающихся в школах для слабовидящих

Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаб-интернатларида мактабгача ёшдаги болалар сони (23)____

Численность детей дошкольного возраста в школах -интернатах для детей с недостатками умственного или  физического развития

Мактабларда, умумий турдаги мактаб-интернатларида таълим олаётган ногирон болалар сони (24)_____

Численность детей-инвалидов, обучающихся в школах, школах-интернатах общего типа

6-устуннинг 14-сатридан: қизлар (25)______

Из строки 14 графы 6:  девочек

7-устуннинг 14-сатридан: қизлар (26)_______

Из строки 14 графы 7:  девочек

8-устуннинг 14-сатридан: қизлар (27)_______

Из строки 14 графы 8:  девочек

     

*) 6-устунни ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар  мактаб-интернатлари тўлдиради

*) графу 6 заполняет школа-интернат для детей с недостатками умственного или физического развития

**) 7-8 устунларни умумтаълим мактаблари тўлдиради

**) графы с 7-8 заполняют  общеобразовательные школы

  


5-БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАРКИБИ

(ТУҒИЛГАНЛИГИ ТЎҒРИСИДА ҲУЖЖАТЛАР АСОСИДА ТУЗИЛАДИ,

2013 ЙИЛ 1 ЯНВАРИГА ЁШИ)

РАЗДЕЛ 5. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ

(СОСТАВЛЯЕТСЯ НА ОСНОВАНИИ ДОКУМЕНТОВ О РОЖДЕНИИ,

ЧИСЛО ЛЕТ НА 1 ЯНВАРЯ 2013 г.)

                       

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

6 ёш  лет

7 ёш лет

8 ёш лет

9 ёш лет

10 ёш лет

11 ёш лет

12 ёш лет

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

1-синф ва тайёрлов cинфи

1-й класс и подготовительный класс

01















2-синф

2-й класс

02















3-синф

3-й класс

03















4-синф

4-й класс

04















5-синф

5-й класс

05















6-синф

6-й класс

06















7-синф

7-й класс

07















8-синф

8-й класс

08















9-синф

9-й класс

09















10-синф

10-й класс

10















11-синф

11-й класс

11















Жами

Всего

12















          

         

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

13 ёш лет

14 ёш лет

15 ёш лет

16 ёш лет

17 ёш лет

18 ёш ва ундан катта лет и старше

Жами          Итого

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

А

Б

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

1-синф ва тайёрлов cинфи

1-й класс и подготовительный класс

01















2-синф

2-й класс

02















3-синф

3-й класс

03















4-синф

4-й класс

04















5-синф

5-й класс

05















6-синф

6-й класс

06















7-синф

7-й класс

07















8-синф

8-й класс

08















9-синф

9-й класс

09















10-синф

10-й класс

10















11-синф

11-й класс

11















Жами

Всего

12















         

      

Сатр хос

рақами

Код строки

2012 йил 1 сентябрига қуйидаги ёши бўйича 1-синф ўқувчилари (4-бўлимнинг 01 - 03-сатрларидан)

Численность учащихся 1-го класса (из строк 01 - 03 раздела 4) имеющих возраст на 01.09.2012 г.

6 ёш     6 лет

7 ёш     7 лет

Жами

Всего

улардан қизлар

из них девочек

Жами

Всего

улардан қизлар

из них девочек

А

1

2

3

4

13

           




         

        

6-БЎЛИМ. ПЕДАГОГ ХОДИМЛАР (ЎРИНДОШЛАРНИ ҚЎШГАН ҲОЛДА)

РАЗДЕЛ 6. ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ РАБОТНИКИ (ВКЛЮЧАЯ СОВМЕСТИТЕЛЕЙ)

             

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

Сони

Число

А

Б

1

Ўқитувчилар сони

Число учителей

01


шу жумладан:          в том числе:

ақлий заиф болалар синфларида

в классах для умственно-отсталых детей

02

*)

руҳий ривожланиши заиф болалар синфларида

в классах для детей с задержкой психического развития

03

*)

                          

*) 02 ва 03-сатрларни умумтаълим мактаблари тўлдирадилар

*) строки 02 и 03 заполняют общеобразовательные школы

       

   

7-БЎЛИМ. МАШҒУЛОТЛАРНИНГ СМЕНАЛИЛИГИ*

РАЗДЕЛ 7. СМЕННОСТЬ ЗАНЯТИЙ

        

Номи

Наименование

Сатр хос

рақами

Код строки

Синфлар ва комплект-синфлар ҳамда уларда шуғулланадиган ўқувчилар сони

Число классов и классов-комплектов и в них учащихся, занимающихся

1-сменада

в 1-ю смену

2-сменада

во 2-ю смену

3-сменада

в 3-ю смену

синфлар

классов

ўқувчилар

учащихся

синфлар

классов

ўқувчилар

учащихся

синфлар

классов

ўқувчилар

учащихся

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами

Всего

01







                     

*) Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар синфларидаги ўқувчилардан ташқари

*) Без учащихся классов для детей с недостатками умственного или физического развития



8-БЎЛИМ. ЧЕТ ТИЛЛАРНИ ЎҚИТИШ

РАЗДЕЛ 8. ПРЕПОДАВАНИЕ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ

               

Чет тиллар

Иностранный

язык

Тил

хос

рақами

Код

языка

Сатр ҳос рақами

Код строки

1 - 4-синфлар

1 - 4 классы

5 - 9-синфлар

5 - 9 классы

10 - 11-синфлар

10 - 11 классы

Жами

Всего

синфлар

(гуруҳлар)

сони

число

классов

(групп)

ўқувчилар

учащиеся

синфлар

(гуруҳлар)

сони

число

классов

(групп)

ўқувчилар

учащиеся

синфлар

(гуруҳлар)

сони

число

классов

(групп)

ўқувчилар

учащиеся

синфлар

(гуруҳлар)

сони

число

классов

(групп)

ўқувчилар

учащиеся

А

Б

В

1

2

3

4

5

6

7

8



01











02











03











04











05











06











07











08









     

       

Маълумотнома:   Справка:

      

Ўқитиладиган тил

Изучаемый язык

Тил хос рақами

Код языка

Ўқитиладиган тил

Изучаемый язык

Тил хос рақами

Код языка

Инглиз тили

Английский

110

Араб тили

Арабский

170

Француз тили

Французский

120

Япон тили

Японский

180

Немис тили

Немецкий

130

Хитой тили

Китайский

190

Испан тили

Испанский

140

Ҳинд тили

Хинди

200

Форс тили

Персидский

150

бошқа тиллар

другие

210

Корейс тили

Корейский

160




               


9-БЎЛИМ. ФАНЛАРНИ ЧУҚУР ЎРГАТИШ

РАЗДЕЛ 9. УГЛУБЛЕННОЕ ИЗУЧЕНИЕ ПРЕДМЕТОВ

               

Ўқув йўналиши

Профиль обучения

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Фанлар чуқур ўргатилаётган

синфлар (гуруҳлар) сони

Число классов (групп) с углубленным

изучением предметов

Фанлар чуқур ўргатилаётган

синфларда ўқувчилар сони

Число учащихся в классах

с углубленным изучением предметов

1 - 4

синфлар

1 - 4 классов

5 - 9

синфлар

5 - 9 классов

10 - 11

синфлар

10 - 11 классов

1 - 4

синфлар

1 - 4 классов

5 - 9

синфлар

5 - 9 классов

10 - 11

синфлар

10 - 11 классов

А

Б

1

2

3

4

5

6

Гуманитар - жами

Гуманитарный - всего

01







улардан тиллар бўйича ўқитиш:

из них с изучением языков:








инглиз

английского

02







француз

французского

03







немис

немецкого

04







бошқа Европа тиллари

других европейских

05







шарқий

восточных

06







тарих

истории

07







иқтисодиёт

экономики

08







ҳуқуқий

правоведения

09







Табиий-илмий (математика, физика, биология, кимё)

Естественнонаучный (математика, физика, биология, химия)

10







Информатика

Информатика

11







Бошқалар

Другие

13







               


10 БЎЛИМ. МАКТАБ БИНОЛАРИ ВА ЎҚИТИШНИНГ ТЕХНИКА ВОСИТАЛАРИ 

РАЗДЕЛ 10.  ШКОЛЬНЫЕ ПОМЕЩЕНИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ

           

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Миқдори

Количество

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Миқдори

Количество

А

Б

1

А

Б

1

Бинонинг умумий майдони, кв.м

Общая площадь помещений, кв.м

01


Ўқув устахоналари сони (бор, йўқ)

Наличие учебных мастерских  (да, нет)

25


Барча биноларнинг ишчи майдони, кв.м

Рабочая площадь всех зданий, кв.м

02


Мактаб биноси:

намунавий (ҳа, йўқ)

Здание школы:

типовое (да, нет)

26


Синф хоналари сони (ўқув хоналари ва лабораторияларни қўшган ҳолда)

Количество классных комнат (включая учебные кабинеты и лаборатории)

03


мослаштирилган (ҳа, йўқ)

приспособленное (да, нет)

27


бошқа (ҳа, йўқ)

другое (да, нет)

28


Уларнинг майдони (кв.м)

Их площадь (кв.м)

04


Қулайликлар тури

Виды благоустройства:

канализация (ҳа, йўқ)

канализация (да, нет)

29


Ўқув

хоналари

сони

мавжуд-

лиги

(ҳа, йўқ)

Наличие

учебных

кабинетов

(да, нет)

Физика

физики

05


водопровод (ҳа, йўқ)

водопровод (да, нет)

30


Кимё

химии

06


телефон (ҳа, йўқ)

телефон (да, нет)

31


Биология

биологии

07


Иситиш тури              

Отопление

шу жумладан:        в том числе:

32


Она (рус бўлмаган) тили ва адабиёти

Родного (не русского) языка и литературы

08


марказлашган (ҳа, йўқ)

центральное (да, нет)

33


шу жумладан, лингафон қурилма билан жиҳозланган

в том числе оборудованных лингафонным устройством

09


печ билан (ҳа, йўқ)

печное (да, нет)

34


Рус тили ва адабиёти

Русского языка и литературы

10


бошқа (ҳа, йўқ)

другое (да, нет)

35


Математика

Математики

11


Жисмоний тарбия зали (ҳа, йўқ)

Физкультурный зал (да, нет)

36


Тарих ва жамиятшунослик

История и обществоведения

12


Чўмилиш ҳавзаси (ҳа, йўқ)

Плавательный  бассейн (да, нет)

37


География

Географии

13


Ўқув-тажриба ер майдони мавжудлиги (ҳа, йўқ)

Имеется ли учебно-опытный земельный участок (да, нет)

38


Чет тили

Иностранного языка

14


шу жумладан, лингафон қурилма билан жиҳозланган

в том числе оборудованных лингафонным устройством

15


Мактаб ўқувчилари учун иссиқ овқат тарқатувчи ошхона ёки буфетга эгами (ҳа, йўқ)

Имеется ли столовая или буфет с горячим питанием для учащихся в школе (да, нет)

39


Информатика ва ҳисоблаш техникаси асослари

Основы информатики и вычислительной техники

19


Мактаб ошхонаси ва буфетдаги ўринлар сони

Число посадочных мест в столовой и буфете школы

40


шу жумладан, мослаштирилган биноларда

в том числе в приспособленном помещении

41


Компьютер синфларидаги компьютерлар сони (бирлик)

Число компьютеров в  компьютерных классах (единиц)

20


Ёрдамчи қишлоқ хўжалиги мавжудлиги (ҳа, йўқ)

Имеется ли подсобное сельское хозяйство (да, нет)

42


Компьютерларнинг умумий сони, бирлик

Общее число компьютеров, единиц

21


Мактаб ўқув иншоотларининг техник ҳолати капитал таъмирга муҳтожми? (ҳа, йўқ)

Техническое состояние учебных зданий школ требуют ли капитального ремонта? (да, нет)

43


21-сатрлардан ички тармо??а уланганлари

из строки 21 подключено к локальной сети

22


21-сатрлардан "ZiyoNET" тармоғига уланганлари

из строки 21 подключенных к сети "ZiyoNET"

23


23-сатрлардан муассасанинг "Интернет"да веб-сайти мавжудлиги (ҳа, йўқ)

из строки 23 наличие веб-сайта учреждения в "Интернете" (да, нет)

24


Яроқсиз ҳолатдами? (ҳа, йўқ)

Находятся ли в аварийном состоянии? (да, нет)

44


         


11-БЎЛИМ. МАКТАБ КУТУБХОНАСИ, КУНИ УЗАЙТИРИЛГАН

ГУРУҲЛАР ВА МАКТАБ ФИЛИАЛЛАРИ

РАЗДЕЛ 11. ШКОЛЬНАЯ БИБЛИОТЕКА, ГРУППЫ ПРОДЛЕННОГО

ДНЯ И ФИЛИАЛЫ ШКОЛ

          

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос

рақами

Код строки

Сони

Число

А

Б

1

Китоблар (мактаб дарсликларини қўшган ҳолда), рисола ва журналлар сони, нусха

Число книг (включая школьные учебники), брошюр и журналов, экземпляров

01


шу жумладан, мактаб дарсликлари

в том числе школьных учебников

02


улардан:               из них:

1 - 4-синфлар учун        1 - 4 классов

03


5 - 9-синфлар учун        5 - 9 классов

04


10 - 11-синфлар учун    10 - 11 классов

05


Куни узайтирилган гуруҳлар сони

Количество групп продленного дня

06


Куни узайтирилган гуруҳлардаги ўқувчилар

Учащихся в группах продленного дня

07


Гуруҳлар сони (ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар учун мактаб-интернатлар, санаторий мактаб-интернатлар тўлдиради)

Количество групп (заполняет школа-интернат для детей с недостатками умственного или физического развития, санаторная школа-интернат)

08


Мактаб филиаллари сони

Число школ-филиалов

09


Мактаб филиалларида ўқувчилар сони

Численность учащихся в школах-филиалах

10


                   


12-БЎЛИМ. ИЖТИМОИЙ ЁРДАМГА МУХТОЖ ЎҚУВЧИЛАРНИНГ

ЁШИ БЎЙИЧА ТАРКИБИ (ТУҒИЛГАНЛИГИ ТЎҒРИСИДА ҲУЖЖАТЛАР

АСОСИДА ТУЗИЛАДИ, 2013 ЙИЛ 1 ЯНВАРИГА ЁШИ)

РАЗДЕЛ 12. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ, ОТНОСЯЩИХСЯ

К КАТЕГОРИИ СОЦИАЛЬНО-УЯЗВИМЫХ ДЕТЕЙ

(СОСТАВЛЯЕТСЯ НА ОСНОВАНИИ ДОКУМЕНТОВ О

РОЖДЕНИИ, ЧИСЛО ЛЕТ НА 1 ЯНВАРЯ 2013 г.)

       


Сатр

хос

рақами

Код

строки

Жами

Всего

шу жумладан:

в том числе:

6 ёш 

лет

7 ёш

лет

8 ёш

лет

9 ёш

лет

10 ёш

лет

11 ёш

лет

12 ёш

лет

13 ёш

лет

14 ёш

лет

15 ёш

лет

16 ёш

лет

17 ёш

лет

18 ёш ва

ундан

катта 

18 лет и

старше

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Махсус дастур асосида якка тартибда уй шароитида ўқиётган болалар сони (4-бўлим 15-сатридан)

Численность детей, обучающихся индивидуально на дому по специальным программам (из строки 15 раздела 4)

01















Улардан қизлар

из них девочек

02















Ногирон болалар сони (12-бўлим 1-сатридан)

Численность детей - инвалидов (из строки 1 раздела 12)

03















улардан қизлар

из них девочек

04















Умумий турдаги мактаб-интернатларда ота-она парваришисиз қолган ва етим болалар сони (4-бўлим 17-сатридан)

Численность детей сирот и детей, оставшихся без попечения родителей в школах-интернатах общего типа (из строки 17 раздела 4)

05















улардан қизлар

из них девочек

06















Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаб-интернатларида етим болалар сони (4-бўлим 18-сатридан)

Численность детей-сирот в школах-интернатах для детей с недостатками умственного или физического развития (из строки18 раздела 4)

07















улардан қизлар (4-бўлим 19-сатридан)

из них девочек (из строки 19 раздела 4)

08















Мактабларда, умумий турдаги мактаб-интернатларда таълим олаётган ногирон болалар сони (4-бўлим 24-сатридан)

Численность детей-инвалидов, обучающихся в школах, школах-интернатах общего типа (из строки 24 раздела 4)

09















улардан қизлар

из них девочек

10















                    

*) 01 - 06 ва 09 - 10-сатрларни умумтаълим мактаблари тўлдирадилар

*) строки 01 - 06 и 09 - 10 заполняют общеобразовательные школы

**) 07 ва 08-сатрларни ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар  мактаб-интернатлари тўлдиради

**) строки 07 и 08 заполняют школы-интернаты для детей с недостатками умственного или физического развития

      


13-БЎЛИМ. 2011 ЙИЛ 2 СЕНТЯБРДАН 2012 ЙИЛ 2 СЕНТЯБРГАЧА

МАКТАБДАН КЕТГАН ЎҚУВЧИЛАР (БОШЛАНҒИЧ МАКТАБНИНГ

4-СИНФИНИ, УМУМТАЪЛИМ МАКТАБИНИНГ 9 -СИНФ ВА

11-СИНФИНИ ТУГАЛЛАГАНЛАР ҲИСОБГА ОЛИНМАЙДИ)

РАЗДЕЛ 13. УЧАЩИЕСЯ, ВЫБЫВШИЕ ИЗ ШКОЛЫ СО 2 СЕНТЯБРЯ 2011 ГОДА

ПО 2 СЕНТЯБРЯ  2012 ГОДА (НЕ СЧИТАЯ ОКОНЧИВШИХ 4 КЛАСС

В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ, 9 КЛАСС И 11 КЛАСС

В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ШКОЛЕ)

                

Кетиш сабаблари

Причины выбытия

Сатр

хос

рақами

Код

строки

1 - 4 синф

ўқувчилари

учащихся

1 - 4 классов

улардан

қизлар

из них

девочек

5 - 9 синф

ўқувчилари

учащихся

5 - 9 классов

улардан

қизлар

из них

девочек

10 - 11 синф

ўқувчилари

учащихся

10 - 11 классов

улардан

қизлар

из них

девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами кетганлар

(02 - 11-сатрлар йиғиндиси)

Всего выбыло (сумма строк 02 - 11)

01







шу жумладан:   в том числе:

бошқа кундузги умумтаълим мактабларига

в другие дневные общеобразовательные школы

02







ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаби ва синфларига

в школы и классы для детей с недостатками умственного или физического развития

03



Х

Х

Х

Х

академик лицейларга

в академические лицеи

04

Х

Х

Х

Х



касб-ҳунар коллежларига

в профессиональные колледжи

05

Х

Х

Х

Х



ишга жойлашганлар

устроились на работу

06

Х

Х





махсус ўқув-тарбия муассасалари ва меҳнат-тарбия колонияларига

в специальные учебно-воспитательные учреждения и воспитательно-трудовые колонии

07

Х

Х





ўлганлиги сабабли

в связи со смертью

08







вилоят ҳудудидан ташқарига

за пределы области

09







республика ҳудудидан ташқарига

за пределы республики

10







бошқа сабаблар

другие причины

11







             


МАЪЛУМОТ:       СПРАВКА:


Мактаб тури: 

Тип школы:

бошланғич (1)

начальная (1)

умумий ўрта (тў??из йиллик) (2)

общая средняя (девятилетняя) (2)

умумий ўрта (ўн бир йиллик) (3)

общая средняя (одиннадцатилетняя) (3)

ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар учун мактаб (4)

школа для детей с недостатками умственного и физического развития (4)

мактаб-болалар боғчаси (5)

школа-детский сад (5)

академик лицей (ўрта мактаб дастури бўйича ўқишни тамомлаётган ўқувчилар) ҳамда академик лицей ва касб-ҳунар коллежлари қошидаги умумий таълим берувчи синфлар (6)

академический лицей (учащиеся, завершающие обучение по программе средней школы), а также общеобразовательные классы при академических лицеях и профессиональных колледжах (6)

болалар меҳрибонлик уйи (болалар меҳрибонлик уйида ўқитилиши ташкил қилинган тарбияланувчилар) (7)

детский дом (воспитанники, обучение которых организовано в детском доме) (7)

ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар учун мактаб-болалар боғчаси (8)

школа-детский сад для детей с недостатками умственного и физического развития (8)

турли фанлар чуқур ўргатиладиган мактаб-болалар боғчаси (9)

детский сад-школа с углубленным изучением отдельных предметов (9)

академик лицей ёки профессионал коллеж қошидаги мактаб синфлари (10)

школьные классы при академическом лицее или профессиональном колледже (10)

таълим муассасаси (мактаб) сифатида фаолият юритмайдиган, лекин ўтган ўқув йилида битирувчиси мавжуд муассасалар (11)

учреждение, не осуществляющее деятельность, как учебное заведение (школа), но выпустившее учащихся в предыдущем учебном году (11)


Мактаб тури:   

Вид школы:

интернат (1)

интернат (1)


Мактаб йўналиши:          

Назначение школы:

футбол бўйича мактаб-интернат (1)

школа-интернат по футболу (1)

соғломлаштириш мактаб-интернати (2)

санаторная школа-интернат (2)

турли фанларни чуқур ўрганиш мактаби (3)

школа с углубленным изучением различных предметов (3)


Имкониятлари чекланган болалар учун мактаб ихтисослиги:

Специализация школ для детей с ограниченными возможностями:

ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) (1)

для умственно-отсталых (вспомогательная) (1)

ақлий заиф етим болалар учун (2)

для умственно-отсталых детей сирот (2)

кўзи ожиз (кўр) болалар учун (3)

для незрячих (слепых) (3)

заиф кўрадиган ва кейинчалик кўр бўлган болалар учун (4)

для слабовидящих  и поздноослепших детей(4)

карлар (эшитмайдиганлар) учун (5)

для глухих (неслышающих) (5)

заиф эшитадиган ва кейинчалик кар бўлган болалар учун (6)

для слабослышащих и позднооглохших детей (6)

таянч-ҳаракат аппаратида нуқсони бўлган болалар учун (7)

для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата (7)

нутқида оғир нуқсонлар бўлган болалар учун (8)

для детей с тяжелыми нарушениями речи (8)

психик ривожланиши суст бўлган болалар учун (9)

для детей с задержкой психического развития (9)

алоҳида тарбиявий шароитларга муҳтож болалар ва ўсмирлар учун (10)

специальная школа для детей и подростков, нуждающихся в особых условиях воспитания (10)

аралаш ҳолдаги карлар (эшитмайдиганлар), заиф эшитадиган ва кейинчалик кар бўлган болалар учун (11)

смешанного типа для глухих (неслышающих), слабослышащих и позднооглохших детей (11)

аралаш ҳолдаги кўзи ожиз (кўр), заиф кўрадиган ва кейинчалик кўр бўлган болалар учун (12)

смешанного типа для незрячих (слепых), слабовидящих  и поздноослепших детей (12)

сил ва нафас олиш органларининг сурункали касалликлари хавфи бўлган гуруҳ болалари учун (13)

для детей группы риска по туберкулёзу и хроническим заболеванием органов дыхания (13)

сколиоз билан касалланган болалар учун (14)

для детей больных сколиозом (14)

          

            

Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилганидан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг. 

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

        

          

     

                  

20__йил "__"________

          

"___"__________ 20__года

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель

_________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

_____________

(имзоси)

(подпись)

           

     

_____________________

(алоқа телефони )

(контактный телефон)


Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление отчетности

           

___________________

(мансаби)

(должность)

            

_____________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

        

___________

(имзоси)

(подпись)

                        



1-ta`lim ҳисобот шаклини тўлдириш бўйича тушунтиришлар


Ҳисобот шаклини барча таълим муассасалари: мактаб-болалар боғчалари (мактабгача ва мактаб ёшидан кичик бўлган болалар); мактаб ва мактаб-интернатлар (бошланғич, умумий ўрта (тў??из йиллик), умумий ўрта (ўн бир йиллик); турли фанлар чуқур ўргатиладиган мактаб ва мактаб-интернатлар; ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаб ва мактаб интернатлари; санаторий мактаб-интернатлар (узоқ муддат даволаниши керак бўлган болалар учун) тўлдирадилар.

Ақлий ёки жисмоний ривожланиши заиф болалар мактаби ва мактаб интернатлари, санаторий мактаб-интернатлар ҳисоботнинг маълумот қисмида муассаса тури ва йўналишини кўрсатиши керак.


1-бўлимда таълим муассасасида синфлар ва ўқувчиларнинг қайси тилда ўқитилишига қараб тақсимланиши ҳақида маълумот келтирилади.

Б устунда ўқиш олиб борилаётган тилнинг хос рақами маълумотнома қисмида кўрсатилган тиллар асосида тўлдирилади.

Бўлимни текширишда шуни назарда тутиш керак-ки, барча устунлар бўйича 1 - 5-сатрлар маълумотлари йиғиндиси 6-сатр маълумотига тенг бўлиши керак. Барча сатрлар бўйича 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21-устунлар йиғиндиси 23-устун маълумотига тенг бўлиши керак. Барча сатрлар бўйича 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22-устунлари йиғиндиси 24-устун маълумотига тенг бўлиши керак.


2-бўлимда ўқувчиларнинг бир синфдан бошқа синфга ўтказилиши тўғрисида маълумот келтирилади. 1-устунда баҳор ёки кузда ўқувчиларнинг кейинги ўқув йилида ўқишни давом эттириши ёки эттирмаслигидан қатъи назар, мазкур синфни тугатиб, бошқа синфга ўтганлиги кўрсатилади.

Бу бўлимда ўқувчиларнинг ўқув йили натижаси билан ўтказилган синфи эмас, балки ҳисобот йилида тугатган синфи кўрсатилади.

3 тадан ортиқ фанни тинглаб, ўрта маълумот тўғрисида аттестат ололмаган битирувчи синф ўқувчилари сони 12 ёки 13-сатрда кўрсатилади.

Бўлимни текшираётганда, барча сатрлар 2-устунидаги маълумот 1-устундаги маълумотдан кичик ёки тенг бўлиши кераклигини назарда тутиш керак.


3-бўлим. Ўқитувчи бир вақтнинг ўзида икки ёки ундан ортиқ 1 - 4-синф ўқувчиларининг гуруҳларида дарс ўтаётган бўлса, бу синф комплект синф ҳисобланади. 01-сатрда 1 - 4-синфлар ва комплект синфларнинг сони (мактабгача муассасаларда ташкил қилинган 1-синфларни қўшган ҳолда) ҳақида маълумот келтирилади. 3-бўлим 01-сатридаги маълумотлар йиғиндиси, комплект синфга киритилганлар ҳисобига, 4-бўлим 02 - 06-сатр 1-устунидаги маълумотлар йиғиндисига тенг ёки ундан кичик бўлиши керак.

2-сатрда фақат ақлий ва жисмоний заиф болалар мактаб ва мактаб-интернатларидаги 1 - 11-синфлар ва комплект синфлар сони ҳақидаги маълумотлар кўрсатилади.

3-бўлимнинг 03 ёки 04-сатрлари, 4-бўлимнинг 7 ёки 8-устуни тўлдирилган ҳолдагина кўрсатилади (яъни, умумий ўрта таълим мактабларида ақлий ва руҳий ривожланиши заиф болалар учун махсус синфлари мавжуд бўлса).


4-бўлимнинг 01-сатрини фақат ақлий ва жисмоний заиф болалар мактаб ва мактаб-интернатлари тўлдирадилар.

02-сатрда мактабгача таълим муассасаларида ташкил этилган синфлар тўғрисида маълумот берилади. Мактаб-болалар боғчалари 02-сатрни тўлдирмайди.

6-устунни фақат қатнаб ўқийдиганлари бор (дарсларга қатнаб, лекин у ерда овқатланмайдиган, ётоқхона, кийим-бош, пойафзалидан фойдаланмайдиганлар) ақлий ва жисмоний заиф болалар махсус мактаб-интернатлари тўлдиради.

16-cатрда турли фанлар чуқур ўргатиладиган мактаблар ва синфлардаги ўқувчилар сони кўрсатилади. Агарда таълим муассасаси турли фанларни чуқурроқ ўргатишга мослаштирилган бўлса ҳамда каталогнинг 8-устун хос рақами 3 га тенг бўлса, у ҳолда 4-бўлим 16-сатри албатта нолдан катта бўлиши керак. 16-сатр маълумоти 14-сатр 2-устун маълумотига тенг ёки ундан кичик бўлиши керак. Қоидага мувофиқ, агар 4-бўлим 16-сатри нолдан катта бўлса, у ҳолда 9-бўлим ҳам нолдан катта бўлади ёки аксинча, 9-бўлим нолга тенг бўлмаса, 4-бўлимнинг 16-сатри нолдан катта бўлиши керак.

Текшираётганда 4-бўлимнинг 1 ва 2-устунларидаги маълумотлар 1-бўлимнинг 06-сатри кўрсаткичларига ўхшаш бўлишини назарда тутиш керак.


5-бўлимда ўқувчиларнинг ёш таркиби синфлар бўйича кўрсатилади. 01 - 12-сатрдаги ўқувчиларнинг ёш таркиби тўғрисидаги маълумот ҳисобот йилидан кейинги 1 январь ҳолатига келтирилади. Барча устунлар бўйича 12-сатр маълумоти 01 - 11-сатрлар маълумотлари йиғиндисига тенг бўлиши керак.

Барча сатрлар бўйича 27-устун маълумотлари 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25-устунлари маълумотлари йиғиндисига, 28-устун маълумоти 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26-устунлар маълумотлари йиғиндисига тенг бўлиши керак.

13-сатр 1 ва 3-устунларида 1-синфда жорий йилнинг 1 сентябрида 6 ва 7 ёшга кирганлар сони кўрсатилади. 13-сатр 1-устун маълумоти 01-сатр 1-устун маълумотига тенг ёки катта бўлиши керак. 13-сатр 2-устун маълумоти, 01-сатр 2-устун маълумотига тенг ёки катта бўлиши керак. 5-бўлим 13-сатр 1 ва 3-устун маълумотлари йиғиндиси 4-бўлим 01 - 03-сатрлар 2-устун йигиндисига тенг ёки кичик бўлиши керак. 5-бўлим 13-сатр 2 ва 4-устун маълумотлари йиғиндиси 4-бўлим 01 - 03-сатрлар 3-устун йигиндисига тенг ёки кичик бўлиши керак.

5-бўлим 27-устуни 01 - 12-сатрлар маълумотлари 4-бўлим 2-устуни 02 - 14-сатрлар маълумотига тенг бўлиши керак. 5-бўлим 28-устуни 01 - 12-сатрлар маълумоти 4-бўлим 3-устуни 02 - 14-сатрлар маълумотига тенг келиши керак.


6-бўлимнинг 01-сатрида шу таълим муассасасида ишлаётган ўқитувчилар сони, раҳбарларни қўшган ҳолда кўрсатилади. Ушбу сонга шу муассасада ўқитувчилик қилаётган тарбиячилар ҳамда ўқитувчилик қилиш билан бир қаторда (меҳнат дафтарчаси бўлганлар) бошқа ташкилотларда ишлаётган шахслар киради. Масалан, инженер ёки бошқа мутахассис корхонадаги ўзининг асосий ишидан ташқари яна мактабда дарс бераётган бўлса, унда у тўғрисидаги маълумотни 01-сатрдаги маълумотга қўшиш керак.

Умумий турдаги мактабларда мавжуд ақлий заиф ва руҳий ривожланмаган болалар синфларида дарс берувчи ўқитувчилар 02 ёки 03-сатрларда кўрсатилади.

Агар 4-бўлим 7 ёки 8-устуни тўлдирилган бўлса, у ҳолда 6-бўлим 02 ёки 03-сатри албатта тўлдирилган бўлиши керак.

6-бўлимда ҳомиладор ва туғиш таътилида ҳамда 3 ёшгача болага қараш таътилида бўлган, вақтинча ишламаётган педагог ходимлар кўрсатилмайди.


7-бўлимда ўқувчиларни машғулотлар сменаларига қараб (ақлий заиф ва руҳий ривожланмаган болалар ўқийдиган синфларни қўшмаган ҳолда) тақсимланиши кўрсатилади.

Текширишда, 7-бўлимнинг 1, 3, 5-устунлари йиғиндиси (комплект синфлари бўлган мактаблар) 4-бўлим 14-сатр 1-устуни тенг ёки кичик бўлиши керак. 7-бўлимнинг 2, 4, 6-устунлари йиғиндиси 4-бўлим 14-сатр 2-устунга тенг бўлиши керак.

Агар 3 - 4-устунлар нолдан катта бўлса, у ҳолда 1 - 2-устунлар нолдан катта бўлиши керак. Агар 5 - 6-устунлар нолдан катта бўлса, у ҳолда 3 - 4-устунлар ҳамма вақт нолдан катта бўлиши керак.


8-бўлимни ҳамма таълим муассасалари (ақлий заиф ва жисмоний ривожланмаган болалар мактаблари, мактаб-интернатларидан ташқари) тўлдиради.

Агар бир синфнинг иккита гуруҳида чет тиллар ўқитилаётган бўлса, унда ҳар бир гуруҳ шу тил бўйича 1-синф ҳисобланади. Агарда синф иккита мустақил шуғулланадиган гуруҳга бўлинса, у ҳолда бу бўлим бўйича ҳар бир гуруҳ алоҳида синф ҳисобланади.

Б устунда келтирилган чет тил хос рақами маълумотнома қисмида ифодаланган тиллар хос рақами билан кўрсатилали.

Барча сатрлар бўйича 7-устун маълумотлари 1, 3, 5-устун маълумотлари йиғиндисига, 8-устун маълумотлари 2, 4, 6-устунлар маълумотлари йиғиндисига тенг бўлиши керак.

Текшираётганда 8-бўлим 8-устун барча сатрлари маълумотлари йиғиндиси 4-бўлим 2-устун 14-сатр маълумотига (ўқувчилар бир вақтнинг ўзида икки ва ундан ортиқ чет тилларни ўрганаётган ҳолда) тенг ёки ундан кичик бўлиши кераклигига эътибор бериш керак.


9-бўлимни турли фанлар чуқур ўрганиладиган синфлари бўлган таълим муассасаси тўлдиради.

Агар юқорида зикр этилган таълим муассасасидаги ҳамма синфларда фанлар чуқур ўргатилмаса, у ҳолда бу бўлимда фақат фанлар чуқур ўргатиладиган синфлар ва улардаги ўқувчилар сони кўрсатилади.

1-сатр маълумотлари 02 - 09-сатр маълумотлари йиғиндисига тенг бўлиши керак. 10-сатрда табиий-илмий фанлар чуқур ўргатиладиган синфлар ва ўқувчилар сони йиғиндиси кўрсатилади.


10-бўлимнинг 01, 02, 04-сатрларида биноларнинг умумий майдони кв.м.ларда ва ўнлик касрсиз бутун сонларда келтирилади.

01-сатрда мактабга қарашли барча биноларнинг умумий майдони, бўш ва банд бўлган синф хоналари, ўқиш кабинетлари, лабораториялар, устахоналар, жисмоний тарбия заллари ва унинг ёрдамчи хоналари, директор, директор ўринбосари, шифокор, ўқитувчилар хонаси, буфет, ошхона, вестибюль, омборхона, йўлаклар, ечиниш, ювиниш хонаси, ертўла, ярим ертўла, ўқув ва ўқув ишлаб чиқариш устахоналари ва бошқалар кўрсатилади. Умумий майдонга шунингдек мактабга тегишли бўлган биноларда жойлашган ходимларнинг яшаш жойлари, мактабларда интернатлар банд қилган бинолар киради. Бошқа ташкилот ва шахслар банд қилган майдонлар ҳам умумий майдонда кўрсатилади. Мактаб биноларининг умумий майдонига ҳовлида жойлашган қўшимча бинолар майдони (сарой, гаражлар, отхоналар ва бошқалар) кирмайди.

02-сатрда барча биноларнинг ишчи майдони - бу унда жойлашган ҳамма хоналарнинг умумий майдони, унга йўлаклар, тамбурлар, ўтиш йўллари, зинапоялар, лифт шахтаси, ичкариги очиқ зиналар ҳамда муҳандислик асбоб-ускуналари ва муҳандислик шохобчалари жойлашган майдонлар киритилмайди. Бу майдонга кичик, ўрта ва катта синфлар жойлашган ўқув хоналари, устахоналар, бошланғич ва ҳарбий тайёргарлик хоналари, мажлислар, ўқув-спорт заллари, кутубхоналар, маъмурий-хўжалик бинолари: соғлиқни тикловчи хоналар, ҳожатхона ва ювиниш хоналари; вестибюль, кийим ечиш хоналари билан киради.

Мактаб бинолари билан банд бўлган майдон бино плани, агар план йўқ бўлса, ҳар бир бинони махсус ўлчаш орқали аниқланади.

03-сатрда ўқувчилар билан машғулот ўтказадиган синф хоналари, ўқув хоналари, лаборатория хоналари, 04-сатрда эса уларнинг майдони кўрсатилади.

05 - 19-сатрларда маълум фан бўйича ўқув машғулотлари олиб бориладиган ўқув хоналари кўрсатилади. Агар бир хонада иккита ўқув кабинети (масалан, кимё ва биология) жиҳозланган бўлса, у ҳолда бу кимё ёки биология кабинети деб кўрсатилиши керак.

Бўлимни 05 - 19, 24 - 39, 42 - 44-сатрларини тўлдиришда “ҳа” деб жавоб бериш учун “10” сонини қўйиш кераклигини назарда тутиш лозим. Агар 19-сатр “10”га тенг бўлса, у ҳолда 20-сатр нолдан катта бўлади.

Ўқитувчи компьютери тўғрисида маълумот 20-сатрда кўрсатилмайди.

26 - 28-сатрни тўлдираётганда, улардан фақат бири “10”га тенг бўлишини назарда тутиш керак.

Агар муассасада хўжалик-нажасли сувлари кўча канализация тармоғига ёки сингиб кетадиган қудуқларга уланган канализация иншооти билан жиҳозланган бўлса, 29-сатрда “10” кўрсатилади.

Муассаса марказлаштирилган сув тармоғидан ёки артизан қудуғидан келиб тушадиган тармоқлараро сув қувурлари билан таъминланган бўлса, бундай муассаса 30-сатрда “10” кўрсатади.

Агар муассаса марказлашган иситиш воситасига эга бўлса (қайси иситиш манбаидан: ўзининг иситувчи буғ қозони, иситиш қозонлари группаси, марказлаштирилган асосда иссиқлик билан таъминловчи станциясидан фойдаланишидан қатъий назар) 33-сатрда “10” қўйилади.

33 - 35-сатрларни тўлдираётганда, шулардан фақат биттаси “10”га тенг бўлиши керак. 32-сатрга “10”, фақат 33 - 35-сатрлардан бирортаси “10”га тенг бўлган ҳолдагина қўйилади. Агар 41-сатр нолдан катта бўлса, 40-сатр ҳам нолдан катта бўлади.

43 - 44-сатрларни тўлдираётганда шулардан фақат биттаси “10”га тенг бўлишини назарда тутиш керак.


11-бўлимни кутубхонаси (китоб фонди) ёки куни узайтирилган гуруҳлари ёки мактаб филиаллари мавжуд бўлган таълим муассасалари тўлдиради. мактаб биносида жойлашган, лекин маданият органлари томонидан юритилувчи ва нафақат ушбу мактаб ўқувчиларини, балки туман ва бир қанча аҳоли пунктлари аҳолисига хизмат кўрсатувчи кутубхоналар ҳисоботга киритилмайди.

01-сатрда китоб фондлари ҳақида (китоблар, брошюралар, журналлар, мактаб китоблари нусхаси (босма табоқ) маълумот келтирилади.

02-сатрда ўқув китоблари сони кўрсатилади. 02-сатр 01-сатрдан кичик ёки тенг бўлади. 02-сатр маълумоти 03 - 05-сатрлар йиғиндисига тенг бўлади.

06 - 07-сатрларда куни узайтирилган гуруҳлар ва улардаги ўқувчилар сони ҳақида маълумот келтирилади. Агар 06-сатр нолдан катта бўлса, унда 07-сатр ҳам нолдан катта бўлади.

8-сатрдаги гуруҳлар сонини ақлан ва жисмонан заиф болалар мактаб-интернати ҳамда санатория мактаб-интернатлари тўлдирадилар.

09 - 10-сатрларда мактаб-филиалар ва улардаги ўқувчилар сони ҳақида маълумот келтирилади.


12-бўлимда ижтимоий ёрдамга муҳтож, ақлан ва жисмонан заиф болаларнинг (етим ва ногирон болалар) сони келтирилади. 12-бўлим, фақат 4-бўлимнинг 15, 17, 18 ёки 24-сатрлари 0 дан катта бўлган ҳолдагина тўлдирилади. Барча сатрлар бўйича 1-устун маълумотлари 2 - 14-устунлар йиғиндисига тенг.


13-бўлимда ўтган ўқув йили ва ёз давомида мактабдан кетган ўқувчилар ҳақида маълумот (бошланғич мактабнинг 4-синфини, ўрта умумий мактабнинг 9-синфини (тў??из йилликни) ва 11-синфни тугатганлардан ташқари) келтирилади.

Барча устунлар бўйича 01-сатр маълумоти 02 - 11-сатрлар малумотлари йиғиндисига тенг бўлиши керак. Барча сатрлар бўйича 2, 4, 6-устунлар маълумотлари 1, 3, 5-устунлар маълумотларидан кичик ёки тенг бўлиши керак.



Разъяснения по заполнению формы 1-ta`lim


Форму отчетности составляют все образовательные учреждения: школа - детский сад (для детей дошкольного и младшего школьного возраста); школы и школы - интернаты (начальные, общие средние (девятилетние), общие средние (одиннадцатилетние); школы и школы - интернаты с углубленным изучением отдельных предметов; школы и школы- интернаты для детей с недостатками умственного или физического развития (специальные (коррекционные) для обучающихся, воспитанников с отклонениями в развитии); санаторные школы - интернаты (для детей, нуждающихся в длительном лечении).

Школы и школы - интернаты для детей с недостатками умственного или физического развития и санаторные школы - интернаты в справочной части отчета должны указать вид и профиль специализации учреждения.


В разделе 1 приводятся данные о распределении классов и учащихся по языкам, на которых ведется преподавание в образовательном учреждении.

В графе Б обязательно проставляется код языка преподавания в соответствии с кодами языков, приведенными в справке.

При контроле раздела следует иметь в виду, что сумма данных стр. 6 по всем графам должна быть равна сумме данных строк 1 - 5. Данные гр. 23 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21. Данные гр. 24 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 2, 4, 6, 9, 11, 12, 14, 16, 18, 20, 22.


Раздел 2 характеризует перевод учащихся из одного класса в другой. В гр. 1 показывается общее число учащихся, окончивших данный класс и переведенных в следующий класс весной или осенью соответствующего года, независимо от того, все ли они продолжают обучение в следующем учебном году или частично выбыли.

В этом разделе учащиеся показываются в том классе, который они окончили в отчетном учебном году, а не в том классе, в который они переведены по результатам учебного года.

Численность учащихся выпускного класса, прослушавших более трех предметов и не получивших аттестат о среднем образовании, показывается соответственно в строке 12 или 13.

При контроле раздела следует иметь в виду, что данные гр. 2 по всем строкам должны быть меньше или равны данным гр. 1.


Раздел 3. Комплектом считается группа учащихся из двух и более 1 - 4 классов, обучение которых ведет одновременно один и тот же учитель. В строке 01 приводятся данные о количестве всех 1 - 4 классов и классов - комплектов (включая 1 классы, организованные в дошкольном учреждении). Данные строки 01 раздела 3 должны быть равны или меньше суммы данных, указанных в графе 1 строках 02 - 06 раздела 4 за счет классов, которые вошли в комплект.

В строке 02 приводятся данные о количестве всех 1 - 11 классов и классов - комплектов только в школах и школах - интернатах для детей с недостатками умственного или физического развития.

Строки 03 или 04 раздела 3 должны быть заполнены в том случае, если в разделе 4 заполнены соответственно графы 7 или 8 (то есть в общеобразовательных школах организованы специальные классы для детей, имеющих недостатки в умственном развитии или страдающих задержкой психического развития).


В разделе 4 стр. 01 заполняют только школы и школы - интернаты для детей с недостатками умственного или физического развития.

В стр. 02 приводятся сведения о классах, организованных в дошкольных учреждениях. Школа - детский сад стр. 02 не заполняет.

Графу 6 заполняет только специальная школа - интернат для детей с недостатками умственного или физического развития при наличии приходящих учащихся (посещающих только учебные занятия и не пользующихся общежитием, одеждой, обувью и питанием).

В стр. 16 выделяется численность учащихся школ и классов с углубленным изучением различных предметов. Если образовательное учреждение декларировано, как "с углубленным изучением различных предметов" и в каталоге в гр. 8 код равен 3, то стр. 16 раздела 4 обязательно должна быть больше нуля. Данные стр. 16 должны быть меньше или равны данным стр. 14 гр. 2. Как правило, если в разделе 4 стр. 16 больше нуля, то раздел 9 тоже должен быть больше нуля и наоборот, если раздел 9 не равен нулю, то стр.16 раздела 4 должна быть больше нуля.

При контроле следует иметь в виду, что данные раздела 4 по гр. 1 и 2 должны соответствовать аналогичным показателям стр. 06 раздела 1.


В разделе 5 приводятся данные о возрастном составе учащихся по классам. Данные стр. 01 - 12, характеризующие возраст учащихся приводятся по состоянию на 1 января следующего за отчетным года. Данные стр. 12 должны быть равны сумме данных стр. 01 - 11 по всем графам.

Данные гр. 27 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25. Данные гр. 28 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26.

В стр. 13 гр. 1 и 3 отражается численность учащихся 1 класса, имеющих возраст по состоянию на 1 сентября текущего года соответственно 6 и 7 лет. Данные стр. 13 гр. 1 должны быть больше или равны данным стр. 01 гр. 1. Данные стр. 13 гр. 2 должны быть больше или равны данным стр. 01 гр. 2. Суммарные данные стр. 13 гр. 1 и 3 раздела 5 должны быть меньше или равны суммы данных стр. 01 - 03 гр. 2 раздела 4. Суммарные данные стр. 13 гр. 2 и 4 раздела 5 должны быть меньше или равны суммы данных стр. 01 - 03 гр. 3 раздела 4.

Данные гр. 27 по стр. 01 - 12 раздела 5 должны быть равны соответственно данным гр. 2 стр. 02 - 14 раздела 4. Данные гр. 28 по стр. 01 - 12 раздела 5 должны быть равны соответственно данным гр. 3 стр. 02 - 14 раздела 4.


В разделе 6 в стр. 01 отражается число всех учителей, работающих в данном образовательном учреждении, включая руководителей. В это число включаются воспитатели, ведущие преподавательскую работу в учреждении, а также лица, которые наряду с преподаванием в данной школе работают в других организациях, где они имеют трудовую книжку. Например, если инженер или другой какой - либо специалист, наряду с его основной работой на предприятии или в организации, преподает физику в школе, то сведения о нем следует включить в стр. 01.

При наличии в школах общего типа учителей, работающих в классах для детей, имеющих недостатки в умственном развитии или страдающих задержкой психического развития, сведения о них включаются соответственно в стр. 02 или стр.03.

Строки 02 или 03 раздела 6 должны быть обязательно заполнены, если в разделе 4 заполнены соответственно графы 7 или 8.

В раздел 6 не включаются педагогические работники, временно отсутствующие в связи с их уходом в отпуск по беременности и родам, и в отпуск по уходу за ребенком до достижения им возраста 3-х лет.


В разделе 7 отражается распределение учащихся по сменности занятий, без учащихся классов для детей, имеющих недостатки в умственном развитии или страдающих задержкой психического развития.

При контроле следует иметь в виду, что сумма граф 1, 3, 5 раздела 7 должна быть меньше (при наличии в школе классов - комплектов) или равна стр. 14 гр. 1 раздела 4. Сумма граф 2, 4, 6 раздела 7 должна быть равна стр. 14 гр. 2 раздела 4.

Графы 1 и 2 всегда должны быть больше нуля, особенно, если больше нуля графы 3 и 4. Графы 3 и 4 всегда должны быть больше нуля, если больше нуля графы 5 и 6.


Раздел 8 заполняют все образовательные учреждения, кроме школ и школ - интернатов для детей с недостатками умственного или физического развития.

Если в школе преподают иностранные языки в двух группах одного класса, то каждая группа учащихся считается по данному языку как один класс. Если класс делится на две самостоятельно занимающиеся группы, то каждую из групп также следует считать по данному разделу за отдельный класс.

В графе Б обязательно проставляется код иностранного языка в соответствии с кодами языков, приведенными в справке.

Графа 7 по всем строкам должна быть равна сумме данных граф 1, 3, 5. Графа 8 по всем строкам должна быть равна сумме данных граф 2, 4, 6.

При контроле следует иметь в виду, что сумма данных строк 8 графы раздела 8 должна быть меньше или равна данным стр. 14 гр. 2 раздела 4 (за исключением случаев, когда одни и те же учащиеся изучают два и более иностранных языков одновременно).


Раздел 9 заполняют образовательные учреждения с углубленным изучением различных предметов, образовательные учреждения, имеющие классы с углубленным изучением предметов.

Если в образовательном учреждении с углубленным изучением различных предметов не во всех классах проводится углубленное изучение предметов, то в разделе отражаются данные только о классах с углубленным изучением различных предметов и учащихся в них.

Данные стр. 01 должны быть равны сумме строк 02 - 09 по всем графам. В стр. 10 отражаются суммарные данные о классах и учащихся с углубленным изучением естественно - научных предметов.


В разделе 10 в стр. 01, 02, 04 приводятся данные о площади всех помещений в квадратных метрах без десятичных знаков.

В стр. 01 отражается общая площадь всех помещений, принадлежащих школе, занятых и свободных классных комнатах, учебных кабинетов, лабораторий, мастерских, физкультурного зала и его подсобных помещений, кабинетов директора, заместителей директора и врача, учительских, буфета, столовой, кухни, вестибюлей, кладовых, коридоров, раздевален, умывальных комнат, подвалов и полуподвалов, занятых под учебные и учебно-производственные мастерские и другие учебные цели и т.д. В общую площадь также включается площадь квартир персонала школы, размещенных в зданиях, принадлежащих школе, и помещениях, занятых интернатами при школе, а также площадь, занятая посторонними организациями и лицами. В общую площадь школьного помещения не включается площадь надворных построек (сараев, гаражей, конюшен и т.д.).

В стр. 02 отражается рабочая площадь всех зданий - эта площадь определяется как сумма площадей всех размещенных в нем помещений за исключением коридоров, тамбуров, переходов, лестничных клеток, лифтовых шахт, внутренних открытых лестниц, а также помещений, предназначенных для размещения инженерного оборудования и инженерных сетей. В эту площадь включаются учебные помещения для младших, средних и старших классов, помещения для мастерских, для начальной и военной подготовки, кружковой работы; актовые и учебно-спортивные залы; библиотеки; помещения обслуживающего назначения и административно-хозяйственные; рекреационные помещения; уборные и умывальные; вестибюль с гардеробной.

Площадь помещений, занимаемых школой, определяется по плану здания, а при отсутствии плана - по специальному обмеру каждого помещения.

В стр. 03 отражается число классных комнат, учебных кабинетов и лабораторий, в которых проводятся занятия с учащимися, а по стр. 04 их площадь.

В строках 05 - 19 отражается наличие в образовательном учреждении учебных кабинетов, в которых проводятся учебные занятия по данному предмету. Если в одной комнате оборудованы два учебных кабинета (например, биологии и химии), то данные о таких кабинетах следует показывать или как о кабинете биологии или как о кабинете химии.

При заполнении раздела следует иметь в виду, что при ответе "да" в строках 05 - 19, 24 - 39, 42 - 44 следует проставить "10". Если стр. 19 равна "10", то стр. 20 должна быть больше нуля. Компьютер учителя в данные стр. 20 не включается.

При заполнении строк 26 - 28 следует иметь в виду, что только одна из них может быть равна "10".

Если в учреждении имеется канализационное устройство для стока хозяйственно - фекальных вод в уличную канализационную сеть или поглощающие колодцы, то такое учреждение оборудовано канализацией и в стр. 29 должно указать "10".

Учреждение, оборудованное водопроводом, имеет внутри распределительную сеть водопроводных труб, в которые вода поступает из сети центрального водоснабжения или артезианской скважины. Такое учреждение в стр. 30 проставляет "10".

Учреждение имеет центральное отопление, если оно обеспечивается теплом независимо от какого источника: от своей котельной, групповой котельной, ТЭЦ. Такое учреждение в стр. 33 проставляет "10".

При заполнении строк 33 - 35 следует иметь в виду, что только одна из них может быть равна "10". Строка 32 должна быть равна "10", если равна "10" одна из строк 33 - 35.

Стр. 41 больше нуля, если стр. 40 больше нуля.

При заполнении строк 43 - 44 следует иметь в виду, что только одна из них может быть равна "10".


Раздел 11 заполняют образовательные учреждения, имеющие библиотеку (книжный фонд) или группы продленного дня или филиалы школ. Сведения о библиотеках, расположенных в помещениях школ, но находящихся в ведении органов культуры и обслуживающих не только обучающихся данной школы, но и жителей района или нескольких населенных пунктов, в этот отчет не включаются.

В стр. 01 приводятся данные о всем книжном фонде - числе книг, брошюр, журналов, школьных учебниках в экземплярах (печатных единицах).

В стр. 02 указывается число школьных учебников. Данные стр. 02 должны быть меньше или равны данным стр. 01. Данные стр. 02 должны быть равны сумме данных стр.03 - 05.

В стр. 06 - 07 приводятся данные о числе групп продленного дня и обучающихся в них. Стр. 07 должна быть больше нуля, если стр. 06 больше нуля. Стр. 08 - число групп - заполняет школа-интернат для детей с недостатками умственного или физического развития, санаторная школа-интернат.

В стр. 09 - 10 приводятся данные о числе школ-филиалов и обучающихся в них.


В разделе 12 приводятся данные о численности детей, относящихся к социально - уязвимым категориям (инвалиды и сироты). Раздел 12 заполняется в том случае, если в разделе 4 какая либо из строк: 15, 17, 18 или 24 больше нуля.

Данные графы 01 по всем строкам должны быть равны сумме данных граф 2 - 14.


В разделе 13 приводятся данные об учащихся, выбывших из школы в течение прошлого учебного года и летнего периода, кроме учащихся, окончивших: 4 класс начальной школы, 9 класс общей средней (девятилетней) школы и 11 класс.

Данные стр.01 по всем графам должны быть равны сумме данных стр. 02 - 11. Данные граф 2, 4, 6 по всем строкам должны быть соответственно меньше или равны данных граф 1, 3, 5.


























Время: 0.1998
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск