ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

ЎзР Конунчилиги / Статистика. Ҳисобот / Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари / 2018 йил учун статистика ҳисоботи шакллари / Таълим бўйича ҳисобот шакллари /

3-таълим (ЎМКҲТ) шакли (йиллик). 2018/2019 ўқув йили бошига академик лицей, касб-ҳунар коллежлари ҳисоботи

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2017 йил 9 ноябрдаги 6-мб-сон қарорига

67-сон илова


ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

            

Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

              

Интернет тармоғи воситасида, давлат статистика ҳисоботларини электрон кўринишда йиғиш автоматлаштирилган тизими eStat 2.0 орқали электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда тақдим этилади. eStat 2.0 тизимида мавжуд давлат статистика ҳисоботларининг электрон шакли (шаблони) ни Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг www.stat.uz расмий сайтидан олишингиз мумкин.  

Представляется посредством сети Интернет через автоматизированную систему сбора государственной статистической отчетности в электронном виде eStat 2.0 с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы государственной статистической отчетности (шаблонов), доступные в системе eStat 2.0 можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.stat.uz.

Ахборот махфийлиги Ўзбекистон Республикаси "Давлат статистикаси тўғрисида"ги Қонунининг 7-моддасига мувофиқ кафолатланади.

Конфиденциальность информации гарантируется в соответствии со статьей 7 Закона Республики Узбекистан "О государственной статистике".

      


2018/2019 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА АКАДЕМИК

ЛИЦЕЙ, КАСБ-ҲУНАР КОЛЛЕЖЛАРИ ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ АКАДЕМИЧЕСКОГО ЛИЦЕЯ,

ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО КОЛЛЕДЖА

НА НАЧАЛО 2018/2019 УЧЕБНОГО ГОДА


          

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления


3-ta`lim shakli

Академик лицейлар, касб-ҳунар коллежлари


5 октябрдан

кечиктирмай


Йиллик

Годовая

Академические лицеи, профессиональные колледжи

не позднее

5 октября

       

            

Статистик шаклни тўлдиришга сарфланган вақт, соатда (кераклисини белгиланг)

Время, затраченное на заполнение статистической формы, в часах (нужное отметить)

1 соатгача

до 1 часа

1-2

2-4

4-8

8-10

10 соатдан ортиқ

более 10 часов

     

              

Ташкилот номи

Наименование организации

КТУТ

ОКПО

СТИР

ИНН

         




  

           

Ҳисобот даври

Отчетный период   





йил

год

     


I - БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ КУРСЛАР, ЙЎНАЛИШЛАР

(КАСБЛАР) ВА БИТИРУВЧИЛАРНИНГ КЕЛГУСИДАГИ

БАНДЛИГИ ТУРЛАРИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ I. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ,

СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ) И ВЫПУСКНИКОВ

ПО ВИДАМ ДАЛЬНЕЙШЕЙ ЗАНЯТОСТИ

   

киши, человек

Мутахассислик (касб)

ёки (академик лицей

учун) йўналиш номи

Наименование

специальности

(профессии) или

направления (для

академического лицея)

Мутахас-

сислик

(касб),

(акаде-

мик ли-

цей учун)

йўналиш

коди

Код

специаль-

ности

(профес-

сии),нап-

равления

(для ака-

демичес-

кого

лицея)

Жами

қабул

қилин-

ди

Всего

приня-

то

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

Курсларда

ўқиётганлар

Обучаются

на курсах

Барча

курс-

ларда

ўқиёт-

ганлар,

жами

Обуча-

ются на

всех

курсах,

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

7-ус-

тун-

дан

тў-

лов

асо-

сида

Из

гра-

фы 7

на

плат-

ной

осно-

ве

2018 йилда

битирганлар сони

Число выпускников

в 2018 году

Битирганлар сонидан:

Из числа выпускников:

2019

йилда

битири-

ши ку-

тилаёт-

ганлар

сони

Ожида-

емое

число

выпуск-

ников

в 2019

году

10-устун-

дан иш-

лаб чиқа-

риш ама-

лиётини

III (IV)

курсда

ўтаганлар

Из графы

10 прохо-

дили про-

извод-

ственную

практику

на III (IV)

курсе

ишга жойлашдилар:

трудоустроились:

олий

таълим

муасса-

салари-

га ўқиш-

га кир-

ганлар

посту-

пили в

высшие

образо-

ватель-

ные уч-

режде-

ния

респуб-

лика ху-

дудидан

чиқиб

кетдилар

выехали

за пре-

делы рес-

публики

турмуш-

га чиқиш,

фарзанд

кўриш,

касаллик ва бошқа сабабларга кўра вақтинча ўқимайди ва ишламайди

временно не учатся и не работают

в связи с замужеством, рождением

ребенка, болезнью и прочее

I

II

III

IV

Жами

Всего

улар-

дан

қиз-

лар

из них

дево-

чек

10-ус-

тун-

дан

тў-

лов

асо-

сида

Из

гра-

фы 10

на

плат-

ной

осно-

ве

танлан-

ган ва ун-

га яқин му-

тахасси-

лик, (ака-

демик ли-

цей учун -

йўналиш)

бўйича

по избран-

ным и род-

ственным

специаль-

ностям,

(направ-

лению -

для акаде-

мического лицея)

Бошқа

фаолият

соҳасида

в другой

сфере

деятель-

ности

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

     





















        





















       





















           





















Жами

Итого

101


х






х



х









улардан аёллар

из них женщины

102

х






х



х










101-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

Из строки 101 число лиц

с инвалидностью

103


х






х



х









улардан аёллар

из них женщины

104

х






х



х










101-сатрдан етимлар сони

Из строки 101 число сирот

105


х






х



х









улардан аёллар

из них женщины

106

х






х



х










101-сатрдан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони

Из строки 101 число учащихся. обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ

107


х






х



х


х

х

х

х

х

х

х

улардан аёллар

из них женщины

108

х






х



х



х

х

х

х

х

х

х

     

Маълумот учун (101-сатр 7 устундан):

Справочно (из строки 101 графы 7):


Биринчи сменада таълим олаётганлар 

Обучаются в первую смену (109) ______, киши человек

Иккинчи сменада таълим олаётганлар 

Обучаются во вторую смену (110) ______,киши человек



II - БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ*)

РАЗДЕЛ II. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ВОЗРАСТУ*)

киши, человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр коди

Код строки

Жами

Всего

14 ёш

ва ундан

кичик

14 лет

и менее

15 ёш

15 лет

16 ёш

16 лет

17 ёш

17 лет

18 ёш

18 лет

19 ёш

19 лет

20 ёш

20 лет

21 ёш

21 год

22 ёш

22 года

23 ёш

23 года

24 ёш

24 года

25-30 ёш

25-30 лет

31 ёш

ва ундан

катта

31 лет

и старше

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Жами ўқувчилар:

Всего учащихся:

201















улардан аёллар

из них женщины

202















201-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони

из строки 201 число лиц с инвалидностью

203















улардан аёллар

из них женщины

204















201-сатрдан етимлар сони

из строки 201 число сирот

205















улардан аёллар

из них женщины

206















          

*) 2019 йилнинг 1 январига тўлиқ ёш сони

*) число полных лет на 1 января 2019 года



III - БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИ ЎҚИТИЛАДИГАН ТИЛЛАР

БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ

РАЗДЕЛ III. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ

ПО ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ


киши

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр коди

Код строки

Жами

Всего

шу жумладан таълим олиб бориладиган тиллар бўйича:

в том числе по языкам обучения:

ўзбек

узбекский

қорақалпоқ

каракалпакский

рус

русский

қозоқ

казахский

туркман

туркменский

қирғиз

киргизский

тожик

таджикский

бошқалар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Ўқувчилар сони

Число учащихся

301










    


IV -БЎЛИМ. ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ ЎҚУВЧИЛАРИНИНГ

ХАРАКАТИ (бутун курсни битириб кетганлардан ташқари)

РАЗДЕЛ IV. ДВИЖЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ

УЧРЕЖДЕНИЙ (за исключением выпускников,

окончивших полный курс обучения)


киши, человек


Сатр

коди

Код

строки

2017 йил

1 октябрга

ўқувчилар

сони

Число

учащихся

на 1 октября

2017 года

2017 йил 

1 октябрдан 

2018 йил

1 октябргача

келган ўқувчи-

лар сони

Число

прибывших

учащихся

с 1 октября

2017 г.

по 1 октября

2018 года

2017 йил

1 октябрдан

2018 йил

1 октябргача

кетиб қолган

ўқувчилар

сони (бити-

рувчиларсиз)

Число

выбывших учащихся

с 1 октября

2017 года

по 1 октября

2018 года

(без выпуск-

ников)

Улардан сабаблар бўйича:  

Из них по причинам::

2018 йил

1 октябрга

ўқувчилар

сони

Число

учащихся

на 1 октября

2018 года

улардан

мазкур

босқичда

такрорий

ўқиётганлар

из них

повторно

обучающих-

ся на данном

курсе

бошқа

таълим

муассаса-

ларига

ўтганлар

перешли

в другие 

образова-

тельные

учреждения

саломатлик

лари туфай-

ли академик

таътил олганлар

оформили

академичес-

кий отпуск

по состоя-

нию здо-

ровья

ўзлаштир-

маслик

(академик

қарздорлик)

туфайли

ўқишдан

четлашти-

рилганлар

отчислены

по неуспева-

емости (ака-

демической

задолжен-

ности)

суднинг

қарори

билан

озодликдан

маҳрум

этилганлар

лишены

свободы

по решению

суда

республика

худудидан

чиқиб

кетдилар

выехали

за пределы

республики

вафот

этганлик-

лари сабабли

в связи

со смертью

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

жами

всего

улар-

дан

қиз-

лар

из

них

дево-

чек

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

Жами ўқувчилар (1 бўлимдан)

Всего учащихся (из раздела 1)

401























улардан курслар бўйича ўқиётганлар:

из них учащиеся по курсам:
























1- курс  

I курс

402























2- курс 

2 курс

403























3- курс  

3 курс

404























4- курс  

4 курс

405























       


V - БЎЛИМ. ЎҚИТУВЧИ ХОДИМЛАР

РАЗДЕЛ V. ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ ПЕРСОНАЛ

киши, человек

Педагог ходимлар тоифаси

Категория педагогического персонала

Сатр коди

Код строки

Жами ўқитувчи

ходимлар сони

(ўриндошларсиз)

Всего

преподавательский

персонал

(без совместителей)

Ўқитувчи ходимлар умумий сонидан (1-устун)

қуйидаги маълумотга эга бўлганлар:

Из общего числа преподавательского

персонала (графа 1) имеют образование:

Бундан ташқари

ўриндошлар сони

Кроме того,

число совместителей

олий

высшее

улардан

педагогик

из них педа-

гогическое

тугаллан-

маган олий

незаконченное

высшее

ўрта-махсус

среднее

специальное

улардан

педагогик

из них педа-

гогическое

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

Жами

Всего

501








улардан аёллар

из них женщины

502








501-сатрдан:

из строки 501:









информатика ўқитувчилари

преподаватели информатики

503








улардан аёллар

из них женщины

504








чет тиллар ўқитувчилари

преподаватели иностранных языков

505








улардан аёллар

из них женщины

506








Ишлаб чиқариш бўйича ўқитиш усталари

Мастера производственного обучения

507

20

20






улардан аёллар

из них женщины

508








501-сатрдан охирги 12 ой давомида қайта тайёрлаш ёки малака ошириш курсларида ўқиганлар

Из строки 501, прошли обучение в курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев

509


х

х

х

х

х

х

улардан аёллар

из них женщины

510


х

х

х

х

х

х

Ўқитувчи ходимларнинг умумий сонидан (501 сатрдан) илмий даражага эга: 

Из общего числа преподавательского персонала (из строки 501) имеют ученную степень:

Фан номзоди

Кандидата наук

511


х

х

х

х

х


Фан доктори

Доктора наук

512


х

х

х

х

х


      


VI- БЎЛИМ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ

РАЗДЕЛ VI. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ

ТЕХНОЛОГИИ

   

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Сони, бирликда

Количество, единиц

А

Б

1

Компьютер синфлари сони

Число компьютерных классов

601


уларда компьютерлар

в них компьютеров

602


Муассасада мавжудлиги:

Наличие в учреждении:



"ZiyoNet" тармоғига уланиш имконияти (1-ҳа, 2-йўқ)

доступа к сети "ZiyoNet" (1-да, 2-нет)

603


видеопроектор (1-ҳа, 2-йўқ)

видеопроектора (1-да, 2-нет)

604


электрон доска (1-ҳа, 2-йўқ)

электронной доски  (1-да, 2-нет)

605


интерактив доска (1-ҳа, 2-йўқ)

интерактивной доски (1-да, 2-нет)

606


ўқув жараёнида (видеоўқитиш материалларини кўриш учун) фойдаланадиган телевизор (1-ҳа, 2-йўқ)

телевизора, используемого в процессе обучения (для просмотра видеобучающих материалов) (1-да, 2-нет)

607


стационар телефон  (1-ҳа, 2-йўқ)

стационарного телефона (1-да, 2-нет)

608


Махсус дастурий таъминотлар мавжудлиги (умумфойдаланувчи  дастурий таъминотлардан ташқари):

Наличие специальных программных средств (кроме программных средств общего назначения):



алоҳида фанлар ёки мавзулар бўйича ўқитадиган компьютер дастурлари (1-ҳа, 2-йўқ)

обучающие компьютерные программы по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

609


мутахасисликлар бўйича махсус дастурий пакетлар  (1-ҳа, 2-йўқ)

профессиональные пакеты программ  по специальностям (1-да, 2-нет)

610


компьютерда тест синовларини ўтказиш учун дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы компьютерного тестирования (1-да, 2-нет)

611


маълумотномалар, энцилопедиялар, луғатлар ва ҳ.к. электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии справочников, энциклопедий, словарей и т.п. (1-да, 2-нет)

612


алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқув қўлланмаларнинг электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии учебных пособий по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

613


электрон кутубхона тизими  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные библиотечные системы (1-да, 2-нет)

614


муассасанинг ташкилий, бошқарув ва иқтисодий масалаларини ечадиган дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы для решения организационных, управленческих и экономических задач учреждения (1-да, 2-нет)

615


бошқа дастурий таъминотлар (1-ҳа, 2-йўқ)

другие программные средства (1-да, 2-нет)

616


       


VII- БЎЛИМ. ЎҚУВ-ЛАБОРАТОРИЯ БИНОЛАРИ ВА ЁТОҚХОНАЛАР

РАЗДЕЛ VII. УЧЕБНО-ЛАБОРАТОРНЫЕ ЗДАНИЯ И ОБЩЕЖИТИЯ


Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Лойиҳавий

қуввати

(ўринлар сони)

Проектная

мощность

(число мест)

Биноларнинг

умумий майдони,

квадрат метрлар

Общая

площадь зданий,

квадратных метров

шу жумладан:

в том числе:

Биноларнинг умумий

майдонидан ижарага

олинган майдон,

квадрат метрлар

Из общей площади

зданий, арендован-

ная площадь,

квадратных метров

ижарага

берилгани

сдано

в аренду

ўқув

учебная

ўқув-ёрдамчи

учебно-вспомога-

тельная

ёрдамчи

подсобная

турар-жой

жилая

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

Жами

Всего

701









шу жумладан:

в том числе:

ўқув-лаборатория бинолари

учебно-лабораторные здания

702









ётоқхона бинолари

здания общежитий

703









           

Ётоқхонага муҳтож бўлган шахслар сони ( 704)_______________

Число лиц, нуждающихся в общежитии 

Улардан ётоқхонада яшайдиганлар ( 705) _______________

Из них проживают в общежитии

Устахоналарнинг мавжудлиги ( 706)____________ (1-ҳа, 2-йўқ)

Наличие мастерских                                                                      (1-да, 2-нет)

Қишлоқ хўжалигида фойдаланиш учун ажратилган майдон (ўқитиш мақсадида) ( 707)________гектар

Площадь выделенных сельскохозяйственных угодий (для учебных целей)                                                                    гектар

        


VIII -БЎЛИМ. ТАЪЛИМ МУАССАСИНИНГ ТУРИ ВА ЎҚИТИШ УСУЛИ

РАЗДЕЛ VIII. ТИП И ВИД ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

    

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Ҳар бир сатр бўйича мос келувчи фақат

битта хос рақам коди белгиланади

По каждой строке обводится

только один соответствующий код

А

Б

1

Таълим муассасаси тури

Тип образовательного учреждения

801

1-Академик лицей

1-Академический лицей

2-Касб-ҳунар коллежи

2-Профессиональный колледж

Таълим муассасаси статуси

Статус образовательного учреждения

802

1-Таянч (базавий)

1-Кустовой (базовый)

2-Филиал

2- Филиал

Таълим муассасасининг ўқитиш усули

Вид обучения образовательного учреждения

803

1-Кундузги

1-Дневное

2-Сиртқи

2-Заочное

      


IX БЎЛИМ. ЧЕТ ЭЛЛИК ЎҚУВЧИЛАР ТЎҒРИСИДА МАЪЛУМОТ

РАЗДЕЛ IX. ИНФОРМАЦИЯ О ИНОСТРАННЫХ УЧАЩИХСЯ


киши, человек


Мамлакат коди

Код страны

Жами қабул қилинди

Всего принято

Улардан қизлар

Из них девочек

Барча курсларда

ўқиётганлар, жами

Обучаются на всех

курсах, всего

улардан қизлар

из них девочек

2018 йилда

битирганлар сони

Число выпускников

в 2018 году

улардан қизлар

из них девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

Жами

Всего

901







шу жумладан мамлакатлар бўйича:

в том числе по странам:








   








          








       








            








               








         








       








  








       








       








     








        


Х БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДАГИ МАВЖУД

ҚУЛАЙЛИКЛАР ВА ОИВ ПРОФИЛАКТИКАСИ ВА ЖИНСИЙ

САВОДХОНЛИК БЎЙИЧА ҲАЁТИЙ КЎНИКМАЛАРНИ

РИВОЖЛАНТИРИШ ДАСТУРЛАРИ

РАЗДЕЛ X. НАЛИЧИЕ БЛАГОУСТРОЙСТВ

В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ УЧРЕЖДЕНИИ И ПРОГРАММ

РАЗВИТИЯ ЖИЗНЕННЫХ НАВЫКОВ ДЛЯ ПРОФИЛАКТИКИ

ВИЧ И ПОЛОВОГО ПРОСВЕЩЕНИЯ

  

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Код строки

Мавжудлиги,

1-мавжуд,

2-мавжуд эмас

Наличие,

1-имеется,

2-не имеется

А

Б

1

Қуйидагиларга эга:

Имеют следуюшее:

Электр 1-ха,  2-йўқ

Электричество 1-да, 2-нет

1001


Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозлари (ҳожатхона) 1) 1-ха, 2-йўқ

Улучшенные санитарно-гигиенические устройства (туалет) 1) 1-да, 2-нет

1002


улардан алоҳида ҳожатхоналар 2) 1-ха,  2-йўқ

из них, раздельные туалеты 2) 1-да, 2-нет

1003


улардан ишлайдиган алоҳида ҳожатхоналар 2) 1-ха,  2-йўқ

из них, функционирующие раздельные туалеты 2) 1-да, 2-нет

1004


Яхшиланган ичимлик суви манбалари 3) 1-ха, 2-йўқ

Улучшенные источники питьевой воды 3) 1-да, 2-нет

1005


1444 сатрдан мавжуд ичимлик суви билан 1-ха,  2-йўқ

из строки 1444 с имеющейся в наличии питьевой водой 1-да, 2-нет

1006


Қўл ювиш учун жиҳозлар 4) 1-ха, 2-йўқ

Устройства для мытья рук 4) 1-да, 2-нет

1007


Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган инфратузилма ва материалларга эга 5) 1-ха,  2-йўқ

Инфраструктуру и материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью) 5) 1-да, 2-нет

1008


ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари 6) 1-ха, 2-йўқ

Программы развития жизненных навыков для профилактики ВИЧ и полового просвещения 6) 1-да, 2-нет

1009


         


1) Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозларига: усти ёпилган ахлат тўкиладиган ўра, вентиляцияга эга ахлат тўкиладиган ўра; ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона; компостли ҳожатхоналар киради.

2) Агар таълим муассасасида қизлар учун алоҳида ҳожатхона, ўғил болалар учун алоҳида ҳожатхона мавжуд бўлса, ёки бир жинсли ўқувчилар учун мўлжалланган мактада ҳожатхона мавжуд бўлса ушбу муассаса алоҳида ҳожатхонага эга ҳисобланади. Таълим муассасасидаги ҳожатхоналар яроқли ҳолатда ва тешиги беркитилмаган бўлса, ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона сув билан таъминланган ҳолда, ушбу муассаса ишлайдиган ҳожатхонага эга ҳисобланади.

3) Яхшиланган ичимлик суви манбаига қуйидагилар киради: водопровод, колонка, артезиан қудуқ, трубали кудуқ, ҳимояланган булоқ, бутилкаланган сув.

4) Қўл ювиш учун жиҳозлари - сув ва совун билан таъминланган, барча ўғил-қизлар фойдаланиши мумкин бўлган ишлайдиган жиҳозлар.

5) Мослаштирилган инфратузилма - таълим муассасаларига оид, барча фойдаланувчилар томонидан, шу жумладан ногиронликнинг турли шаклларига эга бўлган шахслар томонидан кириш, фойдаланиш ва чиқишни амалга ошириш имкони учун мавжуд бўлган ҳар қандай шароитни англатади. Ҳаммабоплик бинога мустақил яқинлашиш, ичига кириш, эвакуация қилишда ва/ёки бинодан ва унинг қулайликларидан ҳамда қурилмаларидан (мисол учун, сув таъминоти ва санитария) фойдаланиш давомида барча потенциал фойдаланувчиларнинг соғлиғи, ҳавфсизлиги ва хотиржамлиги кафолатланганлигига қаратилган.  Мослаштирилган материаллар - бу ногиронлиги бўлган/имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан таълим олиши ва мактабгача таълим муассасанинг ижтимоий ҳаётида тўлиқ иштирок этиши учун имконият берувчи ўқув материаллари, ёрдамчи маҳсулотлар. Ҳамма фойдаланиши мумкин бўлган ўқув материаллари ўз ичига ногиронлиги бўлган / имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан фойдаланишига мўлжалланган тегишли форматлардаги, яъни Брайл шрифтидаги, ишорали тилдаги ва содда кўринишдаги дарсликлар, ўқув материаллари, тест синовлари ва бошқалар олади.          

6) Агар умумтаълим муассасалари расмий таълим дастурлари доирасида ёки синфдан ташқари фаолиятида ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ўргатадиган дастурлар бўлса, бундай умумтаълим муассасалари ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари мавжуд муассаса деб ҳисобланади.


1) К улучшенным санитарно-гигиеническим устройствам относятся: выгребная яма с настилом, благоустроенная выгребная яма с вентиляцией; туалет со смывом или со смывным бачком; и туалет с компостом.

2) Образовательное учреждение учитываются как имеющая раздельные туалеты, если в ней есть отдельные доступные туалеты для мальчиков и отдельные доступные туалеты для девочек, либо это школа для учащихся одного пола и в ней есть туалеты. Учебное заведение учитываются как имеющее работающие туалеты, если эти туалеты находятся в исправном состоянии, туалетные отверстия не заблокированы и, в случае туалетов со смывом или со смывным бачком, обеспечены водой.

3) К улучшенным источникам питьевой воды относятся: водопровод, колонка, артезианская скважина, трубчатый колодец,  защищенный родник бутилированная вода.

4) Oсновные устройства для мытья рук - это функционирующие и доступные всем мальчикам и девочкам устройства, оборудованные водой и мылом.

5) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.

Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.

6) Жизненные навыки для профилактики ВИЧ и половое просвещение

Если в образовательных учреждениях имеются программы, предоставляющие обучение жизненным навыкам для профилактики ВИЧ и полового просвещения. Образовательное учреждение считается предоставляющим такое обучение, если оно дается в рамках формальных учебных программ или как часть внеклассной деятельности.


     

Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса, сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от  представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

  

       

      

        

        

Раҳбар

Руководитель

      

_________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

ЭРИ сертификатининг тартиб рақами ___________________

Номер сертификата ЭЦП

Сертификатининг амал қилиш муддати__________________

Срок действия сертификата

        

Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс

Должностное лицо, ответственное за составление отчета        

      

_______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

       

________________________

(мансаби)

(должность)

      

_____________________

(алоқа телефони)

(контактный телефон)

         

Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________

Адрес электронной почты организации:



Ҳисобот Ўзбекистон Республикаси Давлат солиқ қўмитаси Янги технологиялар илмий-ахборот маркази қошидаги электрон рақамли имзо калитларини рўйхатга олиш маркази томонидан берилган электрон рақамли имзо билан имзоланади.

Отчет подписывается электронной цифровой подписью, выданной Центром регистрации ключей электронных цифровых подписей Научно-информационного центра новых технологий Государственного налогового комитета Республики Узбекистан.







































Время: 0.2252
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск