ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА

ЎзР Конунчилиги / Статистика. Ҳисобот / Статистик ҳисобот. Статистик ҳисобот бланкалари / 2020 йил учун статистика ҳисоботи шакллари / Таълим бўйича ҳисобот шакллари /

2-таълим шакли (йиллик). Умумтаълим муассасасининг 2020/2021 ўқув йили бошига ҳисоботи

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Ўзбекистон Республикаси

Давлат статистика қўмитасининг

2019 йил 2 октябрдаги 10-мб-сон қарорига

72-сон илова


ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ

ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ

     

Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади.

Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности.

       

Интернет тармоғи воситасида, давлат статистика ҳисоботларини электрон кўринишда йиғиш автоматлаштирилган тизими eStat 3.0 орқали электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда тақдим этилади. eStat 3.0 тизимида мавжуд давлат статистика ҳисоботларининг электрон шакли (шаблони) ни Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг www.stat.uz расмий сайтидан олишингиз мумкин.  

Представляется посредством сети Интернет через автоматизированную систему сбора государственной статистической отчетности в электронном виде eStat 3.0 с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы государственной статистической отчетности (шаблонов), доступные в системе eStat 3.0, можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.stat.uz.

Ахборот махфийлиги Ўзбекистон Республикаси "Давлат статистикаси тўғрисида"ги Қонунининг 7-моддасига мувофиқ кафолатланади. 

Конфиденциальность информации гарантируется в соответствии со статьей 7 Закона Республики Узбекистан "О государственной статистике".

   


УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИНИНГ

2020/2021 ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА ҲИСОБОТИ


ОТЧЕТ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

НА НАЧАЛО 2020/2021 УЧЕБНОГО ГОДА


        

Тақдим этадилар

Представляют

Тақдим этиш муддати

Срок представления


2-ta`lim shakli

Халқ таълими вазирлигининг умумтаълим муассасалари - Туман (шаҳар) ҳалқ таълими бўлимларига;


16 сентябрь


Йиллик

Годовая

Туман (шаҳар) ҳалқ таълими бўлимлари - Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлигига, вилоятлар халқ таълими бошқармаларига ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармасига;


23 сентябрь

Қорақалпоғистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги, вилоятлар халқ таълими бошқармалари ва Тошкент шаҳар халқ таълими бош бошқармаси, бошқа идораларнинг умумтаълим муассасалари, мулкчилик ва ташкилий-ҳуқуқий шаклларидан қатъи назар лицензия асосида нодавлат таълим хизматларини кўрсатувчи юридик шахслар - Давлат статистика органларига


28 сентябрдан

кечиктирмай

Общеобразовательные учреждения Министерства народного образования - Районным (городским) отделам народного образования;


16 сентября

Районные (городские) отделы народного образования - Министерству народного образования Республики Каракалпакстан, управлениям народного образования областей, главному управлению народного образования города Ташкента;


23 сентября

Министерство народного образования Республики Каракалпакстан, управления народного образования областей, главное управление народного образования города Ташкента, общеобразовательные учреждения других ведомств, юридические лица, независимо от их формы собственности и организационно-правовой формы, на основе лицензии оказывающие негосударственные образовательные услуги - Органам государственной статистики


не позднее

28 сентября

    

           

Статистик шаклни тўлдиришга сарфланган вақт, соатда (кераклисини белгиланг)

Время, затраченное на заполнение статистической формы, в часах (нужное отметить)

1 соатгача

до 1 часа

1-2

2-4

4-8

8-10

10 соатдан ортиқ

более 10 часов

      

Ташкилот номи

Наименование организации

КТУТ

ОКПО

СТИР

ИНН

    




    

      

Ҳисобот даври

Отчетный период   





йил

год

    


I БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ ТУРИ

(Б устунда умумтаълим муассасаси турининг битта коди белгиланади)

РАЗДЕЛ I. ТИП ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ

(в графе Б обводится один код соответствующий виду общеобразовательного учреждения)

         

Умумтаълим муассасасининг тури

Тип общеобразовательного учреждения

Сатр коди

Код строки

А

Б

Умумтаълим мактаби

Общеобразовательная школа

101

Бошланғич мактаб

Начальная школа

102

Умумтаълим мактаб-интернати

Общеобразовательная школа-интернат

103

Ихтисослаштирилган умумтаълим муассасалари (мактаблар, мактаб-интернатлари):

Специализированные общеобразовательные учреждения (школы, школы-интернаты):


футбол бўйича мактаб-интернати

школа-интернат по футболу

104

санаторий туридаги мактаб-интернатлари:

школы-интернаты санаторного типа:


сколиоз билан касалланган болалар учун

для детей, больных сколиозом

105

сил ва нафас олиш органларининг сурункали касалликларига чалинган, алоҳида шарт-шароитларда даволаш ва соғломлаштиришга муҳтож бўлган болалар учун

для детей группы риска по туберкулезу и хроническим заболеваниям органов дыхания, нуждающиеся в лечении и оздоровлении в особых условиях

106

жисмоний ёки руҳий ривожланишида нуқсони бўлган болалар учун мактаблар, мактаб-интернатлари:

школы, школы-интернаты для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии:


кар (эшитмайдиган) болалар учун мактаб-интернати

школа-интернат для глухих (неслышащих) детей

107

заиф эшитадиган ва кейинчалик кар бўлган болалар учун мактаб-интернати

школа-интернат для слабослышащих и позднооглохших детей

108

кўзи ожиз (кўр) болалар учун мактаб-интернати

школа-интернат для незрячих (слепых) детей

109

заиф кўрадиган ва кейинчалик кўр бўлган болалар учун мактаб-интернати

школа-интернат для слабовидящих и поздноослепших детей

110

нутқида оғир нуқсонлар бўлган болалар учун мактаб-интернати

школа-интернат для детей с тяжелыми нарушениями речи

111

таянч-ҳаракат аппаратида нуқсони бўлган болалар учун мактаб-интернати

школа-интернат для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата

112

руҳий ривожланиши суст бўлган болалар учун мактаб-интернати

школа-интернат для детей с задержкой психического развития

113

ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаблар, мактаб-интернатлари:

школы, школы-интернаты (вспомогательные) для умственно отсталых детей:


ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаб

школа (вспомогательная) для умственно отсталых детей

114

ақли заиф болалар учун (ёрдамчи) мактаб-интернати

школа-интернат (вспомогательная) для умственно отсталых детей

115

кар (эшитмайдиган), заиф эшитадиган ва кейинчалик кар бўлган болалар учун аралаш турдаги мактаб-интернати

школа-интернат смешанного типа для глухих (неслышающих), слабослышащих и позднооглохших детей

116

кўзи ожиз (кўр), заиф кўрадиган ва кейинчалик кўр бўлган болалар учун аралаш турдаги мактаб-интернати

школа-интернат смешанного типа для незрячих (слепых), слабовидящих  и поздноослепших детей

117

алоҳида шароитларда таъминлаш, тарбиялаш ва таълим беришга муҳтож болалар учун мактаб

школа для детей, нуждающихся в особых условиях содержания, воспитания и образования

118

айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаблар, мактаб-интернатлари:

школы, школы-интернат с углубленным изучением отдельных предметов:


айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаб

школа с углубленным изучением отдельных предметов

119

айрим фанлар чуқур ўрганиладиган мактаб-интернат

школа-интернат с углубленным изучением отдельных предметов

120

Ўқув-тарбия комплекслари:

Учебно-воспитательные комплексы:


мактабгача тарбия ва бошланғич таълим фаолиятини амалга оширувчи муассаса (болалар боғчаси - мактаб)

учреждение, осуществляющие дошкольное воспитание и начальное образование (детский сад - школа)

121

мактаб синфлари бўлган академик лицей ёки касб-ҳунар коллежи

академический лицей или профессиональный колледж, имеющий школьные классы

122

Меҳрибонлик уйи (меҳрибонлик уйида ўқитилиши ташкил қилинган тарбияланувчилар)

Дома Мехрибонлик (воспитанники, обучение которых организовано в доме Мехрибонлик)

123

Умумтаълим дастури бўйича таълимни амалга оширмайдиган, лекин ўтган ўқув йилида битирувчилар чиқарган муассаса

Учреждение, не осуществляющее обучение по общеобразовательной программе, но выпустившее учащихся в предыдущем учебном году

124

         


II БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ ЎҚУВЧИЛАРИ

СОНИНИНГ ЎЗГАРИШИ

РАЗДЕЛ II. ДВИЖЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО

УЧРЕЖДЕНИЯ


киши

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

2019 йил

2 сентябрь

ҳолатига

ўқувчилар

Учащихся

по состоя-

нию на 2

сентября

2019 года

2019/2020 ўқув йили давомида:

В течение 2019/2020 учебного года:

Кейинги синфга ўтказилган ёки 2020 йилда мактабни битирган ўқувчилар

Число учащихся, переведенных в следующий класс

или окончивших школу в 2020 году

Кейинги синфга ўтказилгандан сўнг 2020 йил ёзги таътил давомида:

В течение летних каникул 2020 года после перевода на следующий класс:

келган ўқувчилар сони

число прибывших учащихся

кетган ўқувчилар сони

число выбывших учащихся

келган ўқувчилар сони

число прибывших учащихся

кетган ўқувчилар сони

число выбывших учащихся

жами

всего

улардан:

из них:

жами

всего

улардан:  

из них:

жами

всего

улардан: 

из них:

жами

всего

шундан қуйидаги сабабларга кўра:

из них по следующим причинам:

республи-

канинг бошқа

умумтаълим

муассаса-

ларидан

келганлар

прибывших

из других

общеобра-

зовательных

учреждений

республики

республи-

канинг бошқа

умумтаълим

муассаса-

ларига

в другие

общеобра-

зовательные

учреждения

республики

респуб-

ликадан

чиқиб

кетган

выехали

за пределы

республики

вафот

этган

в связи со

смертью

республи-

канинг бошқа

умумтаълим

муассаса-

ларидан

келганлар

прибывших

из других

общеобра-

зовательных

учреждений

республики

республи-

канинг бошқа

умумтаълим

муассаса-

ларига

в другие

общеобра-

зовательные

учреждения

республики

респуб-

ликадан

чиқиб

кетган

выехали

за пределы

республики

вафот

этган

в связи со

смертью

жами

всего

улардан

қизлар

из них

девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1-синф*  

1-класс*

201
















2-синф  

2-класс

202
















3-синф  

3-класс

203
















4-синф  

4-класс

204
















5-синф  

5-класс

205
















6-синф  

6-класс

206
















7-синф  

7-класс

207
















8-синф  

8-класс

208
















9-синф  

9-класс

209
















10-синф  

10-класс

210
















11-синф  

11-класс

211










х

х

х

х

х

х

Жами  

Всего

212
















             

Экстернат тартибида давлат аттестациясидан ўтган битирувчилар сони

Число выпускников, прошедших государственную аттестацию в порядке экстерната

______________213

улардан қизлар

из них девочек

______________ 214

                  


III БЎЛИМ. СИНФЛАР БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАРКИБИ

РАЗДЕЛ III. СОСТАВ УЧАЩИХСЯ ПО КЛАССАМ


киши

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Синф-

лар

сони,

бирлик

Число

классов,

единиц

2019 йил

2 сентябрь

ҳолатига

ўқувчилар

сони

Число

учащихся

по состо-

янию на 2

сентября

2019 г.

Жами ўқувчилар сонидан (2-устундан):

Из числа учащихся всего (из графы 2):

Бундан ташқари, қуйидаги махсус

синфларда таълим олаётган ўқувчилар:

Кроме того, обучающихся в специальных классах:

2-устундан компьютер

кўникмалари ва АКТ

бўйича таълим олаётган

ўқувчилар сони

Из графы 2  количество

учащихся обучающихся

компьютерным навыкам

и ИКТ

қизлар

девочек

иккинчи йил

ўқиётганлар

второгодники

мактаб-интернат

тарбияланувчилари

воспитанники

школ-интернатов

коррекция синфларида,

тенглаштирувчи

синфларда

в коррекционных

классах, классах

выравнивания

жисмоний ёки руҳий

ривожланишида нуқсони

бўлган болалар учун

для детей с отклонениями

в физическом или

психическом развитии

жами

всего

қизлар

девочек

жами

всего

қизлар

девочек

жами

всего

қизлар

девочек

жами

всего

қизлар

девочек

жами

всего

қизлар

девочек

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Тайёрлов гуруҳлари

Подготовительные группы

301




х

х

х

х

Х

х

х

х

х

х

1-синф*  

1-класс*

302














2-синф  

2-класс

303














3-синф  

3-класс

304














4-синф  

4-класс

305














5-синф  

5-класс

306














6-синф  

6-класс

307














7-синф  

7-класс

308














8-синф  

8-класс

309














9-синф  

9-класс

310














10-синф  

10-класс

311














11-синф  

11-класс

312














Жами 

Всего

313














           

а*) 302 сатрдан аввал (1 йил ичида) мактабгача таълим муассасаларига қатнаганлар

а*) Из строки 302 число учащихся, ранее (за год до школы)  посещавших дошкольное учреждение

(314)__________

улардан қизлар

из них девочек

(315)___________

                      


IV БЎЛИМ. СИНФЛАР ВА ТАЪЛИМ ОЛИБ БОРИЛАДИГАН ТИЛЛАР

БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАҚСИМЛАНИШИ

РАЗДЕЛ IV. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КЛАССАМ

И ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ


киши   

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Ўқувчилар

сони, жами

Число

учащихся,

всего

шу жумладан таълим олиб бориладиган тиллар бўйича:

в том числе по языкам обучения:

ўзбек

узбекский

қорақалпоқ

каракал-

пакский

рус

русский

қозоқ

казахский

туркман

туркмен-

ский

қирғиз

киргиз-

ский

тожик

таджик-

ский

бошқ-

алар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1-синф  

1-класс

401










2-синф  

2-класс

402










3-синф  

3-класс

403










4-синф  

4-класс

404










5-синф  

5-класс

405










6-синф  

6-класс

406










7-синф  

7-класс

407










8-синф  

8-класс

408










9-синф  

9-класс

409










10-синф 

10-класс

410










11-синф  

11-класс

411










Жами 

Всего

412










       


V БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАРКИБИ

(туғилганлик ҳақидаги ҳужжатларга асосан 2021 йил 1 январь ҳолатига

бўлган ёши бўйича тузилади)

РАЗДЕЛ V. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ

(составляется на основании документов о рождении, число лет

по состоянию на 1 января  2021 года)


киши   

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр коди

Код

строки

Ўқув-

чилар

сони,

жами

Число

учащих-

ся, всего

шу жумладан ёши бўйича:

в том числе по возрастам:

6 ёш

6 лет

7 ёш

7 лет

8 ёш

8 лет

9 ёш

9 лет

10 ёш

10 лет

11 ёш

11 лет

12 ёш

12 лет

13 ёш

13 лет

14 ёш

14 лет

15 ёш

15 лет

16 ёш

16 лет

17 ёш

17 лет

18 ёш ва

ундан

катта

18 лет и

старше

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Тайёрлов

гуруҳ-

лари

Подгото-

вительные

группы

жами

всего

501















қизлар

девочек

502















1-синф

1-класс

жами

всего

503















қизлар

девочек

504















2-синф

2-класс

жами

всего

505















қизлар

девочек

506















3-синф

3-класс

жами

всего

507















қизлар

девочек

508















4-синф

4-класс

жами

всего

509















қизлар

девочек

510















5-синф

5-класс

жами

всего

511















қизлар

девочек

512















6-синф

6-класс

жами

всего

513















қизлар

девочек

514















7-синф

7-класс

жами

всего

515















қизлар

девочек

516















8-синф

8-класс

жами

всего

517















қизлар

девочек

518















9-синф

9-класс

жами

всего

519















қизлар

девочек

520















10-синф

10-класс

жами

всего

521















қизлар

девочек

522















11-синф

11-класс

жами

всего

523















қизлар

девочек

524















Жами

Всего

жами

всего

525















қизлар

девочек

526















               


VI БЎЛИМ. ЧЕТ ТИЛЛАРИ ЎҚИТИЛАЁТГАН ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ТАҚСИМЛАНИШИ

РАЗДЕЛ VI. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБУЧАЮЩИХСЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ


киши   

человек

Кўрсаткичлар

номи

Наименование

показателей

Сатр

коди

Код

строки

Ўқувчилар

сони, жами

Число

учащихся,

всего

шу жумладан ўқитиладиган чет тиллари бўйича:           

в том числе обучающихся иностранным языкам:

инглиз

англий-

ский

француз

француз-

ский

немис

немец-

кий

испан

испан-

ский

форс

персид-

ский

корейс

корей-

ский

араб

араб-

ский

япон

япон-

ский

хитой

китай-

ский

ҳинд

хинди

бошқа-

лар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1-синф*  

1-класс*

601













2-синф  

2-класс

602













3-синф  

3-класс

603













4-синф  

4-класс

604













5-синф  

5-класс

605













6-синф  

6-класс

606













7-синф  

7-класс

607













8-синф  

8-класс

608













9-синф  

9-класс

609













10-синф  

10-класс

610













11-синф 

11-класс

611













Жами  

Всего

612













      


VII БЎЛИМ.  ИЖТИМОИЙ ЁРДАМГА МУХТОЖ ЎҚУВЧИЛАРНИНГ

ЁШИ БЎЙИЧА ТАРКИБИ 

(ТУҒИЛГАНЛИК ҲАҚИДАГИ ҲУЖЖАТЛАРГА АСОСАН 2021 ЙИЛ 1 ЯНВАРЬ

ҲОЛАТИГА БЎЛГАН ЁШИ БЎЙИЧА ТУЗИЛАДИ)

РАЗДЕЛ VII. ВОЗРАСТНОЙ СОСТАВ УЧАЩИХСЯ, ОТНОСЯЩИХСЯ

К СОЦИАЛЬНО-УЯЗВИМОЙ КАТЕГОРИИ

(СОСТАВЛЯЕТСЯ НА ОСНОВАНИИ ДОКУМЕНТОВ О РОЖДЕНИИ,

ЧИСЛО ЛЕТ ПО СОСТОЯНИЮ НА 1 ЯНВАРЯ 2021 ГОДА)


киши   

человек

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

коди

Код

строки

Жами

Всего

шу жумладан:

в том числе:

6 ёш

6 лет

7 ёш

7 лет

8 ёш

8 лет

9 ёш

9 лет

10 ёш

10 лет

11 ёш

11 лет

12 ёш

12 лет

13 ёш

13 лет

14 ёш

14 лет

15 ёш

15 лет

16 ёш

16 лет

17 ёш

17 лет

18 ёш ва

ундан

ката

18 лет и

старше

Ҳисобот йилида

муваффақиятли

тамомлаганлар:

Успешно окончили

в отчетном году:

9-синф

9-класс

11-синф

11-класс

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Якка тартибда уй шароитида ўқиётган болалар сони

Число детей, обучающихся индивидуально на дому

701

















улардан қизлар

из них девочек

702

















Ногиронлиги бўлган болалар сони

Число детей с инвалидностью

703

















улардан қизлар

из них девочек

704

















Ота-она қарамоғидан маҳрум бўлган ва етим болалар сони

Число детей сирот и детей, оставшихся без попечения родителей

705

















улардан қизлар

из них девочек

706

















Кам таъминланган оилаларнинг фарзанди бўлган ўқувчилар сони

Число учащихся из малообеспеченных семей

707

















улардан қизлар

из них девочек

708

















Коррекция синфларида, тенглаш-тирувчи синфларда ўқувчилар сони

Число учащихся в коррекционных классах, классах выравнивания

709

















улардан қизлар

из них девочек

710

















Жисмоний ёки руҳий ривожланишида нуқсони бўлган болалар учун синфларда ўқувчилар сони

Число учащихся в классах для детей с отклонениями в физическом или психическом развитии

711

















улардан қизлар

из них девочек

712

















       


VIII БЎЛИМ. АЛОҲИДА ФАНЛАРНИ ЧУҚУР ЎЗЛАШТИРИШ,

ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ОЛИМПИАДАЛАРДА ИШТИРОКИ

РАЗДЕЛ VIII. УГЛУБЛЕННОЕ ИЗУЧЕНИЕ ОТДЕЛЬНЫХ ПРЕДМЕТОВ,

УЧАСТИЕ УЧАЩИХСЯ В ОЛИМПИАДАХ


киши   

человек

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код

стро-

ки

Турли фанлар чуқур ўзлаштириладиган синфлардаги ўқувчилар сони

Число учащихся в классах с углубленным изучением различных предметов

Фан олимпиадаларида

қатнашган ўқувчилар сони

Число учащихся, участвовавших

в предметных олимпиадах

Олимпиада ғолиблари сони

Число победителей олимпиад

Жами

Всего

шу жумладан:

в том числе:

2-синф

2-класс

3-синф

3-класс

4-синф

4-класс

5-синф

5-класс

6-синф

6-класс

7-синф

7-класс

8-синф

8-класс

9-синф

9-класс

10-синф

10-класс

11-синф

11-класс

I-бос-

қич

I-этап

II-бос-

қич

II -этап

III-бос-

қич

III-этап

IV-бос-

қич

IV-этап

I-бос-

қич

I-этап

II-бос-

қич

II -этап

III-бос-

қич

III-этап

IV-бос-

қич

IV-этап

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

Синфлар сони, бирлик

Число классов, единиц

801












х

х

х

х

х

х

х

х

Ўқувчилар сони, жами

Число учащихся, всего

802




















улардан қизлар

из них девочек

803




















Фанлар бўйича:

По предметам:

она тили ва адабиёт

родной язык и литература

804




















инглиз тили

английский язык

805




















француз тили

французский язык

806




















немис тили

немецкий язык

807




















бошқа тиллар

другие языки

808




















тарих 

история

809




















давлат ва ҳуқуқ асослари

основа государства и право

810




















иқтисодий билим асослари

основа экономических знаний

811




















математика

математика

812




















информатика

информатика

813




















физика

физика

814




















кимё

химия

815




















биология

биология

816




















география

география

817




















тасвирий санъат, чизмачилик

изобразительное искусство, черчение

818




















меҳнат   

труд

819




















мусиқа   

музыка

820




















жисмоний тарбия

физическая культура

821




















бошқа фанлар

другие предметы

822




















                        


IX БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАСИ ПЕДАГОГЛАРИ

РАЗДЕЛ IX. ПЕДАГОГИ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ


киши  

человек

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр

коди

Код

стро-

ки

Жами педагог ходим-

лар сони

Общее

число

педаго-

гических

работ-

ников

1-

устун-

дан

аёллар

из

графы 1

жен-

щин

Жами педагог ходимлар сонидан (1-устундан) қуйидаги

маълумот даражасига ва малакавий тоифага эга бўлганлар:

Из общего числа педагогических работников (из графы 1) имеют

степень образования и квалификационные категории:

Жами педагог ходимлар сонидан (1-устундан) ўқитиш қуйидаги тилларда олиб бориладиган мактабларда:

Из общего числа педагогических работников (из графы 1) в школах с языками обучения:

олий

маълу-

мот

высшее

образо-

вание

улардан

педаго-

гик

из них

педаго-

гичес-

кое

ўрта-

махсус

маълу-

мот

среднее

специ-

альное

образо-

вание

улар-

дан

педа-

гогик

из них

педаго-

гиеское

олий

тоифа

выс-

шую

катего-

рию

Бирин-

чи

тоифа

первую

катего-

рию

иккин-

чи

тоифа

вторую

катего-

рию

мута-

хассис

тои-

фаси

катего-

рию

специа-

листа

ўзбек

узбек-

ский

рус

рус-

ский

қора-

қалпоқ

кара-

кал-

пак-

ский

тожик

тад-

жик-

ский

қозоқ

казах-

ский

қирғиз

кир-

гиз-

ский

турк-

ман

турк-

мен-

ский

бошқа-

лар

другие

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

Жами педагоглар, ўриндошларсиз (902 - 923 сатрлар йиғиндиси), шу жумладан:

Всего педагогов, без совместителей (сумма строк 902 - 923), в том числе

901



















мактабнинг фанлар бўйича таълим бермайдиган раҳбарлари

руководители школы, не преподающие обучение по предметам

902











х

х

х

х

х

х

х

х

бошланғич синф ўқитувчилари

учителя начальных классов

903



















фанлар бўйича педагоглар (мактаб раҳбарларини қўшган холда): она тили ва адабиёти

педагоги по предметам (включая руководителей школ): родного языка и литературы

904



















ўзбек тили ва адабиёти

узбекского языка и литературы

905











х








рус тили ва адабиёти

русского языка и литературы

906












х







тарих ва давлат ва ҳуқуқ асослари

истории и основ государства и права

907



















миллий ғоя ва маънавият асослари

национальная идея и основы духовности

908



















физика

физики

909



















математика

математики

910



















информатика

информатики

911



















кимё

химии

912



















география

географии

913



















биология

биологии

914



















инглиз тили

английского языка

915



















немис тили

немецкого языка

916



















француз тили

французского языка

917



















бошқа чет тиллар

других иностранных языков

918



















мусиқа ва ашула

музыки и пения

919



















тасвирий санъат, чизмачилик

изобразительного искусства, черчения

920



















жисмоний тарбия

физической культуры

921



















технология

технология

922



















чақирувга қадар бошланғич тайёргарлик

допризывная начальная подготовка

923



















бошқа педагоглар

прочие педагоги

924



















Педагоглар умумий сонидан (901-сатрдан): директор

Из общего числа педагогов (из строки 901): директор

925











х

х

х

х

х

х

х

х

ўқув ишлари бўйича директор ўринбосари

заместитель директора по учебной работе

926











х

х

х

х

х

х

х

х

маънавий - маърифий ишлар бўйича директор ўринбосари

заместитель директора по духовно - просветительской работе

927











х

х

х

х

х

х

х

х

фан номзодлари

кандидаты наук

928



х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

фан докторлари

доктора наук

929



х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

Ундан ташқари:

Кроме того:

Дефектологлар

дефектологов

930



х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

улардан логопедлар

из них логопеды

931



х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

Психологлар

психологи

932



х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

ўриндошлик асосида ишлаётган ўқитувчилар

преподаватели, работающие по совместительству

933



х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

901-сатрдан инклюзив таълим методи бўйича ўқиганлар

Из строки 901 обучены методам инклюзивного образования

934




х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

охирги 12 ой давомида қайта тайёрлаш ёки малака ошириш курсларида ўқиганлар

прошли обучение в курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев

935



х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

улардан бошланғич синф ўқитувчилари

из них учителя начальных классов

936



х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

          


X БЎЛИМ. МАШҒУЛОТЛАРНИНГ СМЕНАЛИЛИГИ

РАЗДЕЛ X. СМЕННОСТЬ ЗАНЯТИЙ

          

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

1-сменада

в 1-ю смену

2-сменада

во 2-ю смену

3-сменада

в 3-ю смену

А

Б

1

2

3

Синфлар сони, бирлик

Число классов, единиц

1001




Ўқувчилар сони, киши

Число учащихся, человек

1002




      


XI БЎЛИМ. МАКТАБ КУТУБХОНАСИ, КУНИ УЗАЙТИРИЛГАН ГУРУҲЛАР

ВА МАКТАБ ФИЛИАЛЛАРИ

РАЗДЕЛ XI. ШКОЛЬНАЯ БИБЛИОТЕКА, ГРУППЫ ПРОДЛЕННОГО

ДНЯ И ФИЛИАЛЫ ШКОЛ

    

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Сони

Количество

А

Б

1

Китоблар (дарсликларини қўшган ҳолда), рисола ва журналлар сони,  нусха  

Число книг (включая учебники), брошюр и журналов,  экземпляров

1101


шу жумладан дарсликлари

в том числе учебников

1102


улардан:

из них:

1-4 синфлар учун   

для 1-4 классов

1103


5-9 синфлар учун  

для 5-9 классов

1104


10-11синфлар учун  

для 10-11классов

1105


Куни узайтирилган гуруҳлар сони, бирлик

Количество групп продленного дня, единиц

1106


Куни узайтирилган гуруҳлардаги ўқувчилар, киши

Учащихся в группах продленного дня, человек

1107


Гуруҳлар сони (мактаб-интернати тўлдиради),

Количество групп (заполняет школа-интернат),

1108


Мактаб филиаллари сони, бирлик

Число филиалов школ, единиц

1109


Мактаб филиалларида ўқувчилар сони, киши

Число учащихся в филиалах школ, человек

1110


        


XII БЎЛИМ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ

РАЗДЕЛ XII. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

        

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Сони, бирликда

Количество, единиц

А

Б

1

Компьютер синфлари сони

Число компьютерных классов

1201


уларда компьютерлар

в них компьютеров

1202


1202-сатрдан "ZiyoNet" тармоғига уланган компютерлар сони

из строки 1202 количество компьютеров, подключенных к сети "ZiyoNet"

1203


1202-сатрдан Интернет тармоғига уланган компютерлар сони

из строки 1202 количество компьютеров, подключенных к сети к сети Интернет

1204


Муассасада мавжудлиги:

Наличие в учреждении:



видеопроектор (1-ҳа, 2-йўқ)

видеопроектора (1-да, 2-нет)

1205


электрон доска (1-ҳа, 2-йўқ)

электронной доски  (1-да, 2-нет)

1206


интерактив доска (1-ҳа, 2-йўқ)

интерактивной доски (1-да, 2-нет)

1207


ўқув жараёнида (видеоўқитиш материалларини кўриш учун) фойдаланадиган телевизор                  (1-ҳа, 2-йўқ)

телевизора, используемого в процессе обучения (для просмотра видеобучающих материалов)   (1-да, 2-нет)

1208


стационар телефон  (1-ҳа, 2-йўқ)

стационарного  телефона    (1-да, 2-нет)

1209


Махсус дастурий таъминотлар мавжудлиги (умумфойдаланувчи  дастурий таъминотлардан ташқари):

Наличие специальных программных средств (кроме программных средств общего назначения):



алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқитадиган компьютер дастурлари (1-ҳа, 2-йўқ)

обучающие компьютерные программы по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

1210


компьютерда тест синовларини ўтказиш учун дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы компьютерного тестирования (1-да, 2-нет)

1211


маълумотномалар, энциклопедиялар, луғатлар ва ҳ.к. электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии справочников, энциклопедий, словарей и т.п. (1-да, 2-нет)

1212


алоҳида фанлар ёки мавзулар  бўйича ўқув қўлланмаларнинг электрон версиялари  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные версии  учебных пособий по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет)

1213


электрон кутубхона тизими  (1-ҳа, 2-йўқ)

электронные библиотечные системы (1-да, 2-нет)

1214


муассасанинг ташкилий, бошқарув ва иқтисодий масалаларини ечадиган дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ)

программы для решения организационных, управленческих и экономических задач учреждения (1-да, 2-нет)

1215


бошқа дастурий таъминотлар  (1-ҳа, 2-йўқ)

другие программные средства (1-да, 2-нет)

1216


       


XIII БЎЛИМ. МАКТАБ БИНОЛАРИ ВА ЎҚИТИШНИНГ

ТЕХНИКА ВОСИТАЛАРИ

РАЗДЕЛ XIII. ШКОЛЬНЫЕ ПОМЕЩЕНИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЕ

СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ

             

Кўрсаткичлар номи

Наименование показателей

Сатр коди

Код строки

Мавжудлиги,

1-мавжуд,

2-мавжуд эмас

Наличие,

1-имеется,

2-не имеется

А

Б

1

Умумтаълим муассасаси биноси (намунавий - 1, мослаштирилган - 2)

Здание общеобразовательного учреждения (типовое - 1, приспособленное - 2)

1301


Бинонинг умумий майдони, квадрат метрлар

Общая площадь зданий, квадратных метров

1302


Таълим муассасасининг паспорти бўйича лойиҳавий қуввати, ўқув ўринлари

Проектная мощность общеобразовательного учреждения, ученических мест по паспорту учреждения

1303


Интернатнинг лойиҳавий қуввати, муассаса паспорти бўйича ўрин

Проектная мощность интерната, мест по паспорту учреждения

1304


Синф хоналари сони (ўқув хоналари ва лабораторияларни қўшган ҳолда) - жами бирлик

Количество классных комнат (включая учебные кабинеты и лаборатории) - всего единиц

1305


Фан синфлари мавжудлиги:

Наличие предметных классов:

физика    

физики

1306


улардан анжомлар ва ўқув лаборатория ускуналари билан жиҳозланган

из них оснащенных приборами и учебно-лабораторным оборудованием

1307


математика    

математики

1308


биология    

биологии

1309


улардан анжомлар ва ўқув лаборатория ускуналари билан жиҳозланган

из них оснащенных приборами и учебно-лабораторным оборудованием

1310


кимё    

химии

1311


улардан анжомлар ва ўқув лаборатория ускуналари билан жиҳозланган

из них оснащенных приборами и учебно-лабораторным оборудованием

1312


география    

географии

1313


тарих ва жамиятшунослик

история и обществоведения

1314


она тили ва адабиёти (узбек ва рус бўлмаган)

родного языка и литературы (не узбекского и не русского)

1315


ўзбек тили ва адабиёти

узбекского языка и литературы

1316


шу жумладан лингафон қурилма билан жиҳозланган

в том числе оборудованных лингафонным устройством

1317


рус тили ва адабиёти    

русского языка и литературы

1318


шу жумладан лингафон қурилма билан жиҳозланган

в том числе оборудованных лингафонным устройством

1319


чет тили    

иностранного языка

1320


шу жумладан лингафон қурилма билан жиҳозланган

в том числе оборудованных лингафонным устройством

1321


информатика ва ҳисоблаш техникаси асослари

основы информатики и вычислительной техники

1322


Ўқув устахоналари     

Учебные мастерские

1323


Кутубхона     

Библиотека

1324


Спорт зали     

Спортивный зал

1325


улардан техник воситалар ва спорт анжомлари билан жихозланган

из них оборудованных техническими средствами и спортивным инвентарем

1326


Спорт майдончаси

Спортивная площадка

1327


улардан техник воситалар ва спорт анжомлари билан жихозланган

из них оборудованных техническими средствами и спортивным инвентарем

1328


Чўмилиш хавзаси     

Плавательный бассейн

1329


Ошхона (буфет)     

Столовая (буфет)

1330


уларда ўринлар сони, бирлик

в них число посадочных мест, единиц

1331


Қишлоқ хўжалиги ерлари

Сельскохозяйственные земельные участки

1332


Канализация    

Канализация

1333


Марказлаштирилган иситиш тизими

Централизованная отопительная система

1334


Якка тартибдаги иситиш тизими

Индивидуальная отопительная система

1335


Таълим муассасаси  ўқув иншоотларининг техник ҳолати капитал таъмирга муҳтож      1-ҳа,  2-йўқ

Техническое состояние учебных зданий образовательного учреждения требуют капитального ремонта      1-да,  2-нет

1336


Таълим муассасаси ўқув иншоотларининг техник ҳолати яроқсиз ҳолатда      1-ҳа, 2-йўқ

Техническое состояние учебных зданий образовательного учреждения находятся в аварийном состоянии      1-да, 2-нет

1337


Таълим муассасасининг иншооти капитал таъмирда 1-ҳа, 2-йўқ

Здание образовательного учреждения находится на капитальном ремонте       1-да, 2-нет

1338


Таълим муассасаси вақтинча ишламайди 1-ҳа, 2-йўқ

Образовательное учреждение временно не работает       1-да, 2-нет

1339


Электр      1-ха,  2-йўқ

Электричество    1-да, 2-нет

1340


Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозлари (ҳожатхона)1)      1-ха,  2-йўқ

Улучшенные санитарно-гигиенические устройства (туалет) 1)      1-да, 2-нет

1341


улардан алоҳида ҳожатхоналар2)      1-ха,  2-йўқ

из них, раздельные туалеты 2)     1-да, 2-нет

1342


улардан ишлайдиган алоҳида ҳожатхоналар2)      1-ха,  2-йўқ

из них, функционирующие раздельные туалеты2)       1-да, 2-нет

1343


Яхшиланган ичимлик суви манбалари3)      1-ха,  2-йўқ

Улучшенные источники питьевой воды 3)   1-да, 2-нет

1344


улардан водопровод

из них водопровод 1-да, 2-нет

1345


1444 сатрдан мавжуд ичимлик суви билан       1-ха,  2-йўқ

из строки 1444 с имеющейся в наличии питьевой водой  1-да, 2-нет

1346


Қўл ювиш учун жиҳозлар4)       1-ха,  2-йўқ

Устройства для мытья рук4)        1-да, 2-нет

1347


Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган инфратузилмага эга5) 1-ха,  2-йўқ

Инфраструктуру, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)5)

1-да, 2-нет

1348


Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган материалларга эга6) 1-ха,  2-йўқ

Материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)6)        1-да, 2-нет

1349


ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари7) 1-ха,  2-йўқ

Программы развития жизненных навыков для профилактики ВИЧ и полового просвещения 7)   1-да, 2-нет

1350


  

1) Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозларига: усти ёпилган ахлат тўкиладиган ўра, вентиляцияга эга ахлат тўкиладиган ўра; ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона; компостли ҳожатхоналар киради.

2) Агар мактабда қизлар учун алоҳида ҳожатхона, ўғил болалар учун алоҳида ҳожатхона мавжуд бўлса, ёки фақатгина ўғил болалар ёки қизлар учун мўлжалланган мактабда ҳожатхона мавжуд бўлса ушбу мактаб алоҳида ҳожатхонага эга ҳисобланади. Таълим муассасасидаги ҳожатхоналар яроқли ҳолатда ва тешиги беркитилмаган бўлса, ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона сув билан таъминланган ҳолда, ушбу муассаса ишлайдиган ҳожатхонага эга ҳисобланади.

3) Яхшиланган ичимлик суви манбаига қуйидагилар киради: водопровод, колонка, артезиан қудуқ, трубали кудуқ, ҳимояланган булоқ, бутилкаланган сув.

4) Қўл ювиш учун жиҳозлари - сув ва совун билан таъминланган, барча ўғил-қизлар фойдаланиши мумкин бўлган ишлайдиган жиҳозлар.

5) Мослаштирилган инфратузилма - таълим муассасаларига оид, барча фойдаланувчилар томонидан, шу жумладан ногиронликнинг турли шаклларига эга бўлган шахслар томонидан кириш, фойдаланиш ва чиқишни амалга ошириш имкони учун мавжуд бўлган ҳар қандай шароитни англатади. Ҳаммабоплик бинога мустақил яқинлашиш, ичига кириш, эвакуация қилишда ва/ёки бинодан ва унинг қулайликларидан ҳамда қурилмаларидан (мисол учун, сув таъминоти ва санитария) фойдаланиш давомида барча потенциал фойдаланувчиларнинг соғлиғи, ҳавфсизлиги ва хотиржамлиги кафолатланганлигига қаратилган. 

6) Мослаштирилган материаллар - бу ногиронлиги бўлган/имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан таълим олиши ва мактабгача таълим муассасанинг ижтимоий ҳаётида тўлиқ иштирок этиши учун имконият берувчи ўқув материаллари, ёрдамчи маҳсулотлар. Ҳамма фойдаланиши мумкин бўлган ўқув материаллари ўз ичига ногиронлиги бўлган/ имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан фойдаланишига мўлжалланган тегишли форматлардаги, яъни Брайл шрифтидаги, ишорали тилдаги ва содда кўринишдаги дарсликлар, ўқув материаллари, тест синовлари ва бошқалар олади.

7) Агар умумтаълим муассасалари расмий таълим дастурлари доирасида ёки синфдан ташқари фаолиятида ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ўргатадиган дастурлар бўлса, бундай умумтаълим муассасалари ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари мавжуд муассаса деб ҳисобланади.


1) К улучшенным санитарно-гигиеническим устройствам относятся: выгребная яма с настилом, благоустроенная выгребная яма с вентиляцией; туалет со смывом или со смывным бачком; и туалет с компостом.

2) Школа учитывается как имеющая раздельные туалеты, если в ней есть отдельные доступные туалеты для мальчиков и отдельные доступные туалеты для девочек, либо это школа для учащихся одного пола и в ней есть туалеты. Учебное заведение учитываются как имеющее работающие туалеты, если эти туалеты находятся в исправном состоянии, туалетные отверстия не заблокированы и, в случае туалетов со смывом или со смывным бачком, обеспечены водой.

3) К улучшенным источникам питьевой воды относятся: водопровод, колонка, артезианская скважина, трубчатый колодец,  защищенный родник, бутилированная вода.

4) Oсновные устройства для мытья рук - это функционирующие и доступные всем мальчикам и девочкам устройства, оборудованные водой и мылом.

5) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.

6) Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.

7) Если в общеобразовательных учреждениях имеются программы, предоставляющие обучение жизненным навыкам для профилактики ВИЧ и полового просвещения, то такое общеобразовательное учреждение  считается предоставляющим такое обучение, если оно дается в рамках формальных учебных программ или, как часть внеклассной деятельности.

             

Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса, сабабини кўрсатинг.

Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от  представленных в предыдущие периоды, поясните причину.

          

           

          

       

            

Раҳбар

Руководитель

      

________________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

ЭРИ сертификатининг тартиб рақами ___________________

Номер сертификата ЭЦП


Сертификатининг амал қилиш муддати__________________

Срок действия сертификата

                      

Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс

Должностное лицо, ответственное за составление отчета        

            

_______________________

(Ф.И.Ш.)

(Ф.И.О.)

     

________________________

(мансаби)

(должность)

          

_____________________

(алоқа телефони)

(контактный телефон)

                

Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________

Адрес электронной почты организации:



Ҳисобот Ўзбекистон Республикаси Давлат солиқ қўмитаси ҳузуридаги "Янги технологиялар" илмий-ахборот маркази" давлат унитар корхонаси томонидан берилган электрон рақамли имзо билан тасдиқланади.

Отчет подтверждается электронной цифровой подписью, выданной Государственным унитарным предприятием "Научно-информационный центр "Янги технологиялар" Государственного налогового комитета Республики Узбекистан.


































Время: 0.1411
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск