ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

ЎзР Конунчилиги / Статистика. Ҳисобот / Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари / 2012 йил учун статистика ҳисоботи шакллари / Транспорт бўйича ҳисобот шакллари / 9-тр шакли (ойлик). Ҳаво транспортида йўловчи ва юк ташиш тўғрисида ҳисобот /

Ҳисобот шаклини тўлдириш бўйича тушунтиришлар

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

9-tr шаклини тўлдириш бўйича тушунтириш


Шаклни ички ва халқаро ҳаво йўналишларида юк ва йўловчи ташиш учун лицензияга эга бўлган юридик шахслар (кичик корхона ва микрофирмалардан ташқари) ўз жойидаги статистика органига, "Ўзбекистон ҳаво йўллари" Миллий авиакомпанияси Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасига тақдим этадилар.


Халқаро ташишлар - бир ёки бир нечта халқаро парвозлардан ташкил топган рейсларда амалга оширилган ташишлар. Халқаро рейсда ички парвозлар мавжуд бўлган тақдирда ҳам бундай парвоз халқаро парвоз ҳисобланади.


Парвоз даври - ҳаво кемасининг (ҲК) бир рейсда учиш вақтидан бошлаб кейинги қўниш вақтигача бўлган парвози.


1-бўлим. Маълумот аэропортдан чиқиб кетувчи ҳар бир ҲК бўйича аэропортда расмийлаштириладиган, илова қилинадиган ташиш ҳужжатлари маълумотлари ва ҲКларнинг парвозини таъминловчи бошқа хизматлар маълумотлари асосида тақдим этилади.


Йўловчилар (1-сатр), почта (4-сатр), юкларни (7-сатр) жўнатиш - трансферт йўловчилар, почта ва юкларни қўшган ҳолда аэропортдан парвозини бошлаган жўнатилган йўловчилар, почта, юклар йиғиндиси.

Трансферт йўловчилар, почта ва юкларга бошқа рейсга ўтиш (қайта юклаш) учун аэропортга келган, жўнатилган йўловчилар ва юкланган почта ҳамда юклар киради.

Тўғридан-тўғри транзит - йўловчи жўнатишга киритилмайди.

Пуллик багаж жўнатилган юк ҳажмида ҳисобга олинади. Бепул багажлар юк ҳажмида ҳисобга олинмайди.

2 - 4-устунларда ўз паркида (2, 5-сатрлар) ва бошқа давлатлар авиакомпанияларида (3, 6, 9-сатрлар) қатнов турлари бўйича амалга оширилган жўнатишлар.


2 бўлим. Аэропорт орқали ташиш кўрсаткичлари ҳар бир аэропортдан жўнаб кетувчи рейс бўйича расмийлаштириладиган ва ҳар бир етиб келган рейс бўйича аэропортда қолдириладиган илова ҳужжатлари маълумотлари асосида кўрсатилади. Парвозлар аэропортга ёки аэропортдан амалга оширилганда аэропорт орқали ташишлар қуйидагиларни ўз ичига олади:

- йўловчилар бўйича - жўнатилган, қабул қилинган, тўғридан-тўғри транзит;

- юклар, почта бўйича - юкланган, туширилган.

Ташишлар (1-сатрдан барча устунлар бўйича) қатнов турлари бўйича тақсимланади.


Ташилган йўловчи (4-сатр), почта (5-сатр), юк (6-сатр) - транспорт ишининг амалга оширилган барча рейсларида ташилган йўловчилар (почталар, юклар) йиғиндиси.

Бир рейсдаги ташишлар, ушбу рейснинг бошланғич пунктидан охирги пунктига қадар ташилган йўловчилар, юклар, почталарни ташиш миқдори сифатида аниқланади.


Меъёрий (энг юқори миқдори) йўловчи айланмаси (7-сатр) - ҳар бир турдаги ҲКнинг сотувга таклиф қилинган ўриндиқлар сонининг барча амалга оширилган рейслар бўйича парвоз масофасига кўпайтмасини жамлаш орқали аниқланади.

Меъёрий (энг юқори миқдори) йўловчи айланмасини ҳисоблашда қўшимча ёқилғи ёки бошқа юклар ҳисобига йўловчи ташиш учун бериш мумкин бўлмаган ўриндиқлар ҳисобга олинмайди.


Бажарилган йўловчи айланмаси (8-сатр) - ҳар бир парвоз бўйича ташилган йўловчилар сонининг парвоз масофасига кўпайтмаси йиғиндиси. Бир парвозда ташилган йўловчилар сони ушбу парвоз вақтида ҳаво кемаси бортида бўлган йўловчилар сонига тенг.


Меъёрий (энг юқори миқдори) тоннокилометраж (9-сатр) - ҳар бир парвоз бўйича тоннада жойлаштирилган тижорат юкларининг парвоз масофасига кўпайтмаси йиғиндиси.


Бажарилган тоннокилометраж (10-сатр) - ҳар бир парвоз бўйича тоннада ташилган юклар (почта)нинг парвоз масофасига кўпайтмаси йиғиндиси.

Парвоз давомида ташилган почталар (11-сатр), юклар, тўлов асосидаги юкларни қўшган ҳолда (12-сатр), сони ушбу парвоз вақтида ҳаво кемаси бортида бўлган юклар, почталар сонига тенг.



Разъяснения по заполнению формы 9-tr


Форму представляют все юридические лица (кроме малых  предприятий и микрофирм), имеющих лицензии на перевозку пассажиров и грузов на внутренних и международных воздушных линиях, статистическому органу по месту нахождения, НАК "Узбекистон хаво йуллари" -Госкомстату Республики Узбекистан.


Этап полета - полет воздушного судна (ВС) с момента взлета до момента следующей посадки на данном рейсе.


Раздел 1. Сведения представляются на основании данных сопроводительных перевозочных документов, оформляемых в аэропорту по каждому убывающему из аэропорта рейсу и данных других служб, обеспечивающих выполнение полетов  ВС.


Отправки пассажиров (строка 1), почты (строка 2), грузов (строка 3) - сумма отправленных пассажиров, почты, грузов, начавших свой полет из данного аэропорта, включая трансфертных пассажиров, почту и груз.

К трансфертным пассажирам, почте и грузам относятся отправленные пассажиры и отгруженные почта и груз, которые прибыли в аэропорт для пересадки (перегрузки) на другой рейс.

Прямой транзит в отправки пассажиров не включается.

Платный багаж учитывается в объеме отправленного груза. Бесплатный багаж в объемах не учитывается.


Раздел 2. Показатели перевозок через аэропорт указываются на основании данных сопроводительных документов, оформляемых по каждому убывающему из аэропорта рейса и оставляемых в аэропорту по каждому прибывающему рейсу. Перевозки через аэропорт включают следующие перевозки при выполнении полетов в/из аэропорта:

- по пассажирам - отправленные, принятые;

- по грузам, почте - отгруженные, разгруженные.


Перевезено пассажиров (строка 4), почты (строка 5), грузов, включая платный багаж (строка 6) - сумма перевозок пассажиров (соответственно почты, грузов) на всех выполненных рейсах - транспортной работе.

Перевозки за рейс определяются, как количество перевезенных пассажиров, грузов, почты от начального до конечного пункта их перевозки на данном рейсе.


Пассажирооборот предельный (строка 7) - сумма произведений от умножения предлагаемых к продаже кресел на каждом типе ВС на протяженность этапа по всем выполненным рейсам.

При расчетах предельного пассажирооборота не следует учитывать кресла, которые фактически не могли быть предоставлены для перевозки пассажиров из-за  дополнительного топлива или другого груза.


Пассажирооборот выполненный (строка 8) - сумма произведений от умножения числа перевезенных пассажиров на каждом этапе полета на протяженность этапа. Количество перевезенных пассажиров на этапе полета равно количеству пассажиров, находящихся на борту воздушного судна на данном этапе полета.


Тоннокилометраж предельный (строка 9) - сумма произведений от умножения располагаемой коммерческой загрузки в тоннах на каждом этапе полета на протяженность этапа.


Тоннокилометраж выполненный (строка 10) - сумма произведений от умножения количества перевезенных грузов (соответственно почты) в тоннах на каждом этапе полета на протяженность этапа.

Количество перевезенных почты (строка 11), грузов, включая платный багаж (строка 12) на этапе полета равно количеству почты,  грузов,  находящихся на борту воздушного судна на данном этапе полета.
























Время: 0.0052
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск