Внимание!

NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать


ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

ЎзР Конунчилиги / Статистика. Ҳисобот / Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари / 2014 йил учун статистика ҳисоботи шакллари / Таълим бўйича ҳисобот шакллари / 3-таълим (ЎMKҲT) шакли (йиллик). 2014/2015 ўқув йили бошига академик лицей, касб-ҳунар коллежлари ҳисоботи /

1 - 7-варақлар

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2013 йил 16 октябрдаги 6-мб-сон қарорига

54-сон илова

              

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

            

Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши  Ўзбекистон Республикаси  Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган  жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

        

WEB-йиғиш тизимида электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда электрон ҳисоботни тақдим этиш мумкин.

Возможно представление электронного отчета в системе WEB-сбора с использованием электронной цифровой подписи

                        

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади ва Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящая форма отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике, а также не распространяется в коммерческих целях.

                           

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления


3-ta`lim (O'MKHT)

shakli

Академик лицейлар, касб-ҳунар коллежлари 

Қорақалпоғистон Республикаси, вилоятлар ва Тошкент шаҳар статистика бошқармасига

         

5 октябрдан

кечиктирмай

   



Йиллик

Годовая

Академические лицеи, профессиональные колледжи -

Управлениям статистики Республики Каракалпакстан, областей и города Ташкента

    

не позднее

5 октября

Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади.

Конфиденциальность гарантируется получателем информации.



                

Ҳисобот топширувчи

субъект номи 

Наименование

отчитывающегося субъекта


кодлар

коды


КТУТ

(ОКПО)



СТИР

(ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ

(СОАТО)


ХХТУТ

(ОКОНХ)

     


2014/2015 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА

АКАДЕМИК ЛИЦЕЙ, КАСБ-ҲУНАР КОЛЛЕЖЛАРИ

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

АКАДЕМИЧЕСКОГО ЛИЦЕЯ,

ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО КОЛЛЕДЖА

НА НАЧАЛО 2014/2015 УЧЕБНОГО ГОДА



I БЎЛИМ. 9-СИНФНИ БИТИРГАН ЎҚУВЧИЛАРНИНГ КУРСЛАР,

ЙЎНАЛИШЛАР (КАСБЛАР) ВА БИТИРУВЧИЛАРНИНГ КЕЛГУСИДАГИ

БАНДЛИГИ ТУРЛАРИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ I. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ,

СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ) И ВЫПУСКНИКОВ ПО ВИДАМ

ДАЛЬНЕЙШЕЙ ЗАНЯТОСТИ, ОКОНЧИВШИХ 9 КЛАССОВ


киши,  человек

Мутахассислик

(касб) ёки йўналиш

номи (академик

лицей учун)

Наименование специальности

(профессии) или

направления

(для академи-

ческого лицея)

Мутахассис-

лик (касб),

йўналиш

коди

(академик

лицей учун)

Код

специальности

(профессии),

направления

(для академиче-

ского лицея)

Жами

қабул

қилинди

Всего

принято

Курсларда ўқиётганлар

Обучаются на курсах

Барча

курсларда

ўқиётган-

лар, жами

Обучаются

во всех

курсах,

всего

2014

йилда

битир-

ганлар

сони

Число

выпуск-

ников

в 2014

году

Битирганлар сонидан:

Из числа выпускников:

2015

йилда

бити-

риши

кутила-

ётганлар

сони

Ожидае-

мое

число

выпуск-

ников в

2015 году

6-устун-

дан ишлаб

чиқариш

амалиё-

тини III

курсда

ўтаганлар

Из

графы 6

проходили

производ-

ственную

практику

на III

курсе

ишга жойлашдилар:

трудоустроились:

олий

таълим

муасса-

саларига

ўқишга

кирган-

лар

посту-

пили в

высшие

образо-

ватель-

ные

учреж-

дения

чет

давлат-

ларга

кетган-

лар

выеха-

ли в за-

рубеж-

ные

страны

турмушга

чиқиш,

фарзанд

кўриш,

касаллик

ва бошқа

сабабларга

кўра вақ-

тинча ўқи-

майди ва

ишламайди

временно

не учатся

и не рабо-

тают в связи

с замужест-

вом, рожде-

нием ре-

бенка, бо-

лезнью и

прочее

I

II

III

танланган

ва унга

яқин мута-

хассислик,

ўналиш

бўйича

(академик

лицей

учун)

по изб-

ранным

и родст-

венным

специаль-

ностям,

направ-

лению (для

академичес-

кого лицея)

бошқа

фаолият

соҳасида

в другой

сфере

деятель-

ности

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

         

       















            

         















        

         















           

        















           

          















              

           















              

              















                

            















               

              















              

         















               

          















           

         















              

        















Жами

Итого

101














улардан аёллар

из них женщины

102














101-сатрдан ногиронлар сони

Из строки 101 число инвалидов

103







х

х

х

х

х

х

х

улардан аёллар

из них женщины

104







х

х

х

х

х

х

х

101-сатрдан етимлар сони

Из строки 101 число сирот

105







х

х

х

х

х

х

х

улардан аёллар

из них женщины

106







х

х

х

х

х

х

х

               


II БЎЛИМ. 11-СИНФНИ БИТИРГАН ЎҚУВЧИЛАРНИНГ КУРСЛАР,

МУТАХАССИСЛИКЛАР (КАСБЛАР) ВА БИТИРУВЧИЛАРНИНГ

БАНДЛИК ТУРЛАРИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ II. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ,

СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ) И ВЫПУСКНИКОВ ПО ВИДАМ

ДАЛЬНЕЙШЕЙ ЗАНЯТОСТИ, ОКОНЧИВШИХ 11 КЛАССОВ


киши,  человек

Мутахассисликлар

(касблар) номи

Наименование

специальности

(профессии)


Мутахас-

сислик

(касб)

коди

Код

специа-

льности (профес-

сии)

Жами

қабул

қилинди

Всего

принято

Курсларда ўқийдиганлар

Обучаются на курсах

Барча

курсларда

ўқиётган-

лар, жами

Обучаются

во всех

курсах,

всего

2014

йилда

битир-

ганлар

сони

Число

выпуск-

ников

в 2014

году

Битирганлар сонидан:

Из числа выпускников:

2015

йилда

бити-

риши

кутила-

ётганлар

сони

Ожида-

емое

число

выпуск-

ников

в 2015

году

6

устундан

ишлаб

чиқариш

амалиёт-

ини III

курсда

ўтаганлар

Из

графы 6

проходили

производ-

ственную

практику

на III

курсе

ишга жойлашдилар:

трудоустроились:

олий

таълим

муассаса-

ларига

ўқишга

кирган-

лар

поступили

в высшие

образова-

тельные

учреж-

дения

чет дав-

латларга

кетганлар

выехали

в зару-

бежные

страны

турмушга

чиқиш,

фарзанд

кўриш,

касаллик

ва бошқа

сабаблар-

га кўра

вақтинча

ўқимайди

ва ишла-

майди

временно

не учатся

и не рабо-

тают в связи

с замужест-

вом, рож-

дением

ребенка, болезнью

и прочее

I

II

III

танлан-

ган ва унга

яқин мутаха-

ссислик

бўйича

по избран-

ным и род-

ственным

специаль-

ностям

бошқа

фаолият

соҳасида

в другой

сфере

деятель-

ности

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

          

             















                

             















              

                















                 

                    















                   

                           















                

                   















                    

                           















                         

                    















                           

                     















                     

                 















                          

                     















             

                















                        

                   















                

                              















Жами

Итого

201














улардан аёллар

из них женщины

202














201 сатрдан ногиронлар сони

Из строки 201 число инвалидов

203







х

х

х

х

х

х

х

улардан аёллар

из них женщины

204







х

х

х

х

х

х

х

201 сатрдан етимлар сони

Из строки 201 число сирот

205







х

х

х

х

х

х

х

улардан аёллар

из них женщины

206







х

х

х

х

х

х

х

                


III БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ*

РАЗДЕЛ III. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ВОЗРАСТУ* 


киши,  человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Жами

Всего

14 ёш ва

ундан

кичик

14 лет и

менее

15 ёш

15 лет

16 ёш

16 лет

17 ёш

17 лет

18 ёш

18 лет

19 ёш

19 лет

20 ёш

20 лет

21 ёш

21 год

22 ёш

22 года

23 ёш

23 года

24 ёш

24 года

25-29

ёш

25-29

лет

30 ёш ва

ундан

катта

30 лет и

старше

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Жами ўқувчилар:

Всего учащихся:

301















улардан аёллар

из них женщины

302















301-сатрдан ногиронлар сони

из строки  301 число инвалидов

303















улардан аёллар

из них женщины

304















301-сатрдан етимлар сони

из строки  301 число сирот

305















улардан аёллар

из них женщины

306















                  

*) 2015 йилнинг 1 январига тўлиқ ёш сони

*) число полных лет на 1 января 2015 года



IV БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЎҚИТИЛАДИГАН ТИЛЛАР БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ IV. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ


киши    человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Жами

Всего

шу жумладан, таълим олиб бориладиган тиллар бўйича:

в том числе по языкам обучения:

ўзбек

узбек-

ский

қора-

қалпоқ

каракал-

пакский

рус

рус-

ский

қозоқ

казах-

ский

туркман

туркмен-

ский

қирғиз

киргиз-

ский

тожик

таджик-

ский

бошқа-

лар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Ўқувчилар сони

Численность учащихся

401










                  


V БЎЛИМ. ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ ЎҚУВЧИЛАРИНИНГ ХАРАКАТИ

(бутун курсни битириб кетганлардан ташқари)

РАЗДЕЛ V. ДВИЖЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ

(за исключением выпускников, окончивших полный курс обучения)


киши,  человек


Сатр

коди

Код строки

2013

йил 1

октябрга

ўқувчилар

сони

Число уча-

щихся на

01.10.2013 г.

2013 йил

1 октябрдан

2014 йил

1 октябргача

келган

ўқувчилар

сони

Число

прибывших

учащихся

с 01.10.2013

по 01.10.2014

2013 йил

1 октябрдан

2014 йил

1 октябргача

кетиб қолган

ўқувчилар сони

(битирувчи-

ларсиз)

Число выбывших

учащихся

с 01.10.2013

по 01.10.2014

(без выпуск-

ников)

Улардан сабаблар бўйича:   Из них по причинам::

2014 йил

1 октябрга

ўқувчилар

сони

Число уча-

щихся на

01.10.2014 г.

бошқа

таълим

муассаса-

ларига

ўтганлар

перешли

в другие об-

разователь-

ные учреж-

дения

турмушга

чиқиш,

фарзанд

кўриш,

касаллик

сабабли

в связи с

замужеством,

рождением

ребенка,

болезнью

вояга

етмаганлар

иши бўйича

Комиссия

қарори

бўйича

по решению

Комиссии

по делам

несовершен-

нолетних

Педагогик

кенгаш

қарори

бўйича

по решению

Педагогичес-

кого совета

республика

худудидан

чиқиб

кетдилар

выехали

за пределы

республики

бошқа

сабаблар

по другим

причинам

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Жами умумтаълим мактабларининг 9-синфларини битирган ўқувчилар сонидан (1-бўлимдан)

Всего из числа учащихся окончивших 9 классов общеобразовательной школы (из раздела 1)

501





















улардан курслар бўйича ўқиётганлар:

из них учащиеся по курсам:






















1-курс

I курс

502





















2-курс

2 курс

503





















3-курс

3 курс

504





















Жами умумтаълим мактабларини

11-синфларини битирган ўқувчилар сонидан (2-бўлимдан)

Всего из числа учащихся окончивших 11 классов общеобразовательной школы (из раздела 2)

505





















улардан курслар бўйича ўқиётганлар:

из них учащиеся по курсам:






















1-курс

I курс

506





















2-курс

2 курс

507





















3-курс

3 курс

508





















                 


VI БЎЛИМ. ЎҚИТУВЧИ ХОДИМЛАР

РАЗДЕЛ VI. ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ ПЕРСОНАЛ

киши,  человек

Педагог ходимлар тоифаси

Категория педагогических работников

Сатр

коди

Код

строки

Жами

ўқитувчи

ходимлар

сони (ўрин-

дошларсиз)

Всего препо-

давательский

персонал

(без совмес-

тителей)

улардан

аёллар

из них

женщин 

Ўқитувчи ходимлар умумий сонидан (1-устун) қуйидаги маълумотга эга бўлганлар:

Из общей численности преподавательского персонала (графа 1) имеют образование:

Бундан

ташқари

ўриндош-

лар сони

Кроме

того, число

совмести-

телей


тугаллан-

ган олий

законченное

высшее

улардан

педагоги-

кага оид

из них

педагоги-

ческое

тугаллан-

маган олий

незакончен-

ное высшее

ўрта-

махсус

среднее

специ-

альное

улардан

педагоги-

кага оид

из них

педаго-

гическое

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Жами

Всего

601









улардан аёллар

из них женщины

602









601-сатрдан информатика ўқитувчилари

из строки 601 преподаватели информатики

603









улардан аёллар

из них женщины

604









Ишлаб чиқариш бўйича ўқитиш усталари

Мастера производственного обучения

605









улардан аёллар

из них женщины

606









Ўқитувчи ходимларнинг умумий сонидан (601-сатрдан) илмий даражага эга:

Из общей численности численности преподавательского персонала (из строки 601) имеют ученную степень:

Фан номзоди

Кандидата наук

607



х

х

х

х

х


Фан доктори

Доктора наук

608



х

х

х

х

х


                  


VII БЎЛИМ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ

РАЗДЕЛ VII. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

бирлик, единиц

Сатр

коди

Код

строки

Компь-

ютер синф-

лари сони

Число

компью-

терных

классов

Шахсий компьютерларнинг умумий сони

Общее число персональных компьютеров

3-устундан уланиш имкониятига эга:

Из графы 3 имеющие доступ:

Веб-сайт

мавжудлиги

(1 - ҳа, 2 - йўқ)

Наличие

веб-сайта

(1-да, 2-нет)

Видео-

проекторлар

мавжудлиги

(1 - ҳа, 2 - йўқ)

Наличие

видеопро-

екторов

(1-да, 2-нет)

жами

всего

шу жумладан,

ўқиш мақсадида

в том числе

для учебных

целей

“Интернет”

тармоғига

к сети

"Интернет"

“ZiyoNet”

тармоғига

к сети

"ZiyoNet"

локал

тармо??а

к локаль-

ной сети

А

1

2

3

4

5

6

7

8

701









                 


VIII БЎЛИМ. ЎҚУВ-ЛАБОРАТОРИЯ БИНОЛАРИ ВА ЁТОҚХОНАЛАР

РАЗДЕЛ VIII. УЧЕБНО-ЛАБОРАТОРНЫЕ ЗДАНИЯ И ОБЩЕЖИТИЯ

                  

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

коди

Код

строки

Лойиҳавий

Қуввати

(ўринлар

сони)

Проектная

мощность

(число мест)

Бинолар-

нинг умумий

майдони,

квадрат

метрлар

Общая

площадь

зданий,

квадратных

метров

шу жумладан:

в том числе:

Биноларнинг

умумий май-

донидан ижарага

олинган майдон,

квадрат метрлар

Из общей пло-

щади зданий,

арендованная

площадь,

квадратных

метров

ижарага

берилгани

сдано

в аренду

ўқув

учебная

ўқув-

ёрдамчи

учебно-

вспомога-

тельная

ёрдамчи

подсобная

тураржой

жилая

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Жами

Всего

801









шу жумладан:

в том числе:

ўқув-лаборатория бинолари

учебно-лабораторные здания

802









ётоқхона бинолари

здания общежитий

803









                 

Ётоқхонага муҳтож бўлган шахслар сони (804)_______________

Число лиц, нуждающихся в общежитии 

Улардан ётоқхонада яшайдиганлар (805) _______________

Из них проживают в общежитии

              

Устахоналарнинг мавжудлиги (806)____________ (1 - ҳа, 2 - йўқ)

Наличие мастерских                                                               (1 - да, 2 - нет)

Қишлоқ хўжалигида фойдаланиш учун ажратилган майдон (ўқитиш мақсадида) (807)________гектар

Площадь выделенных сельскохозяйственных угодий (для учебных целей)

гектар

           


IX БЎЛИМ. ТАЪЛИМ МУАССАСАСИНИНГ ТУРИ, ИХТИСОСЛИГИ ВА ЎҚИТИШ УСУЛИ

РАЗДЕЛ IX. ТИП, ПРОФИЛЬ И ВИД ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

            

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Ҳар бир сатр бўйича мос келувчи битта код белгиланади

По каждой строке обводится только один соответствующий код

А

Б

1

Таълим муассасаси тури

Тип образовательного учреждения

901

1-Академик лицей

2-Касб-ҳунар коллежи

1-Академический лицей

2-Профессиональный колледж

Таълим муассасаси статуси

Статус образовательного учреждения

902

1-Таянч (базавий)

2-Филиал

1-Кустовой (базовый)

2- Филиал

Таълим муассасасининг ўқитиш усули

Вид обучения образовательного учреждения

903

1-Кундузги

2-Сиртқи

1-Дневное

2-Заочное

Таълим муассасасининг тармо??а мансублиги

Отраслевая принадлежность образовательного учреждения

904

1       2       3       4       5       6       7       8       9       10       11       12

                

Маълумот учун: 

Тармоқлар тури:  1 - саноат, 2 - қурилиш, 3 - транспорт, 4 - алоқа, 5 - қишлоқ хўжалиги, 6 - иқтисод, 7 - ҳуқуқ, 8 - соғлиқни сақлаш, 9 - жисмоний тарбия ва спорт, 10 - таълим, 11 - хизматлар соҳаси, 12 - маданият ва санъат.  

Справочно:

Виды отраслей: 1-промышленность, 2-строительство, 3-транспорт, 4-связь, 5-сельское хозяйство, 6-экономика, 7-право, 8-здравоохранение, 9-физическая культура и спорт, 10-образование, 11-сфера услуг, 12-исскуство и культура

        

Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от  представленных в предыдущие периоды - поясните причину.

          

       

                   

2014 йил  " _____"____________


" _____"_____________2014 года

      

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель

___________________________

(Ф.И.О.)

(Ф.И.О.)

_________________

(имзоси)

(подпись)

____________________________

(алоқа телефони)

(контактный  телефон)

    

Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс

Должностное лицо, ответственное  за составление отчета       

______________

(мансаби)

(должность)

__________________

(Ф.И.О.)

(Ф.И.О.)

__________

(имзоси)

(подпись)

               

Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________

Адрес электронной почты организации:



















Время: 0.2300
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск