ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

ЎзР Конунчилиги / Статистика. Ҳисобот / Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари / 2007 йил учун статистика ҳисоботи шакллари / Транспорт бўйича ҳисобот шакллари /

1-Тр (электро) шакли (йиллик) (Трамвай, метрополитен, троллейбус) транспорти тўғрисида ҳисобот

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА  ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

               


Ўзбекистон Республикасининг "Давлат статистикаси тўғрисида"ги Қонунига асосан тақдим этилади

Представляется в соответствии с Законом Республики

Узбекистан "О государственной статистике"

              


Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика

қўмитасининг 2006 йил 1 декабрдаги 12-сонли

қарори билан тасдиқланган

Утверждена постановлением Государственного

комитета Республики Узбекистан по статистике

от 1 декабря 2006 года N 12

               

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги Кодексининг 215-моддасида белгиланган  жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности

                 

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок  представления


1-Тр(электро) шакли

форма 1-Тр(электро)

Электр транспортида йўловчи ташиш билан шуғулланувчи юридик шахслар ва уларнинг алоҳида бўлинмалари -

ўз жойидаги статистика органига


Юридические лица и их обособленные подразделения, осуществляющие перевозки пассажиров электрическим транспортом -

статистическому органу по месту нахождения

ҳисобот давридан кейинги ойнинг 20-кунидан кечиктирмай



не позднее 20 числа месяца,  следующего за отчетным периодом


        

Йиллик

Годовая

Маҳфийлик  ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



                


Ҳисобот топширувчи субъект номи

Наименование отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ    (ОКПО)




СТИР    (ИНН)



МҲОБТ (СОАТО)

Манзили


ХХТУТ   (ОКОНХ)

Адрес


ИФУТ   (ОКЭД)



МШТ      (КФС)




ДБИБТ    (СООГУ)

                      


     _________________________ТРАНСПОРТИ ТЎҒРИСИДА 1)

(трамвай, метрополитен, троллейбус)

200_  йил 

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

О ______________________ТРАНСПОРТЕ 1)

(трамвайном, метрополитенном, троллейбусном)

200__год

           

1)  Электр транспорт тури кырсатилади

1)  Указывается вид электрического транспорта


Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр рақами

№ строки

Ўлчов бирлиги

Единица измерения

Ҳисобот даврида   

За отчетный период

А

Б

В

1

1.Транспорт хизмати

1. Услуги транспорта

Йўловчи ва юк ташишдан олинган даромад  жами (йўловчиларга чипта сотишдан, бюджетдан, ҳокимиятдан ва бошқа манбалардан тушган маблағ

Доходы от перевозки пассажиров и багажа  всего (выручка от продажи пассажирских билетов, поступление средств из бюджета, хокимиятов, от других источников)

10

минг сўм тыс.сум


шу жумладан. йўловчилар ташишдан тушган даромад, ??Ссиз

в том числе доходы от перевозки пассажиров, без НДС

11

минг сўм тыс.сум


Йўловчилар ва юк ташиш бўйича харажатлар

Затраты по перевозкам пассажиров и багажа

12

минг сўм тыс.сум


Ташилган йўловчилар

Перевезено пассажиров

13

минг киши

тыс. человек


шу жумладан, пул тўлаб юрган йўловчилар сони

в том числе пассажиров с платным проездом

14

минг киши

тыс. человек


Йўловчи ташиш айланмаси

Пассажирооборот

15

минг йўлов-км

тыс. пасс-км


Ҳисобот даври охирига асосий ишлаб чиқариш-фойдаланиш воситалари қиймати

Стоимость основных средств производственно-эксплуатационного назначения

на конец отчетного периода

16

минг сўм тыс.сум


2. Ҳаракатдаги таркиб (трамвай, метрополитен вагонлари, троллейбуслар)

2. Подвижной состав (трамвайные вагоны, вагоны метрополитена, троллейбусы)

Ҳисобот даври охирига йўловчи ташийдиган ҳаракатдаги таркиб бирликларининг сони 

Число единиц пассажирского подвижного состава на конец отчетного периода 

17

дона

штука


Ҳисобот даври охирига умумий йўловчилар сиғими

Общая пассажировместимость на конец отчетного периода

18

ўрин

место


Йўловчи ташиш ҳаракатдаги таркибнинг хўжалик ихтиёрида бўлган вақти - жами  

Время пребывания пассажирского подвижного состава в распоряжении хозяйства-всего   

19

минг вагон/ троллейбус/-сутка

тыс. вагоно/ троллейбусо/-суток


        шу жумладан ҳаракатда

        в том числе в движении

20

минг вагон/ троллейбус/-сутка

тыс. вагоно/ троллейбусо/-суток


19-сатрдан носоз ҳолда

Из строки 19 в неисправном состоянии

21

минг вагон/ троллейбус/-сутка

тыс. вагоно/ троллейбусо/-суток


Йўловчилар сиғими ҳисобга олинган ҳаракатдаги таркибнинг босиб ўтган йўли

Пробег пассажирского подвижного состава с учетом  его пассажировместимости

22

минг ўрин-км

тыс. место-км


Ҳисобот даври охирида махсус ҳаракатдаги таркиб бирлиги сони

Число единиц специального подвижного состава на конец отчетного периода

23

дона

штука


Ҳисобот даврида ишдан чи??ан йўловчи ташийдиган таркиб

Выбыло пассажирского подвижного состава за отчетный период

24

дона

штука


Ҳисобот даврида капитал таъмирланган вагон (троллейбус)лар

Отремонтировано вагонов  (троллейбусов)  капитальным ремонтом за отчетный период

25

дона

штука


17-сатрдан хизмат муддати бўйича ҳаракатдаги таркиб бирлиги cони

Из строки 17 число единиц подвижного состава по времени службы

    3.1 йилдан 5.0 йилгача

     3.1 до 5.0 лет

26

дона

штука


5.110.0

27

дона

штука


10.115.0

28

дона

штука


15.120.0 

29

дона

штука


20.125.0 

30

дона

штука


30.135.0 

31

дона

штука


35.1 ва ундан ортиқ

35.1 и более

32

дона

штука


3. Йўл хўжалиги

3. Путевое хозяйство

Ҳисобот даври охири ҳолатига фойдаланиладиган йўллар (трамвай, метрополитен, троллейбус) узунлиги

Эксплуатационная длина (трамвайных, метрополитенных, троллейбусных) путей на конец отчетного периода                                         

33

км


       улардан тезюрар трамвай йўллари

         из него пути скоростного трамвая

34

км


Умумий йўлларнинг ёйилган узунлиги  (трамвай, метрополитен, троллейбус)

Развернутая длина (трамвайных, метрополитенных, троллейбусных) путей

35

км


шу жумладан:   в том числе:

туташмайдиган трамвай йўллари

трамвайных бесстыковых путей

36

км


темирбетон шпалли трамвай йўллари

трамвайных путей на железобетонных шпалах

37

км


4. Энергия хўжалиги

4. Энергохозяйство

Ҳисобот даври охирига мавжуд тортувчи қайта ўзгартириш электр подстанциялари сони

Число тяговых преобразовательных электрических подстанций на конец отчетного периода

38


бирлик единиц


Ҳисобот даври охирига тортувчи подстанцияларнинг умумий белгиланган қуввати

Общая установленная мощность тяговых подстанций на конец отчетного периода

39

кВт


Йўловчилар ташишга сарфланган электрэнергия

Расход электроэнергии на перевозки пассажиров

40

минг кВт соат

тыс.кВт час


Йил охирига  узлуксиз токнинг таъминловчи ва тортиб олувчи тармоғи узунлиги - жами

Протяженность питающей и отсасывающей сети постоянного тока на конец года  всего

41

км


шу жумладан ҳаводаги тармоқ

в том числе воздушной сети

42

км


                            


Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды  поясните причину

          

        

              


200_йил  " _____"________

М.Ў.

М.П

Раҳбар

Руководитель

______________________

(И.Ш.О.)

(Ф.И.О.)

________________

(имзоси)

(подпись)

  





_______________

(алоқа телефони)

(контактный  телефон)



Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление формы         

___________________________

(мансаби)

(должность)

___________

(И.Ш.О.)

(Ф.И.О.)

___________

(имзоси)

(подпись)

           




ҲИСОБОТНИ ТЎЛДИРИШ БЎЙИЧА КЎРСАТМА


1. Трамвай (троллейбус) транспортининг йўловчи ташиш айланмаси 13-сатрни трамвай (троллейбус) транспортининг йўловчилар ташиш ўртача масофасини кўпайтириш билан ҳисоблаб чиқилади. Республика трамвай (троллейбус) транспорти бошқармаси органи белгилаган тартибда тасдиқланади ва статистика ҳисоботида доимий миқдор сифатида фойдаланилади

2. Умумфойдаланувчи транспорт  ҳар қандай йўловчиларни ташийдиган (фақат ўз корхонаси ёки ўз вазирлиги, идораси йўловчиларининг ўзинигина эмас) транспортни ифодалайди.

Умумфойдаланадиган трамвай йўлининг фойдаланиладиган узунлиги йўловчиларни тушириш, чиқариш, пулли йўловчи, юкларини ташиш пайтида трамвай вагонларидан юкларни тушириш, юк ортиш учун белгиланган трамвайларнинг чекланган тортиш ўқи оралиғидаги асл узунликни ифодалайди. Умумфойдаланадиган трамвай йўлининг фойдаланиш узунлиги асосий йўл ўқи (иккита ва ундан ортиқ йўли участкаларда энг қисқа узунликдаги йўл ўқи бўйлаб) бўйича ўлчанади.

1-мисол. Агар бир-бирига яқин трамвай бекатларининг ўқлари оралиғидаги тортиш бир йўлли ва 400 метрга тенг бўлса унинг фойдаланиш узунлиги 400 метрга тенг бўлади.

2-мисол. Агар бир-бирига яқин трамвай бекатларининг ўқлари оралиғидаги берилган икки йўл ҳисобланиб, йўллардан бирининг узунлиги 590 метр, иккинчи йўлники 600 метрга тенг бўлса, унда шу тортишнинг фойдаланиш узунлиги 590 метрга тенг бўлади.

Умумфойдаланадиган фойдаланиш узунлигига йўловчи, юкларни пулли ташиш жараёнида трамвай вагонларидан йўловчиларни тушириш, чиқариш, юк ортиш ва тушириш амалга ошириладиган барча тармоқлар қўшилади.

Разъезд, узел ва бошқаларнинг (асосийдан ташқари) йўл узунлиги хатто, агар бу йўллар бир пайтнинг ўзида йўловчи олиш, юкларни юклаш ва тушириш учун фойдаланилган бўлса ҳам умумфойдаланадиган бўлса, умумфойдаланадиган трамвай йўлларининг узунлигига қўшилмайди.

Шундай килиб, умумфойдаланадиган трамвай йўлларининг фойдаланиладиган узунлигини пулли йўловчи ва юк ташиш учун мўлжалланган трамвай йўлларининг (участка йўлларини қайта қопламай) умумий узунлигинии фодалайди.

3. Умумфойдаланмайдиган трамвай йўлларининг (кириш йўлли) фойдаланиш узунлиги бу энг узун йўл мустақил ёки кетма-кет келадиган бир қанча йўллар, кириш йўллари, тармоқлардан иборат бўлишидан қатъи назар, бу йўлнинг анча узоқликдаги бекат трамвай йўлининг (бирлаштирилган нуқтадан бошлаб) ўқигача умумфойдаланадиган трамвай йўллари билан бирлаштириш нуқтасигача асл узунлигини ифодалайди.

Умумфойдаланмайдиган трамвай йўлларининг фойдаланиладиган узунлиги асосий йўлнинг ўқи бўйлаб ўлчанади.

Станцияли йўллар, разъездлар, узеллар ва бошқа тармоқ (асосийдан ташқари) йўлларининг узунлиги умумфойдаланмайдиган трамвай йулининг умумий эксплуатацион узунлигига қўшилмайди, ҳатто агар бу йўллар бир пайтнинг ўзида юклаш ва тушириш учун фойдаланилса ҳам.

4. Трамвай йўлининг ёйма узунлиги йўллар йўловчи, юк ташиладиган йўл ёки умумфойдаланмайдиган йўл эканлигидан қатъи назар, бир томонга юрадиган йўл ҳисобидаги, яъни шоҳланган асосий йўллар, разъездлар, узеллар (йўллар кесишган жойи) съездлар (пастга тушадиган тик йўл), транспорт айланадиган охирги йўлларнинг йиғиндисидан иборат бўлади.

2, 3, 4-изоҳдаги ифодалар метрополитен ҳамда троллейбус йўлларига тегишлидир.


УКАЗАНИЯ ПО ЗАПОЛНЕНИЮ ОТЧЕТА.


1. Пассажирооборот трамвайного (троллейбусного) транспорта определяется умножением строки 13 на среднее расстояние перевозки пассажира трамвайным (троллейбусным) транспортом. Это среднее расстояние исчисляется на основе разового (1 раз в пять лет) непосредственного обследования пассажиропотоков трамвайных (троллейбусных) линий данного города, утверждается в порядке, устанавливаемом органом управления трамвайным (троллейбусным) транспортом республики и используется как постоянная величина в статистическом отчете.

2. Транспорт общего пользования представляет собой транспорт, который перевозит любых пассажиров (а не только пассажиров своего предприятия или своего министерства, ведомства).

Эксплуатационная длина трамвайного пути общего пользования представляет собой фактическую длину между осями трамвайных остановочных пунктов (ограничивающих перегон), предназначенных для посадки, высадки пассажиров, грузов, эксплуатационная длина трамвайного пути общего пользования измеряется по оси главного пути (на участках с двумя или более путями - по оси пути с наименьшей длиной).

Пример 1. Если перегон между осями ближайших друг к другу трамвайных остановочных пунктов является однопутным и равным 400 м., то его эксплуатационная длина равна 400 м.

Пример 2. Если перегон между осями ближайших друг к другу трамвайных остановочных пунктов является двухпутным, длина одного из путей равна 590 м., второго - 600м., то эксплуатационная длина этого перегона равна 590 м.

В эксплуатационную длину общего пользования включаются все ответвления, на которых производится посадка, высадка пассажиров, погрузка, выгрузка грузов из трамвайных вагонов при платных перевозках пассажиров, грузов.

Длина путей, разъездов, узлов и других (кроме главных) в общую эксплуатационную длину трамвайного пути общего пользования не включается, даже если эти пути одновременно используются для посадки, высадки пассажиров, погрузки, выгрузки грузов из трамвайных вагонов при платных перевозках пассажиров, грузов.

Таким образом, эксплуатационная длина трамвайных путей общего пользования представляет собой общую длину трамвайных линий (без перекрывающихся участков линий) предназначенных для платных перевозок пассажиров и грузов.

3. эксплуатационная длина трамвайного пути необщего пользования (подъездного пути) представляет собой фактическую длину от точки соединения этого пути с трамвайными путями общего пользования до оси наиболее удаленного (от точки соединения) конечного пункта трамвайного пути, независимо от того, является ли самый длинный путь самостоятельным или этот путь включает в себя несколько следующих друг за другом путей, въездов, ответвлений.

Эксплуатационная длина трамвайного пути необщего пользования измеряется по оси главного пути.

Длина станционных путей, путей разъездов, узлов и других (кроме главных) в общую эксплуатационную длину трамвайного пути необщего пользования не включается, даже если эти пути одновременно используются для погрузки, выгрузки грузов.

4. Развернутая длина трамвайного пути представляет собой длину в однопутном исчислении, т.е. сумму длин главных путей ответвлений, разъездов, узлов, съездов, путей поворотных колец и других путей, независимо от того, являются ли пути пассажирскими, грузовыми или путями необщего пользования.

Изложение в сносках 2, 3, 4  относится к метрополитенным и троллейбусным путям.


Время: 0.0067
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск