Умная подшивка

Моҳир тахлам / Назорат-касса машиналарини қўллаш. Касса операциялари /

Онлайн-НКМ бузилмаса, нима учун абонент тўловини тўлаш зарур? (СБХ, 7-сон 2021 йил 16 февраль)

Функция недоступна

Данная функция доступно только для клиентов (пользователей)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Материал чоп этилган санасига ҳақиқийдир*



ОНЛАЙН-НКМ БУЗИЛМАСА, НИМА УЧУН

АБОНЕНТ ТЎЛОВИНИ ТЎЛАШ ЗАРУР?


Тадбиркорлар 2021 йилдан бошлаб онлайн-НКМ ва виртуал кассаларга техник хизмат кўрсатиш учун ҳар ойлик абонент тўловининг ошганлигини фаол муҳокама қилишмоқда. Давлат солиқ қўмитаси бу борада ўзининг soliq.uz сайтида расмий баёнот берди. Бироқ кўпчиликка ушбу мунтазам тўловлар нима билан асосланганлиги барибир тушунарсиз. НКМ шундоқ ҳам ўзи ишлаб турибди-ку ахир…

Уларнинг миқдори нимадан шаклланиши ва уларни тўлаш қанчалик мажбурий эканлигини buxgalter.uz илтимосига биноан "Комкассинтех" уюшмаси раиси Рустам НАРЗУЛЛАЕВ гапириб берди:



- Техник хизмат кўрсатиш шартномаси бўйича ТХКМга тўловлар - янгилик эмас. Бундай амалиёт фискал хотирали НКМ даврида ҳам бўлган, у ҳозир ҳам - онлайн-НКМ ва виртуал кассалар билан давом этмоқда.

...
Время: 0.0018
по регистрации МЮ строгое соответствие
  • Все
  • действующие
  • утратившие силу
  • Русский
  • Ўзбекча
  • Оба языка
  • любая дата
  • точная дата
  • период
  • -

Свернуть поиск