язык интерфейса

Моҳир тахлам

Моҳир тахлам/ Назорат-касса машиналарини қўллаш. Касса операциялари/ Онлайн-НКМ чекида хато топилганда… (СБХ, 12-сон 2022 йил 24март)

Полный текст документа доступен в платной версии. По вопросам звоните на короткий номер 1172

Материал чоп этилган санасига ҳақиқийдир*



ОНЛАЙН-НКМ ЧЕКИДА

ХАТО ТОПИЛГАНДА…


Харидор дўкондан чиқиш чоғида онлайн-НКМ ёки виртуал касса чекида хато топиб, сотувчига уни тузатишни сўраб мурожаат қиладиган вазиятлар учраб туради. Бундан сотувчи ҳам манфаатдор. Буни қандай тез амалга ошириш ва ҳисобга зиён етказмаслик ҳақида "Mарон" МЧЖнинг онлайн-НКМга хизмат кўрсатиш бўйича мутахассиси Рустам ЁҚУБОВ ва "Norma" компанияси эксперти Ольга БУСАРОВА тушунтиришди:


- Онлайн-НКМ бўйича тушум айланмадан олинадиган солиқ ва ҚҚС ҳисоб-китобларида тўғри акс эттирилиши учун онлайн-НКМ чекидаги хатони шу куннинг ўзида тузатиш сотувчи учун муҳимдир. Шунингдек, харидор ҳам чекда хато бўлмаслигидан манфаатдор, сабаби ундан харид қийматининг 1%и миқдорида кешбек олади.

Касса чекларидаги хатоларни харид амалга оширилган кунда тузатиш бўйича операция бухгалтерия ҳисоби учун оқибатларга эга бўлмайди, шу боис қоидага кўра, уни бухгалтерия ўтказмаларида акс эттиришмайди. Бироқ, агар кассангиз ва бухгалтерлик дастурингиз интеграция қилинган ва бухгалтерия ҳисобида онлайн-НКМ маълумотларини акс эттиришда автоматик тарзда ҳамкорлик қ

...