Внимание!

NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать


ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

ЎзР Конунчилиги / Статистика. Ҳисобот / Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари / 2014 йил учун статистика ҳисоботи шакллари / Транспорт бўйича ҳисобот шакллари /

7-транспорт шакли (йиллик). Транспорт тўғрисида 2013 йил учун ҳисобот

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2013 йил 16 октябрдаги 6-мб-сон қарорига

99-сон илова

                

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

            

Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши  Ўзбекистон Республикаси  Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган  жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

        

WEB-йиғиш тизимида электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда электрон ҳисоботни тақдим этиш мумкин.

Возможно представление электронного отчета в системе WEB-сбора с использованием электронной цифровой подписи

                        

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади ва Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящая форма отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике, а также не распространяется в коммерческих целях.

                           

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления

  

    

7-transport shakli

Электр транспортида йўловчи ташиш билан шуғулланувчи юридик шахслар -

ўз жойидаги (туман, шаҳар) статистика бўлимига

       

15 февралдан

кечиктирмай



Йиллик

Годовая

Юридические лица, осуществляющие перевозки пассажиров электрическим транспортом -

отделу статистики (района, города) по месту  нахождения

       

не позднее

15 февраля


Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади.

Конфиденциальность гарантируется получателем информации.



       

Ҳисобот топширувчи

субъект номи 

Наименование

отчитывающегося субъекта


кодлар

коды


КТУТ

(ОКПО)



СТИР

(ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ

(СОАТО)


ХХТУТ

(ОКОНХ)

     


__________________________________

(трамвай, метрополитен, троллейбус)

                                        

ТРАНСПОРТИ ТЎҒРИСИДА*

2013 ЙИЛ УЧУН

ҲИСОБОТ


ОТЧЕТ

О ______________________ТРАНСПОРТЕ*

(трамвайном, метрополитенном, троллейбусном)

ЗА 2013 ГОД



*)  Электр транспорти тури кўрсатилади

*)  Указывается вид электрического транспорта

                 

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

коди

Код

строки

Ўлчов

бирлиги

Единица

измерения

Йил давомида

За год

А

Б

В

1

Йўловчи ва юк ташишдан тушган тушум - жами (йўловчиларга чипта сотишдан, бюджетдан ва бошқа манбалардан тушган маблағлар), ??Ссиз

Выручка от перевозки пассажиров и багажа - всего (выручка от продажи пассажирских билетов, поступление средств из бюджета и от других источников), без НДС

101

минг сўм

тысяч сум


шу жумладан, йўловчи чипталари сотишдан тушган тушум

в том числе выручка от продажи пассажирских билетов

102

минг сўм

тысяч сум


Бюджетдан дотация (мақсадли қўшимча маблағларни ҳисобга олган ҳолда)

Дотация из бюджета (с учетом целевых дополнительных средств)

103

минг сўм

тысяч сум


Йўловчилар ва юк ташиш бўйича харажатлар

Затраты по перевозкам пассажиров и багажа

104

минг сўм

тысяч сум


Ташилган йўловчилар

Перевезено пассажиров

105

минг киши

тысяч человек


Йўловчи айланмаси

Пассажирооборот

106

минг

йўловчи-км

тысяч пасс-км


Ҳисобот даври охирига мавжуд йўловчи ташийдиган ҳаракатдаги таркиб

Наличие пассажирского подвижного состава на конец отчетного периода

107

дона

штука


Ҳисобот даври охирига харакатдаги таркиб умумий йўловчилар сиғими

Общая пассажировместимость подвижного состава на конец отчетного периода

108

ўрин

место


Йўловчи ташийдиган ҳаракатдаги таркибнинг хўжалик ихтиёрида бўлган вақти - жами

Время пребывания пассажирского подвижного состава в распоряжении хозяйства - всего

109

минг вагон

(машина)-кун

тысяч вагоно

(машино)-дней


шу жумладан, ҳаракатдаги

в том числе, в движении

110

- //-


носоз ҳолда

в неисправном состоянии

111

- //-


Йўловчи ташийдиган ҳаракатдаги таркибнинг вагон (машина)-километрларда босиб ўтган йўли

Пробег пассажирского подвижного состава в натуральных вагоно (машино) - километрах

112

минг вагон

(машина)-км

тысяч вагоно

(машино)-км


Ҳисобот даври охирига махсус ҳаракатдаги таркиб бирлиги сони

Число единиц специального подвижного состава на конец отчетного периода

113

дона

штука


Ҳисобот даври охирига йўллар (линиялар)нинг иккиёқлама ҳисобдаги фойдаланиш узунлиги

Эксплуатационная длина путей (линий) в двухпутном исчислении на конец отчетного периода

114

км


улардан тезюрар трамвай йўллари

из него пути скоростного трамвая

115

км


Ҳисобот даври охирига йўллар (линиялар)нинг бирёқлама ҳисобдаги ёйилган узунлиги

Развернутая длина путей (линий) в однопутном исчислении на конец отчетного периода

116

км


шу жумладан, туташмайдиган трамвай йўллари

в том числе трамвайных бесстыковых путей

117

км


темир-бетон шпалли трамвай йўллари

трамвайных путей на железобетонных шпалах

118

км


         

Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды - поясните причину.

       

        


2014 йил  " _____"____________


" _____"_____________2014 года

      

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель

___________________________

(Ф.И.О.)

(Ф.И.О.)

_________________

(имзоси)

(подпись)

____________________________

(алоқа телефони)

(контактный  телефон)

    

Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс

Должностное лицо, ответственное  за составление отчета       

______________

(мансаби)

(должность)

__________________

(Ф.И.О.)

(Ф.И.О.)

__________

(имзоси)

(подпись)

               

Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________

Адрес электронной почты организации:




7-transport шаклини тўлдириш бўйича тушунтиришлар


101-сатрда йўловчилар ва багажларни ташишдан тушган тушум кўрсатилади, у барча турдаги йўловчи чипталарини сотишдан (алоҳида фуқаролар билан бир қаторда ташкилотларга ҳам) ҳисобланган тушум (??Ссиз) ва бюджетдан ажратилган тушумларни ўз ичига олади.

102-сатрда йўловчи чипталари ва жетонлари сотишдан тушган тушум (101-сатрдан) ажратиб кўрсатилади.

103-сатрда йўловчиларни ташиш билан боғлиқ ҳаражатларни қоплашга маҳаллий бюджетдан ташкилотга берилган дотация кўрсатилади.

104-сатрда электр транспортида бевосита йўловчиларни ташиш билан боғлиқ эксплуатация харажатлари, яъни, йўловчи ташиш таннархига тўлиқлигича қўшиладиган харажатларни ўз ичига олувчи йўловчи ва юк ташиш харажатлари акс эттирилади. Юк ҳаракатланиши, ёрдамчи хўжалик ва бошқа фаолият билан боғлиқ ҳаражатлар ҳисоботга қўшилмайди.

Ташилган йўловчи - ҳисобот даврида метрополитен ёки (трамвай, троллейбуслар)да ташилган йўловчилар сони, шу жумладан, бепул транспортдан фойдаланиш ҳуқуқига эга йўловчиларни қўшган ҳолда (105-сатр).

Йўловчи айланмаси - ташилган йўловчини ушбу йўловчиларни ташиш масофасини ҳисобга олган ҳолда характерлайди ва ташилган йўловчилар сонини ҳар бир қатнов бўйича ташиш масофасига кўпайтмасини жамлаш орқали аниқланади (106-сатр).

107-сатрда ҳисобот йили охирига йўловчи ташувчи ҳаракатдаги таркибнинг инвентарь сони кўрсатилади, уларга ҳисобот топширувчи ташкилот балансида бўлган ва ўз мулки ҳисобланган барча йўловчи трамвайлари, метрополитен вагонлари ва троллейбуслар киради. Маълумотлар ишда, захирада бўлган, техник соз ҳолатда туриб қолган, таъмирлашда бўлган (ишга яроқсиз бўлган лекин ўрнатилган тартибда балансдан чиқарилмаган вагонларни қўшган ҳолда) ҳаракатдаги таркиб бўйича тўлдирилади.

Ҳаракатдаги таркибнинг умумий йўловчи сиғими (108-сатр) турлари бўйича ҳаракатдаги таркиб инвентарь сонининг техник паспортига кўра, ўриндиқлар сонига бўш қолган майдоннинг 1 кв.м. га 5 кишини ҳисоблаб қўшган ҳолда ҳисобланган йўловчи сиғимига кўпайтириш ва ҳосил бўлган кўпайтмани жамлаш орқали аниқланади.

Йўловчи ташувчи ҳаракатдаги таркибнинг хўжалик ихтиёрида бўлган вақти, вагон(машина)-кунлари (109-сатр) трамвай (метрополитен) вагонлари, троллейбусларнинг дам олиш ва байрам кунларини қўшган ҳолда хўжаликда бўлган барча календарь кунларни жамлаш орқали аниқланади. Ҳисоботда ҳаракатдаги таркибдан фойдаланишига ва техник созлигига қараб ҳаракатда (110-сатр) ва носоз ҳолатда (111-сатр) бўлган вагон (машина)-кунлар кўрсатилади.

Йўловчи ташувчи ҳаракатдаги таркибнинг ҳаракатда бўлиши, вагон (машина)-кунлари ҳисобот йилининг ҳар бир календарь кунида деподан линияга чиқарилган йўловчи вагонлари (троллейбуслар)ни жамлаш орқали аниқланади.

Агар вагон ёки троллейбус охирги бекатга етиб келгач йўналиш бўйича навбатдаги қатновга жўнатилса ва яна охирги бекатга қайтиб келса, у деподан линияга чиқарилган ҳисобланади. Вагон ёки троллейбус бир календарь кунида бир мартадан ортиқ линияга чиқарилган ҳолатда ҳаракатдаги вагон(машина)-кунлар ҳисобланаётганда бундай вагон ёки троллейбус фақат бир марта ҳисобга олинади.

112-сатрда йўловчи ташувчи ҳаракатдаги таркибнинг вагон(машина)-километрларда босиб ўтган йўли кўрсатилади, у ҳисобот даврининг ҳар бир кунида ҳар бир йўловчи вагонлари (троллейбуслар)нинг деподан линияга чиқиб кетган вақтдан бошлаб депога қайтиб келгунича босиб ўтган йўлини жамлаш орқали аниқланади.

Махсус ҳаракатдаги таркибнинг инвентарь сонига трамвай, метрополитен (троллейбус) хўжалигида ҳисобда турган махсус трамвай, метрополитен вагонлари (троллейбуслар) киритилади. Махсус вагонларга (113-сатр) ўқув вагонлари, мотор вагонлари ва электровозлар, прицепли вагонлар киради.

Махсус ҳаракатдаги таркиб йўловчи ташувчи ҳаракатдаги таркиб умумий сонига қўшилмайди.

114-сатрда разъездлар, бурилиш ҳалқаларини қўшган ҳолда метрополитен, трамвай (троллейбус) йўллари умумий узунлигини ўзида акс эттирувчи трамвай, метрополитен (троллейбус) йўлларининг фойдаланиш узунлиги кўрсатилади ва иккиёқлама (икки линияли) йўл сифатида келтирилади.

Тезюрар трамвай йўллари узунлиги (115-сатр) махсус лойиҳага асослаб қурилган, фойдаланишдаги техник имкониятларига мувофиқ тегишли  ҳужжатларга биноан трамвай ташкилоти балансига қабул қилинган тезюрар трамвай йўллари кўрсатилади.

Ёйилган йўллар узунлигига (116-сатр) ҳисобот йили охирига трамвай, метрополитен (троллейбус) хўжалиги балансида бўлган барча - йўловчи, юк, депо йўллари, разъездлар, туташган йўллар, бурилиш ҳалқалари ва бошқа йўллар узунлиги қўшилади ва бирёқлама (бир линияли) йўл ҳисобида келтирилади.  



Разъяснения по заполнению формы 7-transport


По строке 101 указывается выручка от перевозок пассажиров и багажа включается общая сумма начисленной выручки без НДС от продажи всех видов проездных билетов (как отдельным гражданам, так и организациям) и поступления средств из бюджета.

По строке 102 из строки 101 выделяется выручка от продажи пассажирских билетов и жетонов.

По строке 103 указывается дотация из местного бюджета, полученная организацией на покрытие расходов, связанных с перевозкой пассажиров.

По строке 104 отражаются затраты на перевозку пассажиров и багажа, включающие все эксплуатационные расходы, непосредственно связанные с перевозкой пассажиров электрическим транспортом, то есть затраты, включаемые в полную себестоимость перевозки пассажиров. Расходы по грузовому движению, а также по подсобным хозяйствам и другой деятельности в отчет не включаются.

Перевезено пассажиров - число пассажиров, перевезенных метрополитеном или (трамваями, троллейбусами) за отчетный период, включая  пользующихся правом бесплатного проезда (строка 105).

Пассажирооборот характеризует перевозку пассажиров с учетом расстояния, на которое перевезены пассажиры, и определяется суммированием произведений количества перевезенных пассажиров на расстояние поездки в километрах (строка 106).

По строке 107 показывается инвентарное число пассажирского подвижного состава на конец отчетного года, включается число всех пассажирских трамвайных, метрополитенных вагонов и троллейбусов, числящихся на балансе отчитывающейся организации и принадлежащих ей на правах собственности. Данные показываются по подвижному составу, находящемуся в работе, в резерве,  в простое,  в технически исправном состоянии, в ремонте, в ожидании ремонта (включая вагоны, не пригодные для работы, но  не списанные с баланса в установленном порядке).

Общая пассажировместимость подвижного состава (строка 108) определяется путем умножения инвентарного числа подвижного состава по типам на их вместимость, в соответствии с техническим паспортом из расчета 5 человек на 1 кв. метр свободной площади пола плюс места для сидения и суммирования полученных произведений.

Пребывание пассажирского подвижного состава в распоряжении хозяйства в вагоно (машино) - днях (строка 109) определяется путем суммирования всех календарных дней пребывания трамвайного (метрополитенного) вагона, троллейбуса в хозяйстве, включая выходные и праздничные дни. В зависимости от использования подвижного состава и его технического состояния в отчете отражаются вагоно (машино) - дни в движении (строка 110) и в неисправном состоянии (строка 111).

Пребывание пассажирского подвижного состава в движении в вагоно (машино) - днях определяется путем суммирования числа пассажирских вагонов (троллейбусов), выпущенных из депо на линию за каждый календарный день отчетного года.

Вагон или троллейбус считается выпущенным из депо на линию, если по прибытии на конечную станцию он отправлен в очередной рейс по маршруту и вернулся обратно на конечную станцию. В случае выпуска вагона или троллейбуса на линию в календарные сутки более одного раза, при подсчете вагоно(машино)-дней в движении такой вагон или троллейбус учитывается только один раз.

По строке 112 показывается пробег пассажирского подвижного состава в натуральных вагоно (машино) - километрах, определяется путем суммирования количества километров, пройденных каждым пассажирским вагоном (троллейбусом) с момента выхода его из депо на линию и до момента возвращения с линии в депо за каждый день отчетного периода.

В инвентарное число специального подвижного состава включаются трамвайные, метрополитенные вагоны (троллейбусы) специального назначения, числящиеся на инвентарном учете в трамвайном, метрополитенном (троллейбусном) хозяйстве. К вагонам специального назначения (строка 113) относятся учебные вагоны, моторные вагоны и электровозы, прицепные вагоны.

Подвижной состав специального назначения не включается в общее число пассажирского подвижного состава.

По строке 114 заполняется протяженность эксплуатационного пассажирского трамвайного, метрополитенного пути (троллейбусной линии), который  представляет собой общую длину участков трамвайных, метрополитенных путей (троллейбусных линий), включая разъезды и поворотные кольца, и определяется в двухпутном (двухлинейном) исчислении.

Протяжение пути скоростного трамвая (строка 115) показывается на основании документации о приеме на баланс трамвайной организации пути скоростного трамвая в соответствии с техническими условиями эксплуатации, закладываемыми в специальный индивидуальный проект,  при строительстве.

В протяжение развернутого пути (линии) (строка 116) включается на конец отчетного года длина всех находящихся на балансе трамвайного, метрополитенного (троллейбусного) хозяйства путей (линий): пассажирских, грузовых, деповских, разъездов, узлов, поворотных колец и других путей в однопутном (однолинейном) исчислении.





























Время: 0.1874
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск