ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА
Законодательство РУз / Статистика. Отчетность / Бланки статистической отчетности / Бланки статистической отчетности, 2021 год / Формы отчетов по образованию /Форма 1-ўрта таълим (годовая). Отчет образовательного учреждения начального, среднего, среднего специального профессионального образования и академического лицея на начало ___/___ учебного года
Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172
Ўзбекистон Республикаси
Давлат статистика қўмитасининг
2021 йил 9 февралдаги 6-мб-сон қарорига
73-илова
ДАВЛАТ СТАТИСТИКА ҲИСОБОТИ
ГОСУДАРСТВЕННАЯ СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ
Мансабдор шахсларнинг давлат статистика кузатувини олиб бориш учун зарур бўлган ҳисобот ва бошқа маълумотларни тақдим этмасликда ифодаланган давлат статистика ҳисоботларини тақдим этиш тартибини бузиши, ҳисобот маълумотларини бузиб кўрсатиши ёки ҳисоботларни тақдим этиш муддатларини бузиши Ўзбекистон Республикаси Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодексининг 215-моддасида белгиланган жавобгарликка сабаб бўлади. Нарушение должностными лицами порядка представления государственной статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения государственных статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности. |
Интернет тармоғи воситасида, давлат статистика ҳисоботларини электрон кўринишда йиғиш автоматлаштирилган тизими eStat 3.0 орқали электрон рақамли имзодан фойдаланган ҳолда тақдим этилади. eStat 3.0 тизимида мавжуд давлат статистика ҳисоботларининг электрон шакли (шаблони) ни Ўзбекистон Республикаси Давлат статистика қўмитасининг www.stat.uz расмий сайтидан олишингиз мумкин. Представляется посредством сети Интернет через автоматизированную систему сбора государственной статистической отчетности в электронном виде eStat 3.0 с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы государственной статистической отчетности (шаблонов), доступные в системе eStat 3.0, можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.stat.uz. Ахборот махфийлиги Ўзбекистон Республикаси "Давлат статистикаси тўғрисида"ги Қонунининг 7-моддасига мувофиқ кафолатланади. Конфиденциальность информации гарантируется в соответствии со статьей 7 Закона Республики Узбекистан "О государственной статистике". |
____/____ ЎҚУВ ЙИЛИ БОШИГА БОШЛАНҒИЧ, ЎРТА
ВА ЎРТА МАХСУС ПРОФЕССИОНАЛ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ
ВА АКАДЕМИК ЛИЦЕЙЛАР ҲИСОБОТИ
ОТЧЕТ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ НАЧАЛЬНОГО,
СРЕДНЕГО, СРЕДНЕГО СПЕЦИАЛЬНОГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
И АКАДЕМИЧЕСКОГО ЛИЦЕЯ НА НАЧАЛО ____/____ УЧЕБНОГО ГОДА
Тақдим этадилар Представляют |
Тақдим этиш муддати Срок представления |
1- o`rta ta`lim shakli |
|
Академик лицейлар, касб-ҳунар мактаблари, коллежлар ва техникумлар |
3 ноябрдан кечиктирмай |
Йиллик Годовая |
|
Академические лицеи, профессиональные школы, колледжи и техникумы |
не позднее 3 ноября |
Статистик шаклни тўлдиришга сарфланган вақт, соатда (кераклисини белгиланг) Время, затраченное на заполнение статистической формы, в часах (нужное отметить) |
|||||
1 соатгача до 1 часа |
1-2 |
2-4 |
4-8 |
8-10 |
10 соатдан ортиқ более 10 часов |
Ташкилот номи Наименование организации |
КТУТ ОКПО |
СТИР ИНН |
|
Ҳисобот даври Отчетный период |
йил год |
I.I БЎЛИМ. КУНДУЗГИ ТАЪЛИМ ШАКЛИ БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ
КУРСЛАР, МУТАХАССИСЛИКЛАР (КАСБЛАР) ТАҚСИМОТИ
РАЗДЕЛ I.I. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ,
СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ) НА ДНЕВНОЙ ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ
киши, человек
Мутахассислик (касб) ёки (академик лицей учун) йўналиш номи Наименование специальности (профессии) или направления (для академи- ческого лицея) |
Мутахас- сислик (касб), (академик лицей учун) йўналиш коди Код специа- льности (профессии), направле- ния (для академиче- ского лицея) |
Қабул қилинди Принято |
Курсларда ўқиётганлар Обучаются на курсах |
Барча курсларда ўқиётган- лар, жами Обучают- ся на всех курсах, всего |
улардан қизлар из них девочек |
8-устундан тўлов асосида Из графы 8 на платной основе |
2021 йилда битирганлар сони Число выпускников в 2021 году |
2022 йилда битириши кутилаёт- ганлар сони Ожидае- мое число выпускников в 2022 году |
|||||||
Жами Всего |
улардан қизлар из них девочек |
1-устундан тўлов асосида Из графы 1 на платной основе |
I |
II |
III |
IV |
Жами Всего |
улардан қизлар из них девочек |
11-устундан тўлов асосида Из графы 11 на платной основе |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Жами Итого |
1101 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1102 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1101-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони Из строки 1101 число лиц с инвалидностью |
1103 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1104 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1101-сатрдан етимлар сони Из строки 1101 число сирот |
1105 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1106 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1101-сатрдан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони Из строки 1101 число учащихся, обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ |
1107 |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1108 |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
1101 сатрдан тўлов асоссида ўқувчилар Из стр 1101 число учащихся на платной основе |
1109 |
х |
х |
х |
х |
Маълумот учун: Стипендия олувчи шахслар (киши) 1110______;
Справочно: число лиц получающих стипендию (человек)
Овқат билан таъминланган шахслар ёки мазкур овқат пуллари тўлаб берилган шаҳслар (киши) 1111______
Число лиц, обеспечанных питанием или получающих компенсацию при отсутсвии организованного питания (человек)
I.II БЎЛИМ. КЕЧКИ ТАЪЛИМ ШАКЛИ БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ
КУРСЛАР, МУТАХАССИСЛИКЛАР (КАСБЛАР) ТАҚСИМОТИ
РАЗДЕЛ I.II. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ,
СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ) НА ВЕЧЕРНЕЙ
ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ
киши, человек
Мутахассислик (касб) ёки (академик лицей учун) йўналиш номи Наименование специальности (профессии) или направления (для академи- ческого лицея) |
Мутахас- сислик (касб), (академик лицей учун) йўналиш коди Код специальности (профессии), направле- ния (для академиче- ского лицея) |
Қабул қилинди Принято |
Курсларда ўқиётганлар Обучаются на курсах |
Барча курсларда ўқиётган- лар, жами Обучают- ся на всех курсах, всего |
улардан қизлар из них девочек |
8-устундан тўлов асосида Из графы 8 на платной основе |
2021 йилда битирганлар сони Число выпускников в 2021 году |
2022 йилда битириши кутилаёт- ганлар сони Ожидаемое число выпускников в 2022 году |
|||||||
Жами Всего |
улардан қизлар из них девочек |
1-устундан тўлов асосида Из графы1 на платной основе |
I |
II |
III |
IV |
Жами Всего |
Улардан қизлар из них девочек |
11-устундан тўлов асосида Из графы 11 на платной основе |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Жами Итого |
1201 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1202 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1201-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони Из строки 1201 число лиц с инвалидностью |
1203 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1204 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1201-сатрдан етимлар сони Из строки 1201 число сирот |
1205 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1206 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1201-сатрдан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони Из строки 1201 число учащихся, обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ |
1207 |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1208 |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
1201 сатрдан тўлов асоссида ўқувчилар Из стр 1201 число учащихся на платной основе |
1209 |
х |
х |
х |
х |
I.III БЎЛИМ. СИРТҚИ ТАЪЛИМ ШАКЛИ БЎЙИЧА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ
КУРСЛАР, МУТАХАССИСЛИКЛАР (КАСБЛАР) ТАҚСИМОТИ
РАЗДЕЛ I.III. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ,
СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ (ПРОФЕССИЯМ) НА ЗАОЧНОЙ
ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ
киши, человек
Мутахассислик (касб) ёки (академик лицей учун) йўналиш номи Наименование специальности (профессии) или направления (для академи- ческого лицея) |
Мутахас- сислик (касб), (академик лицей учун) йўналиш коди Код специаль- ности (профессии), направле- ния (для академиче- ского лицея) |
Қабул қилинди Принято |
Курсларда ўқиётганлар Обучаются на курсах |
Барча курсларда ўқиётган- лар, жами Обучаются на всех курсах, всего |
улардан қизлар из них девочек |
8-устундан тўлов асосида Из графы 8 на плат- ной основе |
2021 йилда битирганлар сони Число выпускников в 2021 году |
2022 йилда битириши кутилаёт- ганлар сони Ожидаемое число выпускников в 2022 году |
|||||||
Жами Всего |
улардан қизлар из них девочек |
1-устундан тўлов асосида Из графы 1 на платной основе |
I |
II |
III |
IV |
Жами Всего |
улардан қизлар из них девочек |
11-устундан тўлов асосида Из графы 11 на платной основе |
||||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Жами Итого |
1301 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1302 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1301-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони Из строки 1301 число лиц с инвалидностью |
1303 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1304 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1301-сатрдан етимлар сони Из строки 1301 число сирот |
1305 |
х |
х |
х |
|||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1306 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1301-сатрдан компьютер кўникмалари ва АКТ бўйича таълим олаётган ўқувчилар сони Из строки 1301 число учащихся, обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ |
1307 |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
1308 |
х |
х |
х |
х |
||||||||||
1301 сатрдан тўлов асоссида ўқувчилар Из стр 1301 число учащихся на платной основе |
1309 |
х |
х |
х |
х |
II БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИНГ ЁШИ БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ*)
РАЗДЕЛ II. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ВОЗРАСТУ*)
киши, человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Жами Всего |
14 ёш ва ундан кичик 14 лет и менее |
15 ёш 15 лет |
16 ёш 16 лет |
17 ёш 17 лет |
18 ёш 18 лет |
19 ёш 19 лет |
20 ёш 20 лет |
21 ёш 21 год |
22 ёш 22 года |
23 ёш 23 года |
24 ёш 24 года |
25-30 ёш 25-30 лет |
31 ёш ва ундан катта 31 лет и старше |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Кундузги таълим шакли Дневная форма обучения |
|||||||||||||||
Жами ўқувчилар: Всего учащихся: |
201 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
202 |
||||||||||||||
201-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони из строки 201 число лиц с инвалидностью |
203 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
204 |
||||||||||||||
201-сатрдан етимлар сони из строки 201 число сирот |
205 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
206 |
||||||||||||||
Кечки таълим шакли Вечерняя форма обучения |
|||||||||||||||
Жами ўқувчилар: Всего учащихся: |
207 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
208 |
||||||||||||||
207-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони из строки 207 число лиц с инвалидностью |
209 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
210 |
||||||||||||||
207-сатрдан етимлар сони из строки 207 число сирот |
211 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
212 |
||||||||||||||
Сиртқи таълим шакли Заочная форма обучения |
|||||||||||||||
Жами ўқувчилар: Всего учащихся: |
213 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
214 |
||||||||||||||
213-сатрдан ногиронлиги бўлган шахслар сони из строки 213 число лиц с инвалидностью |
215 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
216 |
||||||||||||||
213-сатрдан етимлар сони из строки 213 число сирот |
217 |
||||||||||||||
улардан аёллар из них женщины |
218 |
*) 2022 йилнинг 1 январига тўлиқ ёш сони
*) число полных лет на 1 января 2022 года
III БЎЛИМ. ЎҚУВЧИЛАРНИ ЎҚИТИЛАДИГАН ТИЛЛАР БЎЙИЧА ТАҚСИМОТИ
РАЗДЕЛ III. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ
киши
человек
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Жами Всего |
шу жумладан таълим олиб бориладиган тиллар бўйича: в том числе по языкам обучения: |
|||||||
ўзбек узбекский |
қорақалпоқ каракал- пакский |
рус русский |
қозоқ казахский |
туркман туркменский |
қирғиз киргизский |
тожик таджикский |
бошқалар другие |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Кундузги таълим бўйича ўқувчилар сони Число учащихся на дневной форме обучения |
301 |
|||||||||
Кечки таълим шакли бўйича ўқувчилар сони Число учащихся на вечерней форме обучения |
302 |
|||||||||
Сиртқи таълим шакли бўйича ўқувчилар Число учащихся на заочной форме обучения |
303 |
IV БЎЛИМ. ЎҚИТУВЧИ ХОДИМЛАР
РАЗДЕЛ IV. ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ ПЕРСОНАЛ
киши, человек
Педагог ходимлар тоифаси Категория педагогического персонала |
Сатр коди Код строки |
Жами ўқитувчи ходимлар сони (ўриндошларсиз) Всего преподава- тельский персонал (без совместителей) |
Ўқитувчи ходимлар умумий сонидан (1-устун) қуйидаги маълумотга эга бўлганлар: Из общего числа преподавательского персонала (графа 1) имеют образование: |
Бундан ташқари ўриндошлар сони Кроме того, число совместителей |
||||
олий высшее |
улардан педагогик из них педагогическое |
ўрта-махсус среднее специальное |
улардан педагогик из них педагоги- ческое |
|||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
Жами Всего |
401 |
|||||||
улардан аёллар из них женщины |
402 |
|||||||
401-сатрдан: из строки 401: |
||||||||
информатика ўқитувчилари преподаватели информатики |
403 |
|||||||
улардан аёллар из них женщины |
404 |
|||||||
чет тиллар ўқитувчилари преподаватели иностранных языков |
405 |
|||||||
улардан аёллар из них женщины |
406 |
|||||||
Ишлаб чиқариш бўйича ўқитиш усталари Мастера производственного обучения |
407 |
|||||||
улардан аёллар из них женщины |
408 |
|||||||
501-сатрдан охирги 12 ой давомида қайта тайёрлаш ёки малака ошириш курсларида ўқиганлар Из строки 501, прошли обучение в курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев |
409 |
х |
х |
х |
х |
х |
||
улардан аёллар из них женщины |
410 |
х |
х |
х |
х |
х |
||
Ўқитувчи ходимларнинг умумий сонидан (401 сатрдан) илмий даражага эга: Из общего числа преподавательского персонала (из строки 401) имеют ученную степень: |
||||||||
Фан номзоди Кандидата наук |
411 |
х |
х |
х |
х |
|||
Фан доктори Доктора наук |
412 |
х |
х |
х |
х |
|||
Фалсафа доктори Доктор философии |
413 |
х |
х |
х |
х |
V БЎЛИМ. АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ
РАЗДЕЛ V. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Сони, бирликда Количество, единиц |
А |
Б |
1 |
Компьютер синфлари сони Число компьютерных классов |
501 |
|
уларда компьютерлар в них компьютеров |
502 |
|
502-сатрдан "ZiyoNet" тармоғига уланган компютерлар сони из строки 502 количество компьютеров, подключенных к сети "ZiyoNet" |
503 |
|
502-сатрдан Интернет тармоғига уланган компютерлар сони из строки 502 количество компьютеров, подключенных к сети к сети Интернет |
504 |
|
Муассасада мавжудлиги: Наличие в учреждении: |
||
видеопроектор (1-ҳа, 2-йўқ) видеопроектора (1-да, 2-нет) |
505 |
|
электрон доска (1-ҳа, 2-йўқ) электронной доски (1-да, 2-нет) |
506 |
|
интерактив доска (1-ҳа, 2-йўқ) интерактивной доски (1-да, 2-нет) |
507 |
|
ўқув жараёнида (видеоўқитиш материалларини кўриш учун) фойдаланадиган телевизор (1-ҳа, 2-йўқ) телевизора, используемого в процессе обучения (для просмотра видеобучающих материалов) (1-да, 2-нет) |
508 |
|
стационар телефон (1-ҳа, 2-йўқ) стационарного телефона (1-да, 2-нет) |
509 |
|
Махсус дастурий таъминотлар мавжудлиги (умумфойдаланувчи дастурий таъминотлардан ташқари): Наличие специальных программных средств (кроме программных средств общего назначения): |
||
алоҳида фанлар ёки мавзулар бўйича ўқитадиган компьютер дастурлари (1-ҳа, 2-йўқ) обучающие компьютерные программы по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет) |
510 |
|
мутахасисликлар бўйича махсус дастурий пакетлар (1-ҳа, 2-йўқ) профессиональные пакеты программ по специальностям (1-да, 2-нет) |
511 |
|
компьютерда тест синовларини ўтказиш учун дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ) программы компьютерного тестирования (1-да, 2-нет) |
512 |
|
маълумотномалар, энцилопедиялар, луғатлар ва ҳ.к. электрон версиялари (1-ҳа, 2-йўқ) электронные версии справочников, энциклопедий, словарей и т.п. (1-да, 2-нет) |
513 |
|
алоҳида фанлар ёки мавзулар бўйича ўқув қўлланмаларнинг электрон версиялари (1-ҳа, 2-йўқ) электронные версии учебных пособий по отдельным предметам или темам (1-да, 2-нет) |
514 |
|
электрон кутубхона тизими (1-ҳа, 2-йўқ) электронные библиотечные системы (1-да, 2-нет) |
515 |
|
муассасанинг ташкилий, бошқарув ва иқтисодий масалаларини ечадиган дастурлар (1-ҳа, 2-йўқ) программы для решения организационных, управленческих и экономических задач учреждения (1-да, 2-нет) |
516 |
|
бошқа дастурий таъминотлар (1-ҳа, 2-йўқ) другие программные средства (1-да, 2-нет) |
517 |
VI БЎЛИМ. ЎҚУВ-ЛАБОРАТОРИЯ БИНОЛАРИ ВА ЁТОҚХОНАЛАР
РАЗДЕЛ VI. УЧЕБНО-ЛАБОРАТОРНЫЕ ЗДАНИЯ И ОБЩЕЖИТИЯ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Лойиҳавий қуввати (ўринлар сони) Проектная мощность (число мест) |
Биноларнинг умумий майдони, квадрат метрлар Общая площадь зданий, квадрат- ных метров |
шу жумладан: в том числе: |
Биноларнинг умумий майдонидан ижарага олинган майдон, квадрат метрлар Из общей площади зданий, арендованная площадь, квадратных метров |
||||
ижарага берилгани сдано в аренду |
ўқув учебная |
ўқув-ёрдамчи учебно- вспомога- тельная |
ёрдамчи подсобная |
турар-жой жилая |
|||||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Жами Всего |
601 |
||||||||
шу жумладан: в том числе: ўқув-лаборатория бинолари учебно-лабораторные здания |
602 |
||||||||
ётоқхона бинолари здания общежитий |
603 |
Ётоқхонага муҳтож бўлган шахслар сони ( 604)_____________ Число лиц, нуждающихся в общежитии Улардан ётоқхонада яшайдиганлар ( 605) _______________ Из них проживают в общежитии |
Устахоналарнинг мавжудлиги (606)____________ (1-ҳа, 2-йўқ) Наличие мастерских (1-да, 2-нет) Қишлоқ хўжалигида фойдаланиш учун ажратилган майдон (ўқитиш мақсадида) (607)________гектар Площадь выделенных сельскохозяйственных угодий (для учебных целей) гектар |
VII БЎЛИМ. ТАЪЛИМ МУАССАСИНИНГ ТУРИ ВА ЎҚИТИШ УСУЛИ
РАЗДЕЛ VII. ТИП И ВИД ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Сатр коди Код строки |
Ҳар бир сатр бўйича мос келувчи фақат битта хос рақам коди белгиланади По каждой строке обводится только один соответствующий код |
|
А |
Б |
1 |
|
Таълим муассасаси тури Тип образовательного учреждения |
701 |
1-Академик лицей 2-Касб-ҳунар мактаби 3-Колледж 4-Техникум |
1-Академический лицей 2-Профессиональная школа 3-Колледж 4-Техникум |
VIII БЎЛИМ. ЧЕТ ЭЛЛИК ЎҚУВЧИЛАР ТЎҒРИСИДА МАЪЛУМОТ
РАЗДЕЛ VIII. ИНФОРМАЦИЯ О ИНОСТРАННЫХ УЧАЩИХСЯ
киши, человек
Мамлакат коди Код страны |
Жами қабул қилинди Всего принято |
Улардан қизлар Из них девочек |
Барча курсларда ўқиётганлар, жами Обучаются на всех курсах, всего |
улардан қизлар из них девочек |
2021 йилда битирганлар сони Число выпускников в 2021 году |
улардан қизлар из них девочек |
|
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Кундузги таълим шакли Дневная форма обучения |
|||||||
Жами Всего |
801 |
||||||
шу жумладан мамлакатлар бўйича: в том числе по странам: |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
Кечки таълим шакли Вечерняя форма обучения |
|||||||
Жами Всего |
802 |
||||||
шу жумладан мамлакатлар бўйича: в том числе по странам: |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
Сиртқи таълим шакли Заочная форма обучения |
|||||||
Жами Всего |
803 |
||||||
шу жумладан мамлакатлар бўйича: в том числе по странам: |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
IХ БЎЛИМ. УМУМТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДАГИ МАВЖУД
ҚУЛАЙЛИКЛАР ВА ОИВ ПРОФИЛАКТИКАСИ ВА ЖИНСИЙ САВОДХОНЛИК
БЎЙИЧА ҲАЁТИЙ КЎНИКМАЛАРНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ДАСТУРЛАРИ
РАЗДЕЛ IX. НАЛИЧИЕ БЛАГОУСТРОЙСТВ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ
УЧРЕЖДЕНИИ И ПРОГРАММ РАЗВИТИЯ ЖИЗНЕННЫХ НАВЫКОВ
ДЛЯ ПРОФИЛАКТИКИ ВИЧ И ПОЛОВОГО ПРОСВЕЩЕНИЯ
Кўрсаткичлар номи Наименование показателей |
Код строки |
Мавжудлиги, 1-мавжуд, 2-мавжуд эмас Наличие, 1-имеется, 2-не имеется |
|
А |
Б |
1 |
|
Қуйида- гиларга эга: Имеют следуюшее: |
Электр 1-ха, 2-йўқ Электричество 1-да, 2-нет |
901 |
|
Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозлари (ҳожатхона)1) 1-ха, 2-йўқ Улучшенные санитарно-гигиенические устройства (туалет)1) 1-да, 2-нет |
902 |
||
улардан алоҳида ҳожатхоналар2) 1-ха, 2-йўқ из них, раздельные туалеты2) 1-да, 2-нет |
903 |
||
улардан ишлайдиган алоҳида ҳожатхоналар2) 1-ха, 2-йўқ из них, функционирующие раздельные туалеты2) 1-да, 2-нет |
904 |
||
Яхшиланган ичимлик суви манбалари3) 1-ха, 2-йўқ Улучшенные источники питьевой воды 3) 1-да, 2-нет |
905 |
||
1005 сатрдан мавжуд ичимлик суви билан 1-ха, 2-йўқ из строки 1005 с имеющейся в наличии питьевой водой 1-да, 2-нет |
906 |
||
Қўл ювиш учун жиҳозлар4) 1-ха, 2-йўқ Устройства для мытья рук4) 1-да, 2-нет |
907 |
||
Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган инфратузилмага эга5) 1-ха, 2-йўқ Инфраструктуру, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)5) 1-да, 2-нет |
908 |
||
Имконияти чекланган (ногиронлиги бўлган) болалар учун мослаштирилган материалларга эга6) 1-ха, 2-йўқ Материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)6) 1-да, 2-нет |
909 |
||
ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари7) 1-ха, 2-йўқ Программы развития жизненных навыков для профилактики ВИЧ и полового просвещения7) 1-да, 2-нет |
910 |
1) Яхшиланган санитария-гигиена жиҳозларига: усти ёпилган ахлат тўкиладиган ўра, вентиляцияга эга ахлат тўкиладиган ўра; ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона; компостли ҳожатхоналар киради.
2) Агар таълим муассасасида қизлар учун алоҳида ҳожатхона, ўғил болалар учун алоҳида ҳожатхона мавжуд бўлса, фақатгина ўғил болалар ёки қизлар учун мўлжалланган таълим муассасасида ҳожатхона мавжуд бўлса ушбу муассаса алоҳида ҳожатхонага эга ҳисобланади. Таълим муассасасидаги ҳожатхоналар яроқли ҳолатда ва тешиги беркитилмаган бўлса, ювиладиган ҳожатхона ёки ювиш учун бак қўйилган ҳожатхона сув билан таъминланган ҳолда, ушбу муассаса ишлайдиган ҳожатхонага эга ҳисобланади.
3) Яхшиланган ичимлик суви манбаига қуйидагилар киради: водопровод, колонка, артезиан қудуқ, трубали кудуқ, ҳимояланган булоқ, бутилкаланган сув.
4) Қўл ювиш учун жиҳозлари - сув ва совун билан таъминланган, барча ўғил-қизлар фойдаланиши мумкин бўлган ишлайдиган жиҳозлар.
5) Мослаштирилган инфратузилма - таълим муассасаларига оид, барча фойдаланувчилар томонидан, шу жумладан ногиронликнинг турли шаклларига эга бўлган шахслар томонидан кириш, фойдаланиш ва чиқишни амалга ошириш имкони учун мавжуд бўлган ҳар қандай шароитни англатади. Ҳаммабоплик бинога мустақил яқинлашиш, ичига кириш, эвакуация қилишда ва/ёки бинодан ва унинг қулайликларидан ҳамда қурилмаларидан (мисол учун, сув таъминоти ва санитария) фойдаланиш давомида барча потенциал фойдаланувчиларнинг соғлиғи, ҳавфсизлиги ва хотиржамлиги кафолатланганлигига қаратилган.
6) Мослаштирилган материаллар - бу ногиронлиги бўлган/имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан таълим олиши ва мактабгача таълим муассасанинг ижтимоий ҳаётида тўлиқ иштирок этиши учун имконият берувчи ўқув материаллари, ёрдамчи маҳсулотлар. Ҳамма фойдаланиши мумкин бўлган ўқув материаллари ўз ичига ногиронлиги бўлган / имконияти чекланган болалар ва педагог ходимлар томонидан фойдаланишига мўлжалланган тегишли форматлардаги, яъни Брайл шрифтидаги, ишорали тилдаги ва содда кўринишдаги дарсликлар, ўқув материаллари, тест синовлари ва бошқалар олади.
7) Агар умумтаълим муассасалари расмий таълим дастурлари доирасида ёки синфдан ташқари фаолиятида ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ўргатадиган дастурлар бўлса, бундай умумтаълим муассасалари ОИВ профилактикаси ва жинсий саводхонлик бўйича ҳаётий кўникмаларни ривожлантириш дастурлари мавжуд муассаса деб ҳисобланади.
1) К улучшенным санитарно-гигиеническим устройствам относятся: выгребная яма с настилом, благоустроенная выгребная яма с вентиляцией; туалет со смывом или со смывным бачком; и туалет с компостом.
2) Образовательное учреждение учитывается как имеющая раздельные туалеты, если в ней есть отдельные доступные туалеты для мальчиков и отдельные доступные туалеты для девочек, либо это школа для учащихся одного пола и в ней есть туалеты. Учебное заведение учитываются как имеющее работающие туалеты, если эти туалеты находятся в исправном состоянии, туалетные отверстия не заблокированы и, в случае туалетов со смывом или со смывным бачком, обеспечены водой.
3) К улучшенным источникам питьевой воды относятся: водопровод, колонка, артезианская скважина, трубчатый колодец, защищенный родник бутилированная вода.
4) Oсновные устройства для мытья рук - это функционирующие и доступные всем мальчикам и девочкам устройства, оборудованные водой и мылом.
5) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.
6) Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.
7) Жизненные навыки для профилактики ВИЧ и половое просвещение
Если в образовательных учреждениях имеются программы, предоставляющие обучение жизненным навыкам для профилактики ВИЧ и полового просвещения. Образовательное учреждение считается предоставляющим такое обучение, если оно дается в рамках формальных учебных программ или как часть внеклассной деятельности.
Изоҳ: агар ҳисоботда кўрсатилган маълумотлар олдинги даврларда тақдим этилгандан тубдан фарқ қилса, сабабини кўрсатинг. Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину. |
|
|
|
Раҳбар Руководитель |
_________________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
ЭРИ сертификатининг тартиб рақами ___________________ Номер сертификата ЭЦП Сертификатининг амал қилиш муддати__________________ Срок действия сертификата
|
|
Ҳисобот тузиш учун масъул бўлган мансабдор шахс Должностное лицо, ответственное за составление отчета |
_______________________ (Ф.И.Ш.) (Ф.И.О.) |
________________________ (мансаби) (должность) |
_____________________ (алоқа телефони) (контактный телефон) |
Ташкилотнинг электрон почта манзили:__________________________________________
Адрес электронной почты организации:
Ҳисобот Ўзбекистон Республикаси Давлат солиқ қўмитаси ҳузуридаги "Янги технологиялар" илмий-ахборот маркази" давлат унитар корхонаси томонидан берилган электрон рақамли имзо билан тасдиқланади.
Отчет подтверждается электронной цифровой подписью, выданной Государственным унитарным предприятием "Научно-информационный центр "Янги технологиялар" Государственного налогового комитета Республики Узбекистан.