ВСЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УЗБЕКИСТАНА
Законодательство РУз / Статистика. Отчетность / Бланки статистической отчетности / Бланки статистической отчетности, 2023 г. / Формы отчетов по образованию /Форма 1-ўрта таълим (годовая). Отчет образовательного учреждения начального, среднего, среднего специального профессионального образования и академического лицея на начало учебного года
Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172
O`zbekiston Respublikasi
Davlat statistika qo`mitasining
2022-yil 16-noyabrdagi 23-mb-son qaroriga
66-ILOVA
STATISTIKA HISOBOTI
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ
Mansabdor shaxslarning statistika kuzatuvini olib borish uchun zarur bo`lgan hisobot va boshqa malumotlarni taqdim etmaslikda ifodalangan statistika hisobotlarini taqdim etish tartibini buzishi, hisobot malumotlarini buzib ko`rsatishi yoki hisobotlarni taqdim etish muddatlarini buzishi O`zbekiston Respublikasi Mamuriy javobgarlik to`g`risidagi kodeksining 215-moddasida belgilangan javobgarlikka sabab bo`ladi. Нарушение должностными лицами порядка представления статистической отчетности, выразившееся в непредставлении отчетов и других данных, необходимых для проведения статистических наблюдений, искажение отчетных данных или нарушение сроков представления отчетов влечет ответственность, установленную статьей 215 Кодекса Республики Узбекистан об административной ответственности. |
Statistika hisobotlari, internet jahon axborot tarmog`i vositasida statistika hisobotini elektron shaklda yig`ish axborot tizimi e-Stat orqali elektron raqamli imzodan foydalangan holda taqdim etiladi. e-Stat avtomatlashtirilgan axborot tizimida mavjud bo`lgan statistika hisobotlarining elektron shaklini (namunasini) O`zbekiston Respublikasi Davlat statistika qo`mitasining www.hisobot.stat.uz rasmiy saytidan olishingiz mumkin. Статистическая отчетность представляется посредством всемирной информационной сети Интернет через систему сбора статистической отчетности в электронном виде e-Stat с использованием электронной цифровой подписи. Электронные формы статистической отчетности (шаблоны), доступные в системе e-Stat, можно получить на официальном сайте Государственного комитета Республики Узбекистан по статистике www.hisobot.stat.uz. O`zbekiston Respublikasining "Rasmiy statistika to`g`risida"gi Qonunining 32-moddasiga muvofiq, axborot xavfsizligi va malumotlarning maxfiyligi kafolatlanadi. Информационная безопасность и конфиденциальность данных гарантируется в соответствии со статьей 32 Закона Республики Узбекистан "Об официальной статистике". |
____/____ O`QUV YILI BOSHIGA BOSHLANG`ICH, O`RTA
VA O`RTA MAXSUS PROFESSIONAL TA`LIM MUASSASALARI
VA AKADEMIK LITSEYLAR HISOBOTI
ОТЧЕТ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ НАЧАЛЬНОГО,
СРЕДНЕГО, СРЕДНЕГО СПЕЦИАЛЬНОГО ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО
ОБРАЗОВАНИЯ И АКАДЕМИЧЕСКОГО ЛИЦЕЯ НА НАЧАЛО
____/____ УЧЕБНОГО ГОДА
Taqdim etadilar Представляют |
Taqdim etish muddati Срок представления |
1 o`rta ta`lim shakli |
|
Akademik litseylar, kasb-hunar maktablari, kollejlar va texnikumlar |
11-dekabrdan kechiktirmay |
Yillik Годовая |
|
Академические лицеи, профессиональные школы, колледжи и техникумы |
не позднее 11 декабря |
Statistika hisobotini taqdim etish muddatining so`nggi kuni dam olish yoki bayram (ishlanmaydigan) kuniga to`g`ri kelsa, undan keyin keladigan birinchi ish kuni muddat tugaydigan kun deb hisoblanadi. Если последний день срока представления статистической отчетности приходится на выходной или праздничный (нерабочий) день, то днем окончания срока представления отчетности считается первый следующий за ним рабочий день. |
Tashkilot nomi Наименование организации |
KTUT ОКПО |
STIR ИНН |
|
Hisobot davri Отчетный период |
оy месяц |
yil год |
1-BOB. KUNDUZGI TA`LIM SHAKLI BO`YICHA O`QUVCHILARNING KURSLAR,
MUTAXASSISLIKLAR (KASBLAR) TAQSIMOTI
ГЛАВА 1. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ, СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ
(ПРОФЕССИЯМ) НА ДНЕВНОЙ ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ
1-§. MUTAXASSISLIK (KASB) YOKI (AKADEMIK LITSEY UCHUN)
YO`NALISH NOMI
§ 1. НАИМЕНОВАНИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ (ПРОФЕССИИ)
ИЛИ НАПРАВЛЕНИЯ (ДЛЯ АКАДЕМИЧЕСКОГО ЛИЦЕЯ)
kishi / человек
Mutaxassislik (kasb) yoki (akademik litsey uchun) yo`nalish nomi Наименование специальности (профессии) или направления (для академического лицея) |
Mutaxassislik (kasb), (akademik litsey uchun) yo`nalish kodi Код специальности (профессии), направления (для академи- ческого лицея) |
Qabul qilindi Принято |
Kurslarda o`qiyotganlar Обучаются на курсах |
Barcha kurslarda o`qiyotgan- lar, jami Обучаются на всех курсах, всего |
Ulardan qizlar из них девочек |
8-ustundan to`lov asosida Из графы 8 на платной основе |
____- yilda bitirganlar soni Число выпускников в ____ году |
____- yilda bitirishi kuti- layotganlar soni Ожидаемое число выпускников в ____ году |
|||||||
Jami Всего |
Ulardan qizlar из них девочек |
1-ustundan to`lov asosida Из графы 1 на платной основе |
I |
II |
III |
IV |
Jami Всего |
Ulardan qizlar из них девочек |
11-ustundan to`lov asosida Из графы 11 на платной основе |
||||||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Jami Итого |
1101 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1102 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1101-satrdan nogironligi bo`lgan shaxslar soni Из строки 1101 число лиц с инвалидностью |
1103 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1104 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1101-satrdan yetimlar soni Из строки 1101 число сирот |
1105 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1106 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1101-satrdan kompyuter ko`nikmalari va AKT bo`yicha ta`lim olayotgan o`quvchilar soni Из строки 1101 число учащихся обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ |
1107 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1108 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1101 satrdan to`lov asossida o`quvchilar Из стр 1101 число учащихся на платной основе |
1109 |
х |
х |
х |
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Soni Количество |
А |
Б |
1 |
Ma`lumot uchun: stipendiya oluvchi shaxslar (kishi) Справочно: число лиц, получающих стипендию (человек) |
1110 |
|
Ovqat bilan ta`minlangan shaxslar yoki mazkur ovqat pullari to`lab berilgan shahslar (kishi) Число лиц, обеспеченных питанием или получающих компенсацию при отсутствии организованного питания (человек) |
1111 |
2-§. KECHKI TA`LIM SHAKLI BO`YICHA O`QUVCHILARNING KURSLARI,
MUTAXASSISLIKLARI (KASBLAR) TAQSIMOTI
§ 2. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ, СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ
(ПРОФЕССИЯМ) НА ВЕЧЕРНЕЙ ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ
kishi / человек
Mutaxassislik (kasb) yoki (akademik litsey uchun) yo`nalish nomi Наименование специальности (профессии) или направления (для академи- ческого лицея) |
Mutaxassislik (kasb), (akademik litsey uchun) yo`nalish kodi Код специальности (профессии), направления (для академи- ческого лицея) |
Qabul qilindi Принято |
Kurslarda o`qiyotganlar Обучаются на курсах |
Barcha kurslarda o`qiyotgan- lar, jami Обучаются на всех курсах, всего |
ulardan qizlar из них девочек |
8-ustundan to`lov asosida Из графы 8 на платной основе |
____- yilda bitirganlar soni Число выпускников в ____ году
|
____- yilda bitirishi kutilayotganlar soni Ожидаемое число выпускников в ____ году |
|||||||
Jami Всего |
ulardan qizlar из них девочек |
1-ustundan to`lov asosida Из графы 1 на платной основе |
I |
II |
III |
IV |
Jami Всего |
ulardan qizlar из них девочек |
11-ustundan to`lov asosida Из графы 11 на платной основе |
||||||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Jami Итого |
1201 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1202 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1201-satrdan nogironligi bo`lgan shaxslar soni Из строки 1201 число лиц с инвалидностью |
1203 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1204 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1201-satrdan yetimlar soni Из строки 1201 число сирот |
1205 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1206 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1201-satrdan kompyuter ko`nikmalari va AKT bo`yicha ta`lim olayotgan o`quvchilar soni Из строки 1201 число учащихся обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ |
1207 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1208 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1201 satrdan to`lov asosida o`quvchilar Из стр. 1201 число учащихся на платной основе |
1209 |
х |
х |
х |
3-§. SIRTQI TA`LIM SHAKLI BO`YICHA O`QUVCHILARNING KURSLAR,
MUTAXASSISLIKLAR (KASBLAR) TAQSIMOTI
§ 3. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО КУРСАМ, СПЕЦИАЛЬНОСТЯМ
(ПРОФЕССИЯМ) НА ЗАОЧНОЙ ФОРМЕ ОБУЧЕНИЯ
kishi / человек
Mutaxassislik (kasb) yoki (akademik litsey uchun) yo`nalish nomi Наименование специальности (профессии) или направления (для академического лицея) |
Mutaxassislik (kasb), (akademik litsey uchun) yo`nalish kodi Код специальности (профессии), направления (для академи- ческого лицея) |
Qabul qilindi Принято |
Kurslarda o`qiyotganlar Обучаются на курсах |
Barcha kurslarda o`qiyotgan- lar, jami Обучаются на всех курсах, всего |
ulardan qizlar из них девочек |
8-ustundan to`lov asosida Из графы 8 на платной основе |
____- yilda bitirganlar soni Число выпускников в ____ году
|
____- yilda bitirishi kutilayotgan- lar soni Ожидаемое число выпускников в ____ году |
|||||||
Jami Всего |
ulardan qizlar из них девочек |
1-ustundan to`lov asosida Из графы 1 на платной основе |
I |
II |
III |
IV |
Jami Всего |
ulardan qizlar из них девочек |
11-ustundan to`lov asosida Из графы 11 на платной основе |
||||||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Jami Итого |
1301 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1302 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1301-satrdan nogironligi bo`lgan shaxslar soni Из строки 1301 число лиц с инвалидностью |
1303 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1304 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1301-satrdan yetimlar soni Из строки 1301 число сирот |
1305 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1306 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1301-satrdan kompyuter ko`nikmalari va AKT bo`yicha ta`lim olayotgan o`quvchilar soni Из строки 1301 число учащихся обучающихся компьютерным навыкам и ИКТ |
1307 |
х |
х |
х |
|||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
1308 |
х |
х |
х |
|||||||||||
1301 satrdan to`lov asossida o`quvchilar Из стр. 1301 число учащихся на платной основе |
1309 |
х |
х |
х |
2 - BOB. O`QUVCHILARNING YOSHI BO`YICHA TAQSIMOTI
(____ yil 1- yanvar holatiga to`liq yosh)
ГЛАВА 2. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ВОЗРАСТУ
(Число полных лет на 1 января ____ года)
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Jami Всего |
14 yosh va undan kichik 14 лет и менее |
15 yosh 15 лет |
16 yosh 16 лет |
17 yosh 17 лет |
18 yosh 18 лет |
19 yosh 19 лет |
20 yosh 20 лет |
21 yosh 21 год |
22 yosh 22 года |
23 yosh 23 года |
24 yosh 24 года |
25-30 yosh 25-30 лет |
31 yosh va undan katta 31 лет и старше |
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
Kunduzgi ta`lim shakli Дневная форма обучения |
|||||||||||||||
Jami o`quvchilar: Всего учащихся: |
201 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
202 |
||||||||||||||
201-satrdan nogironligi bo`lgan shaxslar soni из строки 201 число лиц с инвалидностью |
203 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
204 |
||||||||||||||
201-satrdan yetimlar soni из строки 201 число сирот |
205 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
206 |
||||||||||||||
Kechki ta`lim shakli Вечерняя форма обучения |
|||||||||||||||
Jami o`quvchilar: Всего учащихся: |
207 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
208 |
||||||||||||||
207-satrdan nogironligi bo`lgan shaxslar soni из строки 207 число лиц с инвалидностью |
209 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
210 |
||||||||||||||
207-satrdan yetimlar soni из строки 207 число сирот |
211 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
212 |
||||||||||||||
Sirtqi ta`lim shakli Заочная форма обучения |
|||||||||||||||
Jami o`quvchilar: Всего учащихся: |
213 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
214 |
||||||||||||||
213-satrdan nogironligi bo`lgan shaxslar soni из строки 213 число лиц с инвалидностью |
215 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
216 |
||||||||||||||
213-satrdan yetimlar soni из строки 213 число сирот |
217 |
||||||||||||||
ulardan ayollar из них женщины |
218 |
3- BOB. O`QUVCHILARNI O`QITILADIGAN TILLAR BO`YICHA TAQSIMOTI
ГЛАВА 3. РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УЧАЩИХСЯ ПО ЯЗЫКАМ ОБУЧЕНИЯ
kishi / человек
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Jami Всего |
shu jumladan ta`lim olib boriladigan tillar bo`yicha: / в том числе по языкам обучения: |
|||||||
o`zbek узбекский |
qoraqalpoq каракалпакский |
rus русский |
qozoq казахский |
turkman туркменский |
qirg`iz киргизский |
tojik таджикский |
boshqalar другие |
|||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
O`quvchilar (talabalar) soni Численность учащихся (студентов) по формам обучения всего |
301 |
|||||||||
Kunduzgi ta`lim bo`yicha o`quvchilar soni Число учащихся на дневной форме обучения |
302 |
|||||||||
Kechki ta`lim shakli bo`yicha o`quvchilar soni Число учащихся на вечерней форме обучения |
303 |
|||||||||
Sirtqi ta`lim shakli bo`yicha o`quvchilar Число учащихся на заочной форме обучения |
304 |
4- BOB. O`QITUVCHI XODIMLAR
ГЛАВА 4. ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ ПЕРСОНАЛ
kishi / человек
Pedagog xodimlar toifasi Категория педагогического персонала |
Satr kodi Код строки |
Jami o`qituvchi xodimlar soni (o`rindoshlarsiz) Всего преподава- тельский персонал (без совместителей) |
O`qituvchi xodimlar umumiy sonidan (1-ustun) quyidagi ma`lumotga ega bo`lganlar: Из общего числа преподавательского персонала (графа 1) имеют образование: |
Bundan tashqari o`rindoshlar soni Кроме того, число совместителей |
|||
oliy высшее |
ulardan pedagogik из них педагогическое |
o`rta-maxsus среднее специальное |
ulardan pedagogik из них педагогическое |
||||
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Jami / Всего |
401 |
||||||
ulardan ayollar / из них женщины |
402 |
||||||
401-satrdan oxirgi 12 oy davomida qayta tayyorlash yoki malaka oshirish kurslarida o`qiganlar Из строки 401, прошли обучение на курсах переподготовки или повышения квалификации в течение последних 12 месяцев |
403 |
х |
х |
х |
х |
х |
|
ulardan ayollar / из них женщины |
404 |
х |
х |
х |
х |
х |
|
O`qituvchi xodimlarning umumiy sonidan (401 satrdan) ilmiy darajaga egasi: / Из общего числа преподавательского персонала (из строки 401) имеют ученную степень: |
|||||||
Fan nomzodi (Doctor of Science (DSc) / Кандидата наук (Doctor of Science (DSc) |
405 |
х |
х |
х |
х |
||
Fan doktori / Доктора наук |
406 |
х |
х |
х |
х |
||
Falsafa doktori (Doctor of Philosophy (PhD) / Доктор философии (Doctor of Philosophy (PhD) |
407 |
х |
х |
х |
х |
5- BOB. AXBOROT-KOMMUNIKATSIYA TEXNOLOGIYALARI
ГЛАВА 5. ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Soni, birlikda Количество, единиц |
А |
B |
1 |
Kompyuter sinflari soni / Число компьютерных классов |
501 |
|
ularda kompyuterlar / в них компьютеров |
502 |
|
502-satrdan Internet tarmog`iga ulangan kompyuterlar soni из строки 502 количество компьютеров, подключенных к сети к сети Интернет |
504 |
6- BOB. O`QUV-LABORATORIYA BINOLARI VA YOTOQXONALAR
ГЛАВА 6. УЧЕБНО-ЛАБОРАТОРНЫЕ ЗДАНИЯ И ОБЩЕЖИТИЯ
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Loyihaviy quvvati (o`rinlar soni) Проектная мощность (число мест) |
А |
B |
1 |
Jami Всего |
601 |
|
shu jumladan: в том числе: o`quv-laboratoriya binolari учебно-лабораторные здания |
602 |
|
yotoqxona binolari здания общежитий |
603 |
Yotoqxonaga muhtoj bo`lgan shaxslar soni (604) ________________
Число лиц, нуждающихся в общежитии
Ulardan yotoqxonada yashaydiganlar (605) ____________________
Из них проживают в общежитии
7-BOB. TA`LIM MUASSASINING TURI VA O`QITISH USULI
ГЛАВА 7. ТИП И ВИД ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Satr kodi Код строки |
Har bir satr bo`yicha mos keluvchi faqat bitta xos raqam kodi belgilanadi По каждой строке обводится только один соответствующий код |
А |
B |
1 |
Ta`lim muassasasi turi Тип образовательного учреждения |
701 |
1-Аkademik litsey / 1-Академический лицей 2-Kasb-hunar maktabi/ 2-Профессиональная школа 3-Kollej / 3-Колледж 4-Texnikum/ 4-Техникум
|
8-BOB. CHET ELLIK O`QUVCHILAR TO`G`RISIDA MA`LUMOT
ГЛАВА 8. ИНФОРМАЦИЯ ОБ ИНОСТРАННЫХ УЧАЩИХСЯ
kishi / человек
Mamlakat kodi Код страны |
Jami qabul qilindi Всего принято |
ulardan qizlar Из них девочек |
Barcha kurslarda o`qiyotganlar, jami Обучаются на всех курсах, всего |
ulardan qizlar из них девочек |
____- yilda bitirganlar soni Число выпускников в ____ году
|
ulardan qizlar из них девочек |
|
А |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Kunduzgi ta`lim shakli Дневная форма обучения |
|||||||
Jami Всего |
801 |
||||||
shu jumladan mamlakatlar bo`yicha: в том числе по странам: |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
Kechki ta`lim shakli Вечерняя форма обучения |
|||||||
Jami Всего |
802 |
||||||
shu jumladan mamlakatlar bo`yicha: в том числе по странам: |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
Sirtqi ta`lim shakli Заочная форма обучения |
|||||||
Jami Всего |
803 |
||||||
shu jumladan mamlakatlar bo`yicha: в том числе по странам: |
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
|||||||
|
9-BOB. MAVJUD QULAYLIKLAR VA OIV PROFILAKTIKASI
VA JINSIY SAVODXONLIK BO`YICHA HAYOTIY KO`NIKMALARNI
RIVOJLANTIRISH DASTURLARI
ГЛАВА 9. НАЛИЧИЕ БЛАГОУСТРОЙСТВ И ПРОГРАММ РАЗВИТИЯ
ЖИЗНЕННЫХ НАВЫКОВ ДЛЯ ПРОФИЛАКТИКИ ВИЧ
И ПОЛОВОГО ПРОСВЕЩЕНИЯ
Ko`rsatkichlar nomi Наименование показателей |
Kod satri |
Satr kodi Код строки |
А |
B |
1 |
Elektr 1-ha, 2-yo`q Электричество 1-да, 2-нет |
901 |
|
Yaxshilangan sanitariya-gigiyena jihozlari (hojatxona)1 1- ha, 2-yo`q Улучшенные санитарно-гигиенические устройства (туалет)1 1-да, 2-нет |
902 |
|
ulardan alohida hojatxonalar2 1- ha, 2-yo`q из них, раздельные туалеты2 1-да, 2-нет |
903 |
|
ulardan ishlaydigan alohida hojatxonalar2 1-ha, 2-yo`q из них, функционирующие раздельные туалеты2 1-да, 2-нет |
904 |
|
Yaxshilangan ichimlik suvi manbalari3 1- ha, 2-yo`q Улучшенные источники питьевой воды3 1-да, 2-нет |
905 |
|
905 satrdan mavjud ichimlik suvi bilan 1-ha, 2-yo`q из строки 905 с имеющейся в наличии питьевой водой 1-да, 2-нет |
906 |
|
Qo`l yuvish uchun jihozlar4 1-ha, 2-yo`q Устройства для мытья рук4 1-да, 2-нет |
907 |
|
Imkoniyati cheklangan (nogironligi bo`lgan) bolalar uchun moslashtirilgan infratuzilmaga ega5 1-ha, 2-yo`q Инфраструктуру, адаптированную для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)5 1-да, 2-нет |
908 |
|
Imkoniyati cheklangan (nogironligi bo`lgan) bolalar uchun moslashtirilgan materiallarga ega6 1-ha, 2-yo`q Материалы, адаптированные для учащихся с ограниченными возможностями (с инвалидностью)6 1-да, 2-нет |
909 |
|
OIV profilaktikasi va jinsiy savodxonlik bo`yicha hayotiy ko`nikmalarni rivojlantirish dasturlari7 1-ha, 2-yo`q Программы развития жизненных навыков для профилактики ВИЧ и полового просвещения7 1-да, 2-нет |
910 |
Izohlar:
1) Yaxshilangan sanitariya-gigiyena jihozlariga: usti yopilgan axlat to`kiladigan o`ra, ventilyatsiyaga ega axlat to`kiladigan o`ra; yuviladigan hojatxona yoki yuvish uchun bak qo`yilgan hojatxona; kompostli hojatxonalar kiradi.
2) Agar ta`lim muassasasida qizlar uchun alohida hojatxona, o`g`il bolalar uchun alohida hojatxona mavjud bo`lsa, faqatgina o`g`il bolalar yoki qizlar uchun mo`ljallangan ta`lim muassasasida hojatxona mavjud bo`lsa, ushbu muassasa alohida hojatxonaga ega hisoblanadi. Ta`lim muassasasidagi hojatxonalar yaroqli holatda va teshigi berkitilmagan bo`lsa, yuviladigan hojatxona yoki yuvish uchun bak qo`yilgan hojatxona suv bilan ta`minlangan holda, ushbu muassasa ishlaydigan hojatxonaga ega hisoblanadi.
3) Yaxshilangan ichimlik suvi manbaiga quyidagilar kiradi: vodoprovod, kolonka, artezian quduq, trubali quduq, himoyalangan buloq, butilkalangan suv.
4) Qo`l yuvish uchun jihozlar - suv va sovun bilan ta`minlangan, barcha o`g`il-qizlar foydalanishi mumkin bo`lgan ishlaydigan jihozlar.
5) Moslashtirilgan infratuzilma - ta`lim muassasalariga oid, barcha foydalanuvchilar tomonidan, shu jumladan nogironlikning turli shakllariga ega bo`lgan shaxslar tomonidan kirish, foydalanish va chiqishni amalga oshirish imkoni uchun mavjud bo`lgan har qanday sharoitni anglatadi. Hammaboplik binoga mustaqil yaqinlashish, ichiga kirish, evakuatsiya qilishda va/yoki binodan va uning qulayliklaridan hamda qurilmalaridan (misol uchun, suv ta`minoti va sanitariya) foydalanish davomida barcha potentsial foydalanuvchilarning sog`lig`i, xavfsizligi va xotirjamligi kafolatlanganligiga qaratilgan.
6) Moslashtirilgan materiallar - bu nogironligi bo`lgan/imkoniyati cheklangan bolalar va pedagog xodimlar tomonidan ta`lim olishi va maktabgacha ta`lim muassasaning ijtimoiy hayotida to`liq ishtirok etishi uchun imkoniyat beruvchi o`quv materiallari, yordamchi mahsulotlar. Hamma foydalanishi mumkin bo`lgan o`quv materiallari o`z ichiga nogironligi bo`lgan / imkoniyati cheklangan bolalar va pedagog xodimlar tomonidan foydalanishiga mo`ljallangan tegishli formatlardagi, ya`ni Brayl shriftidagi, ishorali tildagi va sodda ko`rinishdagi darsliklar, o`quv materiallari, test sinovlari va boshqalar oladi.
7) Agar umumta`lim muassasalari rasmiy ta`lim dasturlari doirasida yoki sinfdan tashqari faoliyatida OIV profilaktikasi va jinsiy savodxonlik bo`yicha hayotiy ko`nikmalarni o`rgatadigan dasturlar bo`lsa, bunday umumta`lim muassasalari OIV profilaktikasi va jinsiy savodxonlik bo`yicha hayotiy ko`nikmalarni rivojlantirish dasturlari mavjud muassasa deb hisoblanadi.
1) К улучшенным санитарно-гигиеническим устройствам относятся: выгребная яма с настилом, благоустроенная выгребная яма с вентиляцией; туалет со смывом или со смывным бачком; и туалет с компостом.
2) Образовательное учреждение учитывается как имеющее раздельные туалеты, если в нем есть отдельные доступные туалеты для мальчиков и отдельные доступные туалеты для девочек, либо это школа для учащихся одного пола и в ней есть туалеты. Учебное заведение учитывается как имеющее работающие туалеты, если эти туалеты находятся в исправном состоянии, туалетные отверстия не заблокированы и, в случае туалетов со смывом или со смывным бачком, обеспечены водой.
3) К улучшенным источникам питьевой воды относятся: водопровод, колонка, артезианская скважина, трубчатый колодец, защищенный родник, бутилированная вода.
4) Oсновные устройства для мытья рук - это функционирующие и доступные всем мальчикам и девочкам устройства, оборудованные водой и мылом.
5) Адаптированная инфраструктура определяется как любая антропогенная среда, относящаяся к учебным заведениям, доступ, использование и выход из которой может осуществляться всеми пользователями, включая лиц с различными типами инвалидности. Доступность относится к простоте независимого подхода к зданию, проникновения внутрь, эвакуации и/или использования здания и его услуг и устройств (например, водоснабжения и санитарии) всеми потенциальными пользователями с гарантией здоровья, безопасности и благополучия в ходе этих действий.
6) Адаптированные материалы - это учебные материалы и вспомогательные продукты, которые позволяют учащимся и преподавателям с инвалидностью/ограниченными возможностями иметь доступ к обучению и в полной мере участвовать в школьной среде. Доступные учебные материалы включают в себя учебники, учебные материалы, проверочные тесты и т.д., имеющиеся в наличии и предоставляющиеся в соответствующих форматах, таких как аудио, шрифт Брайля, язык жестов и упрощенные варианты, которые могут использоваться учащимся и преподавателям с инвалидностью/ ограниченными возможностями.
7) Жизненные навыки для профилактики ВИЧ и половое просвещение если в образовательных учреждениях имеются программы, предоставляющие обучение жизненным навыкам для профилактики ВИЧ и полового просвещения. Образовательное учреждение считается предоставляющим такое обучение, если оно дается в рамках формальных учебных программ или как часть внеклассной деятельности.
Izoh: agar hisobotda ko`rsatilgan ma`lumotlar oldingi davrlarda taqdim etilgandan tubdan farq qilsa, sababini ko`rsating Примечание: если указанные в отчете данные существенно отличаются от представленных в предыдущие периоды, поясните причину |
|
Statistika hisoboti shaklini to`ldirishga sarflangan vaqt, soatda (keraklisini belgilang) Время, затраченное на заполнение формы статистической отчетности, в часах (нужное отметить) |
|||||
1 soatgacha до 1 часа |
1-2 |
2-4 |
4-8 |
8-10 |
10 soatdan ortiq более 10 часов |
Rahbar Руководитель |
___________________________ (F.I.O.) (Ф.И.О.) |
ERI sertifikatining tartib raqami _______________________ Номер сертификата ЭЦП
Sertifikatning amal qilish muddati ______________________ Срок действия сертификата |
|
Statistika hisobotini tuzish uchun mas`ul bo`lgan mansabdor shaxs Должностное лицо, ответственное за составление статистического отчета |
_______________________ (F.I.O.) (Ф.И.О.) |
________________________ (mansabi) (должность) |
_____________________ (aloqa telefoni) (контактный телефон) |
Tashkilotning elektron pochta manzili: __________________________________________
Адрес электронной почты организации:
Statistika hisoboti elektron raqamli imzo bilan tasdiqlanadi.
Статистический отчет подтверждается электронной цифровой подписью.