Умная подшивка

2021 й. / НМ, 39 /

Менда фикр бор

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

РЕКЛАМА САФСАТАСИ ЁХУД МУКАММАЛ

ИШЛАНМАГАН ҚОНУН ЛОЙИҲАСИ


Бир тарафдан очиқлик ва сўз эркинлиги, иккинчи тарафдан қатъий тартиб ва назорат, бу тушунчалар ажралмас бирлик, танганинг икки томонидир. Афсуски, ахборот соҳаси қонунчилиги ва амалиётида бу бирликнинг мазмун-моҳиятини етарлича англаб етганимиз йўқ.


Ахборот соҳасида юзага келган нохуш, бетартиб, стихияли, анархия ҳолати ҳақида ёзган эдик. Мақоламиздаги қайдлар тўлалигича ахборот соҳасининг муҳим жабҳаси бўлмиш реклама фаолиятига ҳам тааллуқлидир. ОАВнинг кўпчилиги реклама ҳисобидан кун кўради. Реклама уларнинг "нони, даромади, тирикчилиги". Шунинг учун ҳам реклама фаолияти назоратини кучайтиришга қаратилган "Реклама тўғрисида"ги янги қонун лойиҳаси ОАВ вакилларига, оддий қилиб айтганда, ёқмади ва уларнинг кескин танқидига учради.

Бу мақолалар муаллифлари лойиҳага

...
Время: 0.0041
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск