Умная подшивка

Моҳир тахлам / Қонунчиликни такомиллаштириш бўйича таклифлар /

Тармоқли маркетинг ривожига нималар халақит беряпти (НМ, 3-4-сон 2021 йил 26 январь)

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Материал чоп этилган санасига ҳақиқийдир*



ТАРМОҚЛИ МАРКЕТИНГ РИВОЖИГА

НИМАЛАР ХАЛАҚИТ БЕРЯПТИ


Бир неча йил олдин сариқ матбуот "Ўзбекистонда тармоқли маркетингни тақиқлашди!" дея айюҳаннос солган эди. Ҳозирда бу шов-шувларни ижтимоий тармоқлар тарқатмоқда. Аслида вазият қандай эканлиги хусусида Viva Group USA Inc (АҚШ) муассиси, "Terra Culina" МЧЖ (Ўзбекистон), dorixona.online онлайн дорихоналар тармоғининг муассиси Ҳумоюн Аҳмаджонов шарҳлайди.


Ўзбекистонда тармоқли маркетинг қандай тартибга солинади

Ўзбекистон Республикасида чакана савдо қоидаларига (13.02.2003 йилдаги 75-сон ВМҚга 1-илова, кейинги ўринларда - Қоидалар) мувофиқ:

q тармоқли маркетинг (ТМ) - тармоқли ташкилот томонидан товарларни мустақил тарқатадиган сотувчи агентлар ташкил этилишига асосланган товарларни чакана сотиш тури;

q тармоқли ташкилот - мустақил равишда ёхуд

...
Время: 0.0035
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск