Внимание!

NB! Мазкур шаклни "Норма" АКТдан "Word" матн редакторига чикариб, компьютер клавиатураси ёрдамида тўлдириш ва чоп этиш лозим NB! Настоящую форму необходимо вывести из ИПС "Норма" в текстовый редактор "Word", заполнить ее с клавиатуры компьютера и распечатать


ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

Законодательство РУз / Статистика. Отчетность / Утратившие силу документы / Бланки статистической отчетности / Бланки статистической отчетности 2012 г. / Формы отчетов по образованию /

Форма 6-таълим (годовая). Отчет детского дошкольного учреждения

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2011 йил 24 октябрдаги 4-мб-сон қарорига

118-сон илова

                         

ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

                         

Давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиш, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиш ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиш Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную ст. 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Ушбу ҳисобот шакли статистика органлари томонидан бепул тақдим этилади, Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг расмий рухсатисиз тираж қилиниши мумкин эмас, шунингдек тижорат мақсадида тарқатилмайди.

Настоящий бланк отчетности предоставляется органами статистики на безвозмездной основе, не может тиражироваться без официального разрешения Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике и распространяться в коммерческих целях.

          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления

      


6-ta`lim shakli

Халқ таълими вазирлигининг мактабгача таълим муассасалари -

Халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман (шаҳар) бўлимларига;

         

5 январь


Йиллик

Годовая

Халқ таълими муассасалари фаолиятини методик таъминлаш ва ташкил этиш туман (шаҳар) бўлимлари -

Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига, вилоятлар халқ таълими бошқармаларига ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармасига;

           

10 январь

Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги, вилоятлар халқ таълими бошқармалари ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармаси, бошқа вазирлик ва идоралар мактабгача болалар муассасалари, мактабгача таълим соҳасида хизмат кўрсатувчи (лицензияга эга бўлган) нодавлат ташкилотлар -

Қорақалпоғистон Республикаси, вилоятлар ва Тошкент шаҳар статистика бошқармаларига

           

15 январдан

кечиктирмай

Детские дошкольные учреждения Министерства народного образования -

Районным (городским) отделам методического обеспечения и организации деятельности учреждений народного образования;

             

5 января

Районные (городские) отделы методического обеспечения и организации деятельности учреждений народного образования -

Министерству народного образования Республики Каракалпакстан, управлениям народного образования областей, главному управлению народного образования города Ташкента;

          

10 января

Министерство народного образования Республики Каракалпакстан, управления народного образования областей, главное управление народного образования города Ташкента, дошкольные учреждения других ведомств, негосударственные организации, оказывающие услуги в сфере дошкольного образования (имеющие лицензию) -

Управлениям статистики Республики Каракалпакстан, областей и города Ташкента

              

не позднее

15 января

Маҳфийлик ахборот олувчи томонидан кафолатланади

Конфиденциальность гарантируется получателем информации



                

Ҳисобот топширувчи

субъект номи

Наименование

отчитывающегося субъекта


хос рақамлар

коды


КТУТ    (ОКПО)


СТИР    (ИНН)

Почта манзили

Почтовый адрес



МҲОБТ (СОАТО)


ХХТУТ  (ОКОНХ)

                 


МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ МУАССАСАСИНИНГ

20_____ йил

ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ

ДЕТСКОГО ДОШКОЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

за 20_____ год




1-БЎЛИМ. БОЛАЛАР СОНИ (ҚИСҚА МУДДАТЛИ ГУРУҲЛАРГА

ҚАТНАЙДИГАН БОЛАЛАРНИ ҚЎШГАН ҲОЛДА)

РАЗДЕЛ 1. ЧИСЛЕННОСТЬ ДЕТЕЙ (ВКЛЮЧАЯ ДЕТЕЙ, ПОСЕЩАЮЩИХ

ГРУППЫ КРАТКОВРЕМЕННОГО ПРЕБЫВАНИЯ)

                      

Кўрсаткичлар номи

Наименование

показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Жами

Всего

улардан 01.01.2012 йил санасига ёшда:

из них в возрасте на 01.01.2012 г:

1 ёшгача

(1 ёшда-

гиларни

қўшган

ҳолда)

до 1 года

включи-

тельно

2 ёш

2 лет

3 ёш

3 лет

4 ёш

4 лет

5 ёш

5 лет

6 ёш

6 лет

7 ёш

7 лет

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Йил охирига болалар сони

Численность детей на конец года

110









улардан: қизлар

из них: девочек

120









        

Уй боғчаларидаги болалар сони (130) __________

Численность детей  в надомном детсаде (130) _____________

Филилаллар сони (150) _______________

Число филиалов (150) _______________

Уй боғчалари сони (140) ______________

Число надомных детсадов (140) _____________

Филиаллардаги болалар сони (160) ______________

Численность детей в филиалах (160) _____________

    


2-БЎЛИМ. МАВЖУД ГУРУҲ ВА ЎРИНЛАР

РАЗДЕЛ 2. НАЛИЧИЕ ГРУПП И МЕСТ

         

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Болалар сони, киши

Численность детей, человек

Гуруҳлар сони, бирлик

Число групп, единиц

Ўринлар сони, бирлик

Число мест, единиц

Жами

Всего

шу жумладан,

3 ёшли ва

ундан катта

в том числе

в возрасте

3 лет и старше

Жами

Всего

шу жумладан,

3 ёшли ва

ундан катта

в том числе

в возрасте

3 лет и старше

Жами

Всего

шу жумладан,

намунавий

лойиҳа асосида

қурилган биноларда

в том числе,

в зданиях пост-

роенных по

типовому проекту

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами

Всего

210

х

х





24 соат давомида бўладиган болалар гуруҳлари

Группы с 24 часовым пребыванием детей

220




Х


Х

       


3-БЎЛИМ. ҲИСОБОТ ЙИЛИДА МАКТАБГАЧА

БОЛАЛАР МУАССАСАЛАРИДА ДАВОМАТ

РАЗДЕЛ 3. ПОСЕЩАЕМОСТЬ ДОШКОЛЬНОГО

УЧРЕЖДЕНИЯ В ОТЧЕТНОМ ГОДУ

        

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос

рақами

Код строки

Жами, бирлик

Всего, единиц

шу жумладан, 3 ёш ва

ундан катта бўлган болалар

в том числе, детьми

в возрасте 3 лет и старше

А

Б

1

2

Гуруҳларда болалар ўтказган кунлар сони

Число дней, проведенных в группах детьми

310



Болалар келмай қолган кунлар сони - жами

Число дней, пропущенных детьми - всего

320



шу жумладан: касаллиги сабабли

в том числе: по болезни детей

330



бошқа сабаблар билан

по другим причинам

340



Муассасанинг йил давомида ишлаш кунлари сони

Число дней работы учреждения в году

350


Х

Болаларнинг йиллик ўртача сони, киши

Среднегодовая численность детей, человек

360



      

          

4-БЎЛИМ. ҚИСҚА МУДДАТЛИ ГУРУҲЛАР

РАЗДЕЛ 4. ГРУППЫ КРАТКОВРЕМЕННОГО ПРЕБЫВАНИЯ

       

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

хос

рақами

Код

строки

Гуруҳлар

сони,

бирлик

Число

групп,

единиц

Тарбияла-

нувчилар

сони,

киши

Число

воспитан-

ников,

человек

улардан 2012 йил

1 январида

қуйидаги ёшга

тўладиганлари

в том числе, возраст

которых на 1.01.2012

года составляет:

Қисқа муддатли гуруҳлар ходимлари, киши

Персонал групп кратковременного пребывания, человек

2 ёш

2 года

3 ёш

3 года

4 ёш

4 года

5 ёш

5 лет

6 ёш

6 лет

7 ёш

7 лет

тарбия-

чилар

воспи-

татели

тарбия-

чилар

ёрдам-

чилари

помощ-

ники

воспи-

тателя

мусиқа

раҳбар-

лари

музы-

кальные

руково-

дители

тиббий

ҳамши-

ралар

меди-

цинские

сестры

ўқитувчи

-лого-

педлар

учителя-

логопеды

ўқитувчи

-дефекто-

логлар

учителя-

дефек-

тологи

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

"Камолот" гуруҳи

группы “развития”

401



х










х

х

улардан қизлар

в них девочек

402



х






х

х

х

х

х

х

"Келажакда 1-синф ўқувчиси" гуруҳи

группы “будущий первоклассник”

403



х

х

х








х

х

улардан қизлар

в них девочек

404



х

х

х




х

х

х

х

х

х

"Ўз она тилида ўқимаётган болалар" гуруҳи

группы “для детей, в которых обучение осуществляется на не родном языке”

405














х

улардан қизлар

в них девочек

406









х

х

х

х

х

х

"интеграл" гуруҳлар

"интегрированные" группы

407













х


улардан қизлар

в них девочек

408









х

х

х

х

х

х

"Ўзгача бола" гуруҳи

группы "особый ребенок"

409



х

х











улардан қизлар

в них девочек

410



х

х





х

х

х

х

х

х

Гуруҳлардаги барча болалар

Всего во всех группах

411















улардан қизлар

в них девочек

412









х

х

х

х

х

х

               


5-БЎЛИМ. МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ МУАССАСАСИНИНГ

ПЕДАГОГ ХОДИМЛАРИ

РАЗДЕЛ 5. ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ РАБОТНИКИ

ДОШКОЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

            

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос рақами

Код строки

Барча

ходимлар, киши

Всего

работников, человек

улардан аёллар

из них

женщин

1 устундан  қуйидаги маълумотларга эга:

из графы 1 имеют образование:

олий

высшее

тугалланмаган олий

незаконченное высшее

ўрта махсус

среднее специальное

жами

всего

шу жумладан, педагогик

в том числе педагогическое

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами

Всего

510







шу жумладан:

в том числе:








мудирлар

заведующий

511







тарбиячилар

воспитатели

512







мусиқа раҳбари

музыкальный руководитель

513







ўқитувчи-дефектолог

учитель-дефектолог

514







ўқитувчи-логопед

учитель-логопед

515







бошқа педагоглар

другие педагоги

516







        


512-сатрдан - катта тарбиячилар (тарбиячи услубиятчилар) (517) __________________

из строки 512 - старших воспитателей (воспитателей-методистов) (517) __________________

                  

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр хос

рақами

Код строки

5 йилгача

до 5 лет

5 йилдан

10 йилгача

от 5 до 10 лет

10 йидан

15 йилгача

от 10 до 15 лет

15 йил ва

ундан ортиқ

15 лет и более

А

Б

1

2

3

4

Барча ходимлардан (510-сатр) педагогик иш стажига эга бўлганлар

Из общей численности (строка 510) имеют стаж педагогической работы

520





               


6-БЎЛИМ. БАРЧА БИНОЛАРНИНГ УМУМИЙ МАЙДОНИ ВА

МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ МУАССАСАСИДА БОЛАЛАРНИ БОҚИШ

ВА КЎРСАТИЛГАН БОШҚА ТАЪЛИМ ХИЗМАТЛАРИ УЧУН ТЎЛОВЛАР

РАЗДЕЛ 6. ОБЩАЯ ПЛОЩАДЬ ВСЕХ ПОМЕЩЕНИЙ И ОПЛАТА

ЗА СОДЕРЖАНИЕ ДЕТЕЙ В ДОШКОЛЬНОМ УЧРЕЖДЕНИИ

И ОКАЗАНИЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УСЛУГ

               

Мактабгача муассасанинг ҳисобот йили охирига умумий майдони (610)________ кв.м.

Общая площадь дошкольного учреждения на конец отчетного года

шу жумладан, гуруҳлар майдони (қабулхона, ўйинхона, ётоқхона, овқатланиш хонаси ва ҳожатхоналар) (620)________кв.м.

в том числе площадь групповых помещений (приемной, игральной, спальни, туалетной и буфетной комнат)

Юқумли касалликлар учун ажратилган алоҳида хонадаги жойлар сони, (630) ___________ бирлик

Число мест в изоляторе (630) ___________ единиц

Мактабгача болалар муассасида кўрсатилган таълим хизматлари учун йил давомида тушган пул маблағлари, (640)_________________ минг сўм

Поступило денежных средств за оказание платных образовательных услуг в детское дошкольное учреждение за год, (640)_________________ тыс. сум

Мактабгача болалар муассасасида болаларни боқиш учун йил давомида тушган пул маблағлари (ота-оналар тўлови), (650)__________________ минг сўм

Поступило денежных средств за содержание детей в дошкольном учреждении (родительская плата) за год, (650)__________________ тыс. сум

                               

                          

7-БЎЛИМ. ГУРУҲЛАРДА МАШҒУЛОТ ОЛИБ БОРИЛАДИГАН ТИЛ

РАЗДЕЛ 7. ЯЗЫК, НА КОТОРОМ ВЕДЕТСЯ РАБОТА В ГРУППАХ

                      


МАЪЛУМОТ УЧУН:

СПРАВОЧНО:

                     

Тилнинг номи

Наименование

языка

Тил хос

рақами

Код языка

Сатр

хос

рақами

Код 

строки

Болалар сони, киши

Численность детей, человек

   

Ўқитиш тили

Язык обучения

Тил хос

рақами

Код языка

Ўқитиш тили

Язык обучения

Тил хос

рақами

Код языка

Жами

Всего

шу жумладан,

давлат тилини

ўрганаётганлар

в том числе изучают

государственный язык

Ўзбек тили

Узбекский язык

66

Туркман тили

Туркменский язык

62

Рус тили

Русский язык

52

Қирғиз тили

Киргизский язык

29

А

1

2

3

4

    


710



      


720



Қорақалпоқ тили

Каракалпакский язык

25

Тожик тили

Таджикский язык

57

      


730



Жами

Итого


750



Қозоқ тили

Казахский язык

22


   

        


8-БЎЛИМ. МАКТАБГАЧА МУАССАСА БИНОСИ ТЕХНИК ҲОЛАТИ

РАЗДЕЛ 8. ТЕХНИЧЕСКОЕ СОСТОЯНИЕ ЗДАНИЯ

ДОШКОЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

         



Капитал таъмирлашга муҳтож (811)


(ҳа, йўқ)

Требует капитального ремонта


(да, нет)

                



Авария ҳолатида (812)


(ҳа, йўқ)

Находится в аварийном состоянии


(да, нет)

           



Ободонлаштиришнинг барча турларига эга (813)


(ҳа, йўқ)

Имеет все виды благоустройства


(да, нет)

                   



Эга:        Имеет:



               



Водопровод (814)


(ҳа, йўқ)

Водопровод


(да, нет)

             



Иситиш (марказлаштирилган ёки якка тартибда) (815)


(ҳа, йўқ)

Отопление (центральное или индивидуальное)


(да, нет)

                   



Канализация (816)


(ҳа, йўқ)

Канализацию


(да, нет)

                 


Маълумот учун:

Справочно:

           

Мактабгача таълим муассасасининг тури:

Тип дошкольного учреждения:

болалар боғчаси - 1

детский сад

ясли-боғча - 2

ясли-сад

ясли - 3

ясли

болалар мактаб-боғчаси - 4

школа-детский сад


Ҳудудий жойлашиши:

Местность:

шаҳарда - 1

городская

қишлоқда - 2

сельская

Мактабгача таълим муассасасининг йўналиши:

Назначение дошкольного учреждения:

умумий - 1

общее

санаторий - 2

санаторное

махсус - 3

специальное


Иш тартиби:

Режим работы:

беш кунлик - 1

пятидневный

олти кунлик - 2

шестидневный

Капитал таъмирланаяпти - 1

Находится на капитальном ремонте

       

Болалар учун махсус муассаса соҳаси:

Профиль учреждения специального назначения для детей:

эшитишида оғир нуқсонлар бўлганлар учун - 1

с тяжелыми нарушениями слуха

нутқида оғир нуқсонлар бўлганлар учун - 2

с тяжелыми нарушениями речи

кўришида оғир нуқсонлар бўлганлар учун - 3

с тяжелыми нарушениями зрения

психик нуқсонли (психик ривожланишда кечикиш, ақли заиф)лар учун - 4

с психическими нарушениями (задержка психического развития, умственная отсталость)

таянч-ҳаракатланиш аппаратида нуқсонлар бўлганлар учун - 5

с нарушением опорно-двигательного аппарата

мураккаб нуқсонлари бўлганлар учун - 6

со сложными дефектами

бошқа йўналишда - 7

другого профиля

       

            

Эслатма: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса - сабабини кўрсатинг

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды - поясните причину

              

                    

                   

                  

20__йил  "___"_________

М.Ў.

М.П.

Раҳбар

Руководитель


______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

_______________

(имзо)

(подпись)

______________________

(алоқа телефони)

(контактный телефон)


Ҳисобот тузиш

учун масъул

мансабдор шахс

Должностное лицо,

ответственное за

составление отчета

  

________________

(мансаби)

(должность)

                  

______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

               

_______________

(имзо)

(подпись)

                          



6-ta`lim ҳисобот шаклини тўлдириш бўйича тушунтиришлар


Ҳисобот шаклини йил мобайнида 10 ойдан кам ишламаган доимий мактабгача таълим муассасалари (болалар боғчаси, мактаб-болалар-боғчаси, ясли боғча ва яслилар), шунингдек ўтган йилда 10 ойдан кам фаолият кўрсатган ва йил ўртасида ёки охирида доимий ишлай бошлаган мактабгача таълим муассасалари ҳамда ҳисобот даврида капитал таъмирлашда бўлган доимий мактабгача таълим муассасалари тўлдиради. Мактаб-болалар боғчаси ҳисоботни фақат мактаб ёшигача бўлган болалар учун тўлдиради. Мавсумий мактабгача таълим муассасалари ҳисоботни тўлдирмайди.

Ҳисоботнинг барча кўрсаткичлари мактабгача таълим муассасаларидаги буйруқ ва фармойишлар китоби, болаларга берилган йўлланмалар, ходимларнинг шахсий иши, болаларнинг кундалик давоматини олиб борувчи жадвал, техник паспорт ва ҳоказо дастлабки ҳисоб ҳужжатлари маълумоти билан тўлдирилади.


1-бўлимнинг 110-сатрида ҳисобот йилининг охири (31 декабр)да мактабгача таълим муассасасига шу кунгача қатнаган ёки қатнамаганлигидан қаъти назар, муассаса рўйхатида турган болалар сони келтирилади. Қишнинг 1 - 2 ойи мобайнида ўз ишини тўхтатадиган қишлоқ хўжалик фаолияти юритадиган субъект балансидаги доимий мактабгача таълим муассасалари ўз ишини тўхтатиш олдидаги рўйхат бўйича болалар сонини келтиради. Мактабгача таълим муассасаси болалари умумий сонига тўлиқсиз кун давомида қатнайдиган, яъни тушликкача ёки фақат дарсларга келувчи болалар ҳам қўшилади.

120-сатрда қизлар тўғрисида маълумот келтирилади.

130-сатрда доимий мактабгача таълим муассасаларида ташкил қилинган уй боғчаларидаги болалар сони кўрсатилади.

140-сатрда мактабгача таълим муассасаларида ташкил қилинган уй боғчалари сони кўрсатилади.

150-сатрда мактабгача таълим муассасаларининг филиаллари сони кўрсатилади.

160-сатрда мактабгача таълим муассасаларининг филиалларидаги болалар сони кўрсатилади.

110-сатр 3 - 8-устунларида ҳисобот йилидан кейинги йилнинг 1 январида 2, 3, 4, 5, 6, 7 ёшга тўладиган болалар сони кўрсатилади.

110 ва 120-сатрлар 1-устун маълумоти 2 - 8-устунлар маълумотлари йиғиндисига тенг.


2-бўлим 210-сатрида санатория ва махсус йўналишдаги гуруҳлар ва жойлар сонини қўшган ҳолда жами гуруҳлар ва жойлар сони кўрсатилади.

Умумий болалар ва ўринлар сони маълумотларидан (110-сатр 1, 4-устун, 210-сатр 5-устун) 220-сатрда санаторий ва махсус йўналишдаги гуруҳларни қўшган ҳолда суткалик гуруҳлар тўғрисидаги маълумотлар ажратиб кўрсатилади. 220-сатр маълумоти 110 ва 210-сатр маълумотларидан кичик бўлиши керак.


3-бўлимда давомат ва болалар келмаган кунлар (310 ва 320-сатрлар) болаларнинг кундалик давоматини олиб борувчи жадвалига асосан аниқланади, 330 ва 340-сатрларни йиғиндиси 320-сатрга тенг бўлиши керак.

310 - 340-сатрлар 2-устунини тўлдириш учун 1-бўлим 110-сатри 4-устуни тўлдирилиши керак.

2 муассасани бирлаштирганда ёки мактабгача муассаса бошқа идорага ўтказилганда шу муассасанинг бутун иш даври ҳисобот йил бошидан 3-бўлимда кўрсатилади.

Ҳисобот йилидаги мактабгача муассаса ишлаган кунлар сонини (350-сатр) мазкур муассаса болалар қабул қилган ҳамма кунлар маълумотидан фойдаланиш керак. Иш кунлари сони дам олиш, байрам кунлари, ёзги ишланмаган кунлар (агар мактабгача муассаса бу вақтда ёпилган бўлса) капитал таъмирлаш, бинонинг ишга яроқсиз ҳолатлари ва бошқа техник сабаблар билан ишланмаган кунлар киритилмайди. Агарда мактабгача муассаса ўз фаолиятини 1 январда эмас, балки кечроқ бошлаган бўлса, унда бу муассаса иш кунлари сони дастлабки болаларни қабул қилган кундан эътиборан ҳисобланади.

Болаларнинг йиллик ўртача сони (360-сатр) ҳар ойнинг 1 санасига рўйхатдаги болалар сонини жамлаб, ҳосил бўлган сонни муассасанинг ишлаган ойига бўлиш йўли билан топилади, худди шундай 3 ёш ва ундан катталарнинг йиллик ўртача сони (2-устун 360-сатр) топилади.

310 ва 320-сатрлар йиғиндиси 350-сатрнинг 360-сатр кўпайтмасига деярли тенг бўлиши керак.


4-бўлимда қисқа муддатли гуруҳлар, бу гуруҳ тарбиячиларининг жинс, ёши ва гуруҳлар тури бўйича тақсимланиши, шунингдек мактабгача муассаса ходимлари тўғрисида маълумот берилади. Қисқача муддатли гуруҳлар Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги томонидан ишлаб чиқилган ва тасдиқланган "Қисқача муддатли гуруҳлар тўғрисида низом" асосида ташкил топади ва фаолият кўрсатади.


5-бўлимда мактабгача муассаса ходимлари, шунингдек болалар тарбияси билан банд бўлган ўриндошлик йўли билан ишловчилар қўшилган ҳолдаги маълумотлар келтирилади. Улар амалдаги ишловчилар тўғрисида бўлганлиги сабабли, бу бўлимдаги маълумотлар фақат тўлиқ (қолдиқсиз) сонлар билан ифодаланиши керак.

Мактаб-болалар боғчаларида мудир лавозими ўрнига директор лавозими жорий этилган бўлса, улар тўғрисидаги маълумотлар 511-сатрда келтирилмай, фақат мактаб ҳисоботида кўрсатилади.

Агарда ходима ёш болага қараш таътилида бўлиб, унинг лавозимида бошқа ходим ишлаётган бўлса, унда бу бўлимда у ҳисобга олинмайди.

6-устундаги маълумотлар 5-устундаги маълумотларга бошқа йуналишдаги (педогогик бўлмаган) ўрта билим юртини тугатган шахслар сони тенг келиши ёки кам бўлиши мумкин.

510-сатр кўрсаткичлари 511 - 516-сатрлар барча устунлари маълумотига тенг бўлиши керак.

512-сатрнинг 3 - 5-устунлари йиғиндиси 512-сатр 1-устуни йиғиндисидан кам ёки тенг бўлиши керак, чунки 1-устунга ўрта умумий маълумотли шахслар ҳам киритилган.

520-сатр 1 - 4-устун йиғиндиси 510-сатр 1-устун йиғиндисига тенг бўлиши керак.


6-бўлимда мактабгача муассасанинг барча бинолари умумий майдони кв.м.да тўлиқ (ўнли касрсиз) кўрсатилади.

Биноларнинг умумий майдонига (610-сатр) болаларни жойлаштиришда банд бўлган иморат ва бўш хоналар, мудир ва шифокор эгаллаган хоналар, ёрдамчи хўжалик, ошхона, йўлак, вестибюль ҳамда мактабгача муассаса эҳтиёжлари учун фойдаланиладиган ертўла ва ярим ертўла майдонлари киради. Бинонинг умумий майдонига бўш ётган ертўла ва ярим ертўлалар, омбор сифатида ишлатиладиган майдонлар, шунингдек зинопоя, санузел ҳамда ҳовлидаги қўшимча қурилишлар (сарой, гараж ва шунга ўхшашлар) киритилмайди.

620-сатрда қабулхона, болалар тўпланадиган жойлар, ўйинхона, ётоқхона, ҳожатхона ва овқатланиш хоналари кўрсатилади. 620-сатр маълумотлари, 610-сатрда қайд қилинган маълумотлардан анча кам бўлиши керак.

630-сатрда юқумли касалликлар учун ажратилган алоҳида хона (изолятор)даги жойлар сони келтирилади. Изолятор бу болаларни касалхонага жойлаштириш ёки уларни мактабгача муассасалар томонидан олиниши олдидан даволанадиган хоналардир. Эгаллаб турилган майдонлар хусусидаги маълумотларни тўплашда мактабгача муассасанинг техник паспортидан фойдаланилади.


7-бўлимда тарбиячиларнинг болалар билан қайси тилда (тилларда) муомалада бўлиши ва бу гуруҳлардаги болалар сони кўрсатилади.

1-устунда тилнинг хос рақами (хос рақам бўлимнинг маълумот қисмида) кўрсатилади. 4-устундаги маълумот 3-устун маълумотига (ясли ёшидаги болалар сони ҳисобига) тенг ёки кичик бўлиши керак.

Тарбиячиларнинг болалар билан муомаласи ўзбек тилида бўлса, 4-устун тўлдирилмайди. 750-сатр 3-устуни маълумоти 110-сатрнинг 1-устуни маълумотига тенг бўлиши керак.


8-бўлимда мактабгача муассаса биноларининг техник ҳолати, ободонлаштиришнинг барча турлари тўғрисида маълумот келтирилган. Бу бўлимда "ҳа" жавоби 1 рақами билан, "йўқ" эса 2 рақами билан белгиланади.

Муассаса марказлаштирилган сув тармоғидан ёки артизан қудуғидан келиб тушадиган тармоқлараро сув қувурлари билан таъминланган бўлса, 814-сатрда "1" кўрсатилади.

Муассаса марказлашган иситиш воситасига эга бўлса (қайси иситиш манбаидан: ўзининг иситувчи буғ қозони, иситиш қозонлари группаси, марказлаштирилган асосда иссиқлик билан таъминловчи станциясидан фойдаланишидан қаъти назар), 815-сатрда "1" қўйилади.

Агар муассаса хўжалик-нажасли сувлари кўча канализация тармоғига ёки сингиб кетадиган қудуқларга уланган канализация иншооти билан жиҳозланган бўлса, 816-сатрда “1” кўрсатилади.

Агар 814 - 816-сатрларда ободонлаштиришнинг бирор-бир тури кўрсатилмаган бўлса, у ҳолда мактабгача муассаса ободонлаштиришнинг барча турларига эга бўлмайди ва 813-сатр "2" га тенг бўлиши керак.



Разъяснения по заполнению формы 6-ta`lim


Форму отчетности составляют постоянные дошкольные учреждения (детский сад, школа - детский сад, ясли - сад и ясли), которые работают не менее 10 месяцев в году, а также дошкольные учреждения, которые открыты как постоянные в середине или в конце отчетного года и в связи с этим в минувшем календарном году проработали менее 10 месяцев и находящиеся в отчетном году на капитальном ремонте. Школа - детский сад заполняет отчет только на детей дошкольников. Сезонные дошкольные учреждения отчет не составляют.

Все показатели отчета заполняют по данным первичной учетной документации, имеющейся в дошкольном учреждении - книга приказов и распоряжений, путевки на детей, личные дела работников, табель учета ежедневной посещаемости детьми, технический паспорт и т. д.


В разделе 1 в стр. 110 приводят данные о численности детей, состоящих в списках дошкольного учреждения на конец отчетного года (31 декабря), независимо от того, посетили дети в этот день дошкольное учреждение или нет. Постоянное дошкольное учреждение, находящееся на балансе субъекта сельскохозяйственной деятельности и работающее с перерывом 1 - 2 зимних месяца, приводит данные о численности детей по списку за последний месяц работы перед перерывом. В общее число детей включаются также и дети, посещающие дошкольное учреждение в режиме не полного дня, то есть до обеда или приходящие только на занятия.

В стр. 120 соответственно приводятся данные о девочках

В стр. 130 указывается число детей, посещающих надомный детский сад, организованный при постоянном дошкольном учреждении.

В стр. 140 указывается число надомных детских садов, организованных при дошкольном учреждении.

В стр. 150 указывается число филиалов, организованных при дошкольном учреждении.

В стр. 160 указывается число детей в филиалах, организованных при дошкольном учреждении.

В стр. 110 гр. 3 - 8 указывают численность детей, которые на 1 января следующего за отчетным года имеют возраст 2, 3, 4, 5, 6, 7 лет.

Данные гр. 1 по стр. 110, 120 должны быть равны сумме данных граф 2 - 8.


В разделе 2 в стр. 210 приводятся данные о числе всех групп и мест, включая санаторные и специального назначения.

В стр. 220 из данных об общей численности детей и мест (стр. 110 гр. 1, 4; стр. 210 гр. 5) выделяют сведения о круглосуточных группах, включая группы санаторные или специального назначения. Данные стр. 220 должны быть, как правило, меньше данных стр. 110 и 210.


В разделе 3 число проведенных и пропущенных дней (стр. 310, 320) определяют на основе табелей посещаемости. Сумма данных стр. 330 и 340 должна быть равна данным стр. 320.

При заполнении гр. 2 стр. 310 - 340 должна быть заполнена гр. 4 стр. 110 раздела 1.

При объединении двух учреждений в одно или при передаче дошкольного учреждения другому ведомству в раздел 3 включаются суммарные данные за весь период работы учреждения в течение отчетного года.

Для определения число дней работы дошкольного учреждения в отчетном году (стр. 350) используют данные о всех днях, в которые учреждение принимало детей. В число дней работы не включают выходные, праздничные дни, нерабочие дни в летний период (если дошкольное учреждение закрыто на этот период), нерабочие дни из-за капитального ремонта, различных аварий и других технических причин. Если дошкольное учреждение начало работать не с первого января, а позднее, то число дней работы в таком учреждении определяют со дня первого приема детей.

Среднегодовое число детей (стр. 360) определяют путем суммирования списочного их наличия на 1-е число каждого месяца и деления полученной суммы на число проработанных месяцев, также определяется среднегодовая численность детей в возрасте 3 года и старше (стр. 360 гр. 2).

Сумма данных строк 310 и 320 должна быть приблизительно равна данным стр.350 умноженным на данные стр. 360.


В разделе 4 приводятся данные о числе групп кратковременного пребывания, численности воспитанников в них с разбивкой по полу, возрасту и видам групп, а также о персонале дошкольного учреждения, занятого воспитанием детей в этих группах. Группы кратковременного пребывания создаются и функционируют в соответствии с разработанным и утвержденным Министерством народного образования Республики Узбекистан "Положением о группах кратковременного пребывания".


В разделе 5 приводятся сведения о персонале дошкольного учреждения, включая совместителей, занимающихся воспитанием детей.

Поскольку в раздел включают данные о фактически работающих, то данные этого раздела могут быть выражены только целыми числами (без десятых).

Если в школе - детском саду вместо заведующего введена должность директора, сведения о нем в отчет стр. 511 не включают, а показывают только в отчетах школ.

Если женщина находится в отпуске по уходу за ребенком, а на ее должности работает другая, то в разделе она не учитывается.

Данные гр. 6 должны быть равны или меньше данных гр. 5 за счет лиц, окончивших средние специальные учебные заведения другого (непедагогического) профиля.

Данные стр. 510 равны сумме стр. 511 - 516 по всем графам.

Сумма гр. 3 - 5 стр. 512 должна быть меньше или равна данным гр. 1 стр. 512, так как в гр. 1 включаются и лица, имеющие общее среднее образование.

Сумма гр. 1 - 4 стр. 520 должна быть равна стр. 510 гр. 1.


В разделе 6 приводятся данные об общей площади всех помещений в квадратных метрах без десятичных знаков.

В общую площадь включают площадь занятых и свободных комнат для размещения детей, площадь кабинетов заведующего и врача, площадь подсобных помещений, кухни, коридоров, вестибюлей, а также площадь той части подвалов и полуподвалов, которая используется для нужд дошкольного учреждения. Не включают в общую площадь свободную площадь подвалов и полуподвалов, площадь, занятую под склады, а также площадь лестничных клеток, санузлов и надворных построек (сараев, гаражей и т. п.).

В стр. 620 показывают площадь групповых ячеек, которые включают помещения приёмной, игральной, спальни, туалетной и буфетной комнат. Данные стр. 620 должны быть значительно меньше данных, записанных стр. 610.

В стр. 630 приводят сведения о числе мест в изоляторе. Под изолятором понимается отдельное помещение, в котором находятся больные дети до помещения их в стационар или до взятия ребенка из дошкольного учреждения домой. Для заполнения данных о площади используют технический паспорт дошкольного учреждения.


В разделе 7 указывают язык (языки), на котором ведется работа в группах, т. е. язык общения воспитателей с детьми и численность детей в этих группах.

В гр. 1 указывается код языка (коды приведены в справке к разделу). Данные гр. 4 должны быть меньше или равны данным гр. 3 за счет детей ясельного возраста. Графа 4 не заполняется, если языком общения воспитателей с детьми является узбекский язык. Данные стр. 750 гр. 3 должны быть равны данным стр. 110 гр. 1.


В разделе 8 приводятся данные о техническом состоянии здания, наличии всех видов благоустройства в дошкольном учреждении. В этом разделе ответы: "да" кодируют 1, "нет" - 2. Учреждение, оборудованное водопроводом, имеет внутри распределительную сеть водопроводных труб, в которые вода поступает из сети центрального водоснабжения или артезианской скважины. Такое учреждение в стр. 814 проставляет "1".

Учреждение имеет центральное отопление, если оно обеспечивается теплом независимо от какого источника: от своей котельной, групповой котельной, ТЭЦ. Такое учреждение в стр. 815 проставляет "1".

Если в учреждении имеется канализационное устройство для стока хозяйственно - фекальных вод в уличную канализационную сеть или поглощающие колодцы, то такое учреждение оборудовано канализацией и в стр. 816 должно указать "1".



















Время: 0.0061
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск